Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Engels
Nederlands

iPhone 11 Pro Vervanging van de batterij

Handleidingsbenodigdheden

iPhone 11 Pro Vervanging van de Pentalobe schroeven

Openingsprocedure

Schermmodule

iPhone 11 Pro Vervanging van de trilmotor

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Schroef het plaatje over de flexkabel los

      Gebruik een Y000 schroevendraaier om de twee 1.4 mm schroeven die het plaatje op de flexkabel van de Lightning-poort bevestigen, los te schroeven.

      Stap 2 — Verwijder het plaatje op de flexkabel

      Verwijder het plaatje op de flexkabel.

      Stap 3 — Ontkoppel de Lightning-flexkabel

      Koppel beide flexkabelaansluitingen van de Lightningkabel los van het logic board door deze omhoog te duwen.

      Stap 4 — Duw de flexkabel naar de zijkant

      Til de Lightning-flexkabel voorzichtig omhoog en duw deze richting de onderkant van de iPhone om zo beter toegang te krijgen tot de batterij die eronder zit.

      Stap 5 — Localiseer de treklipjes van de kleefstrips

      De batterij is bevestigd aan de achterste behuizing door middel van drie stukken elastische kleefstrip—één aan de onderkant van de batterij, één aan de bovenkant en één aan de rechterkant.

      Stap 6

      Trek de treklip van de eerste kleefstrip naar beneden om deze los te maken van de onderkant van de batterij.

      Stap 7 — Verwijder de onderste kleefstrips

      Pak het treklipje vast met je vingers en trek deze langzaam weg van de batterij, in de richting van de onderkant van de iPhone.

      Stap 8

      De bovenste kleefstrip ligt erg dicht bij de sensoren van de Face ID. Als deze beschadigd raakt, kan dit enkel worden gerepareerd door Apple, dus wees extra voorzichtig.

      Stap 9 — Verwijder de bovenste kleefstrip

      Pak beide treklipjes tegelijkertijd vast en trek deze langzaam weg van de batterij richting de bovenkant van de iPhone.

      Stap 10

      Peuter de twee overgebleven kleefstrips met treklip los om deze van de rechterkant van de batterij los te trekken.

      Stap 11 — Verwijder de kleefstrip aan de zijkant

      Trek beide lipjes, op eenzelfde manier als de vorige strips, tegelijkertijd weg om de strips zo te strekken dat ze loskomen onder de batterij. Zorg dat je ze niet scheurt op de zijkant van de iPhone.

      Stap 12 — Hoe verwijder je een vastzittende batterij?

      Als je nog steeds moeite hebt met het verwijderen van de batterij, kun je wat druppels hooggeconcentreerde (meer dan 90%) isopropyl alcohol onder de kanten van de batterij en in de buurt van de kleefstrips toedienen.

      Stap 13 — Verwijder de batterij

      Verwijder de batterij.