Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Als het scherm van je iPhone XS is gebarsten, niet reageert op aanraking of geen beeld geeft terwijl je telefoon aanstaat, kun je deze handleiding gebruiken om je telefoon weer werkend te krijgen met een nieuw scherm, a.k.a. schermmodule.

De gecombineerde oorstukspeaker + sensormodule die aan de achterkant van het scherm zijn bevestigd zijn in de fabriek specifiek gelinkt aan jouw individuele iPhone. Deze module zul je dus moeten overzetten naar je nieuwe scherm. Deze module bevat de infraroodschijnwerper, welke onderdeel is van de biometrische Face ID veiligheidsfeature. Als deze wordt beschadigd of vervangen, zal de Face ID-functie ophouden met functioneren. Wees daarom extra voorzichtig dat je geen van deze onderdelen beschadigt tijdens deze procedure. Als je ze wel beschadigt, kan alleen Apple de Face ID-functie herstellen.

Note: True Tone functies worden uitgeschakeld na een schermvervanging, zelfs wanneer je een origineel Apple scherm gebruikt.

Video overzicht

  1. Ontlaad, voordat je begint, de batterij van je iPhone tot onder de 25%. Een geladen lithium-ion batterij kan in brand vliegen en/of exploderen als deze per ongeluk wordt doorboord of beschadigd.
    • Ontlaad, voordat je begint, de batterij van je iPhone tot onder de 25%. Een geladen lithium-ion batterij kan in brand vliegen en/of exploderen als deze per ongeluk wordt doorboord of beschadigd.

    • Schakel je iPhone uit voordat je met de demontage begint.

    • Het openen van het scherm van de iPhone zal de waterdichtheid van de telefoon aantasten. Zorg er daarom voor dat je vervangende pakkingen hebt voordat je verdergaat of wees extra voorzichtig met de blootstelling aan water als je ervoor kiest de waterdichte pakkingen niet te vervangen.

  2. Wanneer je iPhone-scherm gebarsten is, kun je verdere schade beperken en lichamelijke schade voorkomen door je scherm af te plakken voorafgaand aan de reparatie. Plak je iPhone-scherm af met overlappende lagen tape totdat het volledige oppervlak is afgedekt. De tape houdt de losse scherven bij elkaar en biedt een betrouwbare structuur bij het wrikken en omhoogtillen van het scherm.
    • Wanneer je iPhone-scherm gebarsten is, kun je verdere schade beperken en lichamelijke schade voorkomen door je scherm af te plakken voorafgaand aan de reparatie.

    • Plak je iPhone-scherm af met overlappende lagen tape totdat het volledige oppervlak is afgedekt.

    • De tape houdt de losse scherven bij elkaar en biedt een betrouwbare structuur bij het wrikken en omhoogtillen van het scherm.

    • Draag tijdens de reparatie een veiligheidsbril om je ogen te beschermen tegen mogelijk loskomende glasscherven.

    • Als het gebroken glas het plaatsen van een zuignap bemoeilijkt, kun je proberen een steviger stuk tape (zoals ducttape) in een van de zuignappen te vouwen om zo het scherm omhoog te tillen.

    How to detect my Iphone what screen it is, OLED or LCD?

    sabrihakulii - Antwoord

    It’s OLED. You can find the specs here, https://support.apple.com/en-us/HT201296

    When you find your phone, at the bottom of the description click on, See the tech specs…

    mcr4u2 -

    The included suction cups were stiff and worthless. They would not lift the screen. Also, I tried every type of tape on the screen to help the suction cups stick without success. Heavy duty suction cups were for my bathroom also failed. However, I had an old GoPro mount with some preapplied double sided 3M VSB tape and stuck that on the screen near the bottom. Magic! This method had the added bonus of being able to use a GoPro attachment as a handle to lift the screen, and propped up the screen like a kickstand in step 12.

    Tawan Khamapirad - Antwoord

    My screen was pretty stuck… would not budge. Heated, super glued the suction cup, tried gorilla tape. Ended up doing the GoPro mount with 3M VSB tape method mentioned. Worked great. That 3M tape is the bomb.

    Rich Wachtel - Antwoord

  4. De volgende twee stappen demonstreren het gebruik van de iSclack, een handige tool die we aan iedereen aanraden die vaker reparaties uitvoert. Als je de iSclack niet gbruikt, sla je twee stappen over voor een alternatieve methode. Als de plastic dieptemeter nog aan de iSclack bevestigd is, verwijder deze dan nu—deze is niet nodig voor grotere telefoons als de iPhone XS.
    • De volgende twee stappen demonstreren het gebruik van de iSclack, een handige tool die we aan iedereen aanraden die vaker reparaties uitvoert. Als je de iSclack niet gbruikt, sla je twee stappen over voor een alternatieve methode.

    • Als de plastic dieptemeter nog aan de iSclack bevestigd is, verwijder deze dan nu—deze is niet nodig voor grotere telefoons als de iPhone XS.

    • Plaats de zuignap dichtbij de onderkant van de iPhone—één aan de voorkant en één aan de achterkant.

    • Druk beide zuignappen stevig op hun plek.

    • Als je scherm of glazen achterkant gebarsten is, kun je het beplakken met lagen doorzichtige tape zodat het één geheel blijft en de zuignap kan blijven plakken. De iSclack bevat ook twee stukken tape precies voor dit doeleinde.

  5. Houd je iPhone stevig vast en druk de handvatten van de iSclack naar elkaar toe om het scherm zo van de achterste behuizing van de telefoon te scheiden. Probeer het scherm nog niet volledig los te krijgen; een kleine opening langs de onderkant is meer dan genoeg. Steek een openingsplectrum in de opening onder het scherm aan de onderkant van de iPhone.
    • Houd je iPhone stevig vast en druk de handvatten van de iSclack naar elkaar toe om het scherm zo van de achterste behuizing van de telefoon te scheiden.

    • Probeer het scherm nog niet volledig los te krijgen; een kleine opening langs de onderkant is meer dan genoeg.

    • Steek een openingsplectrum in de opening onder het scherm aan de onderkant van de iPhone.

    • Sla de volgende twee stappen over.

  6. Als je een enkele zuignap met handvat gebruikt, druk deze dan vast aan de onderkant van de telefoon, maar vermijd het bolle deel van het glas. Als je scherm gebarsten is, kun je het beplakken met een laag doorzichtige tape, waarop de zuignap wel kan blijven plakken. Als alternatief kun je de tape ook gebruiken in plaats van de zuignap. Als alles mislukt, kun je de zuignap ook aan het gebarsten scherm vastlijmen met secondelijm.
    • Als je een enkele zuignap met handvat gebruikt, druk deze dan vast aan de onderkant van de telefoon, maar vermijd het bolle deel van het glas.

    • Als je scherm gebarsten is, kun je het beplakken met een laag doorzichtige tape, waarop de zuignap wel kan blijven plakken. Als alternatief kun je de tape ook gebruiken in plaats van de zuignap. Als alles mislukt, kun je de zuignap ook aan het gebarsten scherm vastlijmen met secondelijm.

  7. Trek de zuignap omhoog met een stevige, constante kracht om zo een kleine opening tussen het voorste paneel en de achterste behuizing te creëren. Steek een openingsplectrum in de opening. De waterdichte lijm die het scherm op z'n plek houdt is erg sterk; het creëren van de opening kan dus heel wat kracht vereisen. Als je moeite hebt met het openen van de telefoon, dien dan meer warmte toe en wiebel het scherm op en neer om de lijm te verzachten totdat de opening groot genoeg is voor je tool.

    • Steek een openingsplectrum in de opening.

  8. Schuif je openingsplectrum langs de linker onderhoek en via de linkerzijde van de iPhone naar boven. Snijd daarbij alle lijm door die het scherm aan het frame bevestigt. Schuif je openingsplectrum niet te ver in de iPhone, aangezien je hiermee interne onderdelen kunt beschadigen. Schuif je openingsplectrum niet te ver in de iPhone, aangezien je hiermee interne onderdelen kunt beschadigen.
    • Schuif je openingsplectrum langs de linker onderhoek en via de linkerzijde van de iPhone naar boven. Snijd daarbij alle lijm door die het scherm aan het frame bevestigt.

    • Schuif je openingsplectrum niet te ver in de iPhone, aangezien je hiermee interne onderdelen kunt beschadigen.

  9. Steek je openingsplectrum opnieuw in de onderkant van de telefoon en schuif deze nu langs de rechter onderhoek en via de rechterzijkant omhoog. Snijd ook hier alle lijm door die je onderweg tegenkomt. Schuif de plectrum niet te ver in de telefoon, aangezien je hiermee de schermkabels, die aan deze kant van de telefoon liggen, kunt beschadigen. Steek je plectrum slechts een aantal millimeters in de telefoon, ongeveer zo ver als het schermframe breed is. Schuif de plectrum niet te ver in de telefoon, aangezien je hiermee de schermkabels, die aan deze kant van de telefoon liggen, kunt beschadigen. Steek je plectrum slechts een aantal millimeters in de telefoon, ongeveer zo ver als het schermframe breed is.
    • Steek je openingsplectrum opnieuw in de onderkant van de telefoon en schuif deze nu langs de rechter onderhoek en via de rechterzijkant omhoog. Snijd ook hier alle lijm door die je onderweg tegenkomt.

  10. De bovenkant van het scherm is bevestigd met zowel lijm als klemmen. Schuif je openingsplectrum langs de bovenste hoek van het scherm, terwijl je het scherm voorzichtig naar beneden loopt of trekt, in de richting van de Lightning-poort. Als je te veel kracht gebruikt, zullen de klemmen breken. Wees voorzichtig en heb geduld.
    • De bovenkant van het scherm is bevestigd met zowel lijm als klemmen.

    • Schuif je openingsplectrum langs de bovenste hoek van het scherm, terwijl je het scherm voorzichtig naar beneden loopt of trekt, in de richting van de Lightning-poort.

    • Als je te veel kracht gebruikt, zullen de klemmen breken. Wees voorzichtig en heb geduld.

    • Nogmaals, steek je openingsplectrum niet meer dan een paar millimeter in de telefoon—ongeveer de breedte van het schermframe—of je loopt het risico dat je de sensormodule in het voorste paneel beschadigt.

    • Schuif je plectrum naar de tegenoverliggende bovenste hoek en snijd alle lijm daartussