Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

iPhone batterijen behouden tot 80% van hun capaciteit tot 500 oplaadcycli, wat ongeveer 18-24 maanden duurt bij de meeste gebruikers. Daarna kan het zijn dat je iPhone veel vaker moet worden opgeladen en dat iOS je zelfs waarschuwt dat je batterijprestaties beïnvloed worden (met andere woorden, dat je telefoon trager wordt). Gebruik deze handleiding om je batterij te vervangen en je iPhone weer optimaal te laten presteren.

Neem de juist voorzorgsmaatregelen als je batterij gezwollen is.

Note: het kan zijn dat je iPhone, na de reparatie, een waarschuwing toont over de "echtheid" van de iPhone-batterij, zelfs als je originele Apple-onderdelen gebruikt. Als je iPhone gewoon normaal functioneert, kun je deze waarschuwing negeren.

Kalibreer, voor een optimale performance, je nieuw geplaatste batterij: laad deze op tot 100% en blijf deze opladen voor minstens twee uur langer. Gebruik je telefoon vervolgens totdat de batterij volledig leeg is en je telefoon daarom uitvalt. Laad je telefoon, tot slot, weer helemaal op naar 100%.

  1. Ontlaad je iPhone-batterij, voordat je begint, tot onder de 25%. Een geladen lithium-ion batterij kan in brand vliegen en/of exploderen als deze per ongeluk wordt doorboord. Schakel je iPhone uit voordat je begint met het uit elkaar halen ervan.
    • Ontlaad je iPhone-batterij, voordat je begint, tot onder de 25%. Een geladen lithium-ion batterij kan in brand vliegen en/of exploderen als deze per ongeluk wordt doorboord.

    • Schakel je iPhone uit voordat je begint met het uit elkaar halen ervan.

    • Het openen van het scherm van de iPhone zal de waterdichtheid van de telefoon aantasten. Zorg er daarom voor dat je vervangende pakkingen hebt voordat je verdergaat of wees extra voorzichtig met de blootstelling aan water als je ervoor kiest de waterdichte pakkingen niet te vervangen.

  3. De volgende twee stappen demonstreren het gebruik van de iSclack, een handige tool die we aan iedereen aanraden die vaker reparaties uitvoert. Als je de iSclack niet gbruikt, sla je twee stappen over voor een alternatieve methode. Als de plastic dieptemeter nog aan de iSclack bevestigd is, verwijder deze dan nu—deze is niet nodig voor grotere telefoons als de iPhone 11 Pro.
    • De volgende twee stappen demonstreren het gebruik van de iSclack, een handige tool die we aan iedereen aanraden die vaker reparaties uitvoert. Als je de iSclack niet gbruikt, sla je twee stappen over voor een alternatieve methode.

    • Als de plastic dieptemeter nog aan de iSclack bevestigd is, verwijder deze dan nu—deze is niet nodig voor grotere telefoons als de iPhone 11 Pro.

    • Plaats de zuignap dichtbij de onderkant van de iPhone—één aan de voorkant en één aan de achterkant.

    • Druk beide zuignappen stevig op hun plek.

    • Als je scherm of glazen achterkant gebarsten is, kun je het beplakken met lagen stevige tape zodat het één geheel blijft en de zuignap kan blijven plakken. De iSclack bevat ook twee stukken tape precies voor dit doeleinde.

  4. Houd je iPhone stevig vast en druk de handvatten van de iSclack naar elkaar toe om het scherm zo van de achterste behuizing van de telefoon te scheiden. Probeer het scherm nog niet volledig los te krijgen; een kleine opening langs de onderkant is meer dan genoeg. Steek een openingsplectrum in de opening onder het scherm aan de onderkant van de iPhone.
    • Houd je iPhone stevig vast en druk de handvatten van de iSclack naar elkaar toe om het scherm zo van de achterste behuizing van de telefoon te scheiden.

    • Probeer het scherm nog niet volledig los te krijgen; een kleine opening langs de onderkant is meer dan genoeg.

    • Steek een openingsplectrum in de opening onder het scherm aan de onderkant van de iPhone.

    • Sla de volgende twee stappen over.

  5. Als je een enkele zuignap met handvat gebruikt, druk deze dan vast aan de onderkant van de telefoon, maar vermijd het bolle deel van het glas. Als je scherm gebarsten is, kun je het beplakken met een laag doorzichtige tape, waarop de zuignap wel kan blijven plakken. Als alternatief kun je de sterke tape ook gebruiken in plaats van de zuignap. Als alles mislukt, kun je de zuignap ook aan het gebarsten scherm vastlijmen met secondelijm.
    • Als je een enkele zuignap met handvat gebruikt, druk deze dan vast aan de onderkant van de telefoon, maar vermijd het bolle deel van het glas.

    • Als je scherm gebarsten is, kun je het beplakken met een laag doorzichtige tape, waarop de zuignap wel kan blijven plakken. Als alternatief kun je de sterke tape ook gebruiken in plaats van de zuignap. Als alles mislukt, kun je de zuignap ook aan het gebarsten scherm vastlijmen met secondelijm.

  6. Trek de zuignap omhoog met een stevige, constante kracht om zo een kleine opening tussen het voorste paneel en de achterste behuizing te creëren. Steek een openingsplectrum in de opening. De waterdichte lijm die het scherm op z'n plek houdt is erg sterk; het creëren van de opening kan dus heel wat kracht vereisen. Als je moeite hebt met het openen van de telefoon, dien dan meer warmte toe en wiebel het scherm op en neer om de lijm te verzachten totdat de opening groot genoeg is voor je tool.

    • Steek een openingsplectrum in de opening.

  7. Schuif je openingsplectrum langs de linker onderhoek en via de linkerzijde van de iPhone naar boven. Snijd daarbij alle lijm door die het scherm aan het frame bevestigt. Schuif je openingsplectrum niet te ver in de iPhone, aangezien je hiermee interne onderdelen kunt beschadigen. Schuif je openingsplectrum niet te ver in de iPhone, aangezien je hiermee interne onderdelen kunt beschadigen.
    • Schuif je openingsplectrum langs de linker onderhoek en via de linkerzijde van de iPhone naar boven. Snijd daarbij alle lijm door die het scherm aan het frame bevestigt.

    • Schuif je openingsplectrum niet te ver in de iPhone, aangezien je hiermee interne onderdelen kunt beschadigen.

  8. Steek je openingsplectrum opnieuw in de onderkant van de telefoon en schuif deze nu langs de rechter onderhoek en via de rechterzijkant omhoog. Snijd ook hier alle lijm door die je onderweg tegenkomt. Schuif de plectrum niet te ver in de telefoon, aangezien je hiermee de schermkabels, die aan deze kant van de telefoon liggen, kunt beschadigen. Steek je plectrum slechts een aantal millimeters in de telefoon, ongeveer zo ver als het schermframe breed is. Schuif de plectrum niet te ver in de telefoon, aangezien je hiermee de schermkabels, die aan deze kant van de telefoon liggen, kunt beschadigen. Steek je plectrum slechts een aantal millimeters in de telefoon, ongeveer zo ver als het schermframe breed is.
    • Steek je openingsplectrum opnieuw in de onderkant van de telefoon en schuif deze nu langs de rechter onderhoek en via de rechterzijkant omhoog. Snijd ook hier alle lijm door die je onderweg tegenkomt.

  9. De bovenkant van het scherm is bevestigd met zowel lijm als klemmen. Trek de rechterkant van het scherm voorzichtig een stukje omlaag (in de richting van de Lightning-poort). Steek je plectrum in de rechter bovenhoek van de telefoon.
    • De bovenkant van het scherm is bevestigd met zowel lijm als klemmen.

    • Trek de rechterkant van het scherm voorzichtig een stukje omlaag (in de richting van de Lightning-poort).

    • Steek je plectrum in de rechter bovenhoek van de telefoon.

  10. Blijf het scherm omlaag trekken (in de richting van de Lightning-poort) totdat je opening groot genoeg is om een plectrum in te steken. Schuif je plectrum naar de linker bovenhoek en snijd alle resterende lijm die aan het scherm is bevestigd door.
    • Blijf het scherm omlaag trekken (in de richting van de Lightning-poort) totdat je opening groot genoeg is om een plectrum in te steken.

    • Schuif je plectrum naar de linker bovenhoek en snijd alle resterende lijm die aan het scherm is bevestigd door.

    • Nogmaals, steek je plectrum niet verder dan een paar millimeter in de telefoon—ongeveer zo breed als het schermframe—of je riskeert het beschadigen van de sensormodule in het voorste paneel.

  11. Trek aan het kleine uiteinde van de zuignap om deze van het scherm te verwijderen.
    • Trek aan het kleine uiteinde van de zuignap om deze van het scherm te verwijderen.

    • Als je een iSclack hebt gebruikt en deze nog steeds aan de telefoon zit, kun je deze er nu afhalen.

  12. Open de iPhone door het scherm van links naar rechts open te klappen, alsof je de achterkant van een boek opent. Probeer het scherm nog niet volledig los te krijgen, aangezien deze nog steeds aan het logic board van de iPhone verbonden is met een aantal kwetsbare lintkabels. Laat het scherm op een object leunen, zodat je niet te veel spanning op de kabels zet en je nog steeds aan de telefoon kunt werken.
    • Open de iPhone door het scherm van links naar rechts open te klappen, alsof je de achterkant van een boek opent.

    • Probeer het scherm nog niet volledig los te krijgen, aangezien deze nog steeds aan het logic board van de iPhone verbonden is met een aantal kwetsbare lintkabels.

    • Laat het scherm op een object leunen, zodat je niet te veel spanning op de kabels zet en je nog steeds aan de telefoon kunt werken.

    • Tijdens de hermontage breng je het scherm in positie, op één lijn met de klemmen aan de bovenkant, en druk je de bovenkant van het scherm voorzichtig in de klemmen voordat je de rest van het scherm vastklikt. Als het scherm niet goed vastklikt, controleer je de klemmen om zeker te weten dat ze niet gebogen zijn.

    • Verwijder de twee 1.3 mm lange Y000 schroeven die het beschermpaneel naast de batterij bevestigen.

    • Tijdens de remontage is dit een goed moment om je iPhone aan te zetten en alle functies te testen, voordat je het scherm weer sluit. Zorg dat je je iPhone weer uitschakelt voordat je verdergaat met de procedure.

  13. SLA DE UPGRADE OVER

    Bespaar door het te repareren met een alles-in-één kit.

    Koop iPhone-reparatiekits

    SLA DE UPGRADE OVER

    Koop iPhone-reparatiekits
  14. Verwijder het paneeltje.
    • Verwijder het paneeltje.

  15. Gebruik een spudger of een schone vingernagel om de batterijaansluiting uit het contact op het logic board omhoog te duwen. Zorg dat je de zwarte, siliconen afdichtingen rondom deze en andere aansluitingen niet beschadigt. Deze afdichtingen zorgen voor extra bescherming tegen water en stof.
    • Gebruik een spudger of een schone vingernagel om de batterijaansluiting uit het contact op het logic board omhoog te duwen.

    • Zorg dat je de zwarte, siliconen afdichtingen rondom deze en andere aansluitingen niet beschadigt. Deze afdichtingen zorgen voor extra bescherming tegen water en stof.

    • Zorg dat je de aansluiting wegbuigt van het logic board om zo te voorkomen dat deze tijdens de reparatie per ongeluk contact maakt met het contact en zo de telefoon mogelijk aanzet.

  16. Gebruik een Y000 schroevendraaier om de zes 1.3 mm schroeven die het plaatje op het logic board bevestigen, te verwijderen. Gebruik een Y000 schroevendraaier om de zes 1.3 mm schroeven die het plaatje op het logic board bevestigen, te verwijderen.
    • Gebruik een Y000 schroevendraaier om de zes 1.3 mm schroeven die het plaatje op het logic board bevestigen, te verwijderen.

  17. Verwijder het plaatje.
    • Verwijder het plaatje.

  18. Gebruik een spudger of een nagel om de OLED-schermkabelaansluiting los te koppelen. Om drukaansluitingen zoals deze weer aan te sluiten, positioneer je deze totdat op z'n plek lijkt te zitten en duw je één kant van de aansluiting omlaag tot deze vastklikt, om vervolgens hetzelfde te doen aan de andere kant. Druk niet op het midden, want als de aansluiting verkeerd zit, zul je de pinnen buigen en zo schade veroorzaken.
    • Gebruik een spudger of een nagel om de OLED-schermkabelaansluiting los te koppelen.

  19. Gebruik een spudger of een nagel om de kabelaansluiting van de voorste sensormodule los te koppelen. Gebruik een spudger of een nagel om de kabelaansluiting van de digitizer los te koppelen. Als er een deel van je scherm niet op aanraking reageert na de reparatie, ontkoppel je de batterij en sluit je deze aansluiting opnieuw aan. Zorg hierbij dat deze volledig op z'n plaats klikt en dat er geen stof of andere dingen in het contact zitten.
    • Gebruik een spudger of een nagel om de kabelaansluiting van de voorste sensormodule los te koppelen.

    • Gebruik een spudger of een nagel om de kabelaansluiting van de digitizer los te koppelen.

    • Als er een deel van je scherm niet op aanraking reageert na de reparatie, ontkoppel je de batterij en sluit je deze aansluiting opnieuw aan. Zorg hierbij dat deze volledig op z'n plaats klikt en dat er geen stof of andere dingen in het contact zitten.

  20. Verwijder de schermmodule.
  21. Gebruik een Y000 schroevendraaier om de vier 1.5 mm schroeven die het paneel over de onderste batterijaansluiting bevestigen, te verwijderen.
    • Gebruik een Y000 schroevendraaier om de vier 1.5 mm schroeven die het paneel over de onderste batterijaansluiting bevestigen, te verwijderen.

  22. Verwijder het paneel over de onderste batterijaansluiting.
    • Verwijder het paneel over de onderste batterijaansluiting.

  23. Gebruik een spudger om de onderste flexkabel van de batterij los te koppelen door deze in een rechte beweging omhoog uit het contact te duwen. Gebruik een spudger om de onderste flexkabel van de batterij los te koppelen door deze in een rechte beweging omhoog uit het contact te duwen.
    • Gebruik een spudger om de onderste flexkabel van de batterij los te koppelen door deze in een rechte beweging omhoog uit het contact te duwen.

  24. Gebruik een spudger om de flexkabel van de trilmotor los te koppelen door deze in een rechte beweging uit het contact omhoog te duwen. Gebruik een spudger om de flexkabel van de trilmotor los te koppelen door deze in een rechte beweging uit het contact omhoog te duwen.
    • Gebruik een spudger om de flexkabel van de trilmotor los te koppelen door deze in een rechte beweging uit het contact omhoog te duwen.

    • Verwijder de drie schroeven die de trilmotor bevestigen:

    • Eén 1.9 mm lange Y000 schroef

    • Eén 1.4 mm lange Y000 schroef

    • Eén 4.1 mm lange standoff schroef

    • Standoff schroeven kun je het beste verwijderen met een iPhone Standoff schroevendraaierbitje en schroevendraaier.

    • Een kleine platkopschroevendraaier kan ook werken—maar wees hierbij extra voorzichtig dat je niet uitschiet om zo te voorkomen dat je de omliggende onderdelen beschadigt.

  25. Verwijder de trilmotor.
    • Verwijder de trilmotor.

  26. Gebruik een Y000 schroevendraaier om de twee 1.4 mm schroeven die het plaatje op de flexkabel van de Lightning-poort bevestigen, los te schroeven. Gebruik een Y000 schroevendraaier om de twee 1.4 mm schroeven die het plaatje op de flexkabel van de Lightning-poort bevestigen, los te schroeven.
    • Gebruik een Y000 schroevendraaier om de twee 1.4 mm schroeven die het plaatje op de flexkabel van de Lightning-poort bevestigen, los te schroeven.

  27. Verwijder het plaatje op de flexkabel.
    • Verwijder het plaatje op de flexkabel.

  28. Koppel beide flexkabelaansluitingen van de Lightningkabel los van het logic board door deze omhoog te duwen. Koppel beide flexkabelaansluitingen van de Lightningkabel los van het logic board door deze omhoog te duwen. Koppel beide flexkabelaansluitingen van de Lightningkabel los van het logic board door deze omhoog te duwen.
    • Koppel beide flexkabelaansluitingen van de Lightningkabel los van het logic board door deze omhoog te duwen.

  29. Til de Lightning-flexkabel voorzichtig omhoog en duw deze richting de onderkant van de iPhone om zo beter toegang te krijgen tot de batterij die eronder zit. Til de Lightning-flexkabel voorzichtig omhoog en duw deze richting de onderkant van de iPhone om zo beter toegang te krijgen tot de batterij die eronder zit.
    • Til de Lightning-flexkabel voorzichtig omhoog en duw deze richting de onderkant van de iPhone om zo beter toegang te krijgen tot de batterij die eronder zit.

  30. De batterij is bevestigd aan de achterste behuizing door middel van drie stukken elastische kleefstrip—één aan de onderkant van de batterij, één aan de bovenkant en één aan de rechterkant. Ieder stuk kleefstrip heeft één of twee zwarte treklipjes aan het einde, welke lichtjes vastzitten aan de zijkanten van de batterij. In de volgende stappen zul je aan ieder lipje moeten trekken om zo langzaam maar zeker de lijm onder de batterij uit te rekken. Deze strips verliezen hun grip wanneer ze worden uitgerekt, zodat je de batterij makkelijker kunt verwijderen.
    • De batterij is bevestigd aan de achterste behuizing door middel van drie stukken elastische kleefstrip—één aan de onderkant van de batterij, één aan de bovenkant en één aan de rechterkant.

    • Ieder stuk kleefstrip heeft één of twee zwarte treklipjes aan het einde, welke lichtjes vastzitten aan de zijkanten van de batterij.

    • In de volgende stappen zul je aan ieder lipje moeten trekken om zo langzaam maar zeker de lijm onder de batterij uit te rekken. Deze strips verliezen hun grip wanneer ze worden uitgerekt, zodat je de batterij makkelijker kunt verwijderen.

    • Als je strips scheuren of breken, geen paniek! Ze werken niet altijd zoals het hoort. Blijf lezen voor tips voor het verwijderen van gescheurde strips.

  31. Trek de treklip van de eerste kleefstrip naar beneden om deze los te maken van de onderkant van de batterij. Steek de batterij niet met scherpe tools. Een doorboorde batterij kan gevaarlijke chemicaliën lekken of in brand vliegen.
    • Trek de treklip van de eerste kleefstrip naar beneden om deze los te maken van de onderkant van de batterij.

    • Steek de batterij niet met scherpe tools. Een doorboorde batterij kan gevaarlijke chemicaliën lekken of in brand vliegen.

  32. Pak het treklipje vast met je vingers en trek deze langzaam weg van de batterij, in de richting van de onderkant van de iPhone. Trek hard genoeg om eenzelfde druk op de strip te houden, maar trek niet te hard. Geef het de tijd om uit te rekken en los te komen onder de batterij. Zet geen extra druk op de batterij. Zorg dat je de iPhone aan de zijkanten vast hebt.
    • Pak het treklipje vast met je vingers en trek deze langzaam weg van de batterij, in de richting van de onderkant van de iPhone.

    • Trek hard genoeg om eenzelfde druk op de strip te houden, maar trek niet te hard. Geef het de tijd om uit te rekken en los te komen onder de batterij.

    • Zet geen extra druk op de batterij. Zorg dat je de iPhone aan de zijkanten vast hebt.

    • Houd de strips plat en vlak terwijl je trekt. Probeer om een gelijke druk te zetten over de gehele strip in plaats van vooral in het middle of aan een kant te trekken.

    • Trek in een zo laag mogelijke hoek aan de lipjes, zodat je zeker weet dat de strips niet scheuren op de zijkant van de batterij.

    • Als de kleefstrip breekt, kun je proberen deze opnieuw te pakken met je vinger of een bot pincet en doorgaan met trekken—maar wrik niet onder de batterij.

    • Als één van de strips wel afbreekt terwijl deze nog onder de batterij vastzit en niet kan worden verwijderd, ga je gewoon verder met de andere strips en volg de instructies.

  33. De bovenste kleefstrip ligt erg dicht bij de sensoren van de Face ID. Als deze beschadigd raakt, kan dit enkel worden gerepareerd door Apple, dus wees extra voorzichtig. Peuter de treklipjes aan de bovenkant van de bovenste batterijcel los en scheid deze van de batterij. Peuter de treklipjes aan de bovenkant van de bovenste batterijcel los en scheid deze van de batterij.
    • De bovenste kleefstrip ligt erg dicht bij de sensoren van de Face ID. Als deze beschadigd raakt, kan dit enkel worden gerepareerd door Apple, dus wees extra voorzichtig.

    • Peuter de treklipjes aan de bovenkant van de bovenste batterijcel los en scheid deze van de batterij.

  34. Pak beide treklipjes tegelijkertijd vast en trek deze langzaam weg van de batterij richting de bovenkant van de iPhone. Volg dezelfde procedure als met de vorige strip: druk niet op de batterij, houd de strip vlak en strak en trek in een kleine hoek. Als de kleefstrip afbreekt, probeer je deze opnieuw te pakken met je vingers of een bot pincet en ga je verder met trekken—maar steek geen scherpe voorwerpen onder de batterij.
    • Pak beide treklipjes tegelijkertijd vast en trek deze langzaam weg van de batterij richting de bovenkant van de iPhone.

    • Volg dezelfde procedure als met de vorige strip: druk niet op de batterij, houd de strip vlak en strak en trek in een kleine hoek.

    • Als de kleefstrip afbreekt, probeer je deze opnieuw te pakken met je vingers of een bot pincet en ga je verder met trekken—maar steek geen scherpe voorwerpen onder de batterij.

    • Als de kleefstrip afbreekt onder de batterij en niet kan worden gepakt, ga je verder met de volgende stap.

  35. Peuter de twee overgebleven kleefstrips met treklip los om deze van de rechterkant van de batterij los te trekken. Peuter de twee overgebleven kleefstrips met treklip los om deze van de rechterkant van de batterij los te trekken. Peuter de twee overgebleven kleefstrips met treklip los om deze van de rechterkant van de batterij los te trekken.
    • Peuter de twee overgebleven kleefstrips met treklip los om deze van de rechterkant van de batterij los te trekken.

  36. Trek beide lipjes, op eenzelfde manier als de vorige strips, tegelijkertijd weg om de strips zo te strekken dat ze loskomen onder de batterij. Zorg dat je ze niet scheurt op de zijkant van de iPhone. Wees voorzichtig dat je de batterij van de iPhone niet lanceert bij het lostrekken van de laatste kleefstrips. Als je alle kleefstrips met succes hebt weten te verwijderen, kun je de volgende stap overslaan.
    • Trek beide lipjes, op eenzelfde manier als de vorige strips, tegelijkertijd weg om de strips zo te strekken dat ze loskomen onder de batterij. Zorg dat je ze niet scheurt op de zijkant van de iPhone.

    • Wees voorzichtig dat je de batterij van de iPhone niet lanceert bij het lostrekken van de laatste kleefstrips.

    • Als je alle kleefstrips met succes hebt weten te verwijderen, kun je de volgende stap overslaan.

    • Zo niet, ga dan verder met de volgende stap.

  37. Als je nog steeds moeite hebt met het verwijderen van de batterij, kun je wat druppels hooggeconcentreerde (meer dan 90%) isopropyl alcohol onder de kanten van de batterij en in de buurt van de kleefstrips toedienen. Wacht ongeveer een minuut zodat de alcoholoplossing de lijm kan verzachten.
    • Als je nog steeds moeite hebt met het verwijderen van de batterij, kun je wat druppels hooggeconcentreerde (meer dan 90%) isopropyl alcohol onder de kanten van de batterij en in de buurt van de kleefstrips toedienen.

    • Wacht ongeveer een minuut zodat de alcoholoplossing de lijm kan verzachten.

    • Gebruik het platte einde van een spudger om de batterij voorzichtig omhoog te tillen.

    • Probeer de batterij er niet met overmatige kracht uit te duwen. Dien, indien nodig, wat extra druppels alcohol toe om de lijm los te weken. Zorg dat je je batterij nooit vervormt of doorboort met een wriktool.

  38. Verwijder de batterij.
    • Verwijder de batterij.

    • Als er nog wat van de alcoholoplossing in de telefoon is achtergebleven, kun je dit voorzichtig schoonvegen of wachten tot het opgedroogd is, voordat je je nieuwe batterij installeert.

    • Als je nieuwe batterij niet is geleverd met de kleefstrips eraan, kun je deze handleiding gebruiken om de nieuwe kleefstrips onder de batterij te plakken.

    • Voer een geforceerde herstart uit nadat je de telefoon weer in elkaar hebt gezet. Dit kan een aantal problemen voorkomen en probleemoplossing vergemakkelijken.

Conclusie

Ging je reparatie niet zoals gepland? Probeer dan je probleem op te lossen met behulp van deze pagina of check onze

iPhone 11 Pro antwoordencommunity voor hulp bij het oplossen van je probleem.

100%

Begin met vertalen ›

Jeff Suovanen

Lid sinds: 06-08-13

312.339 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

128 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 80

Afgelopen 7 dagen: 493

Afgelopen 30 dagen: 1,434

Altijd: 8,945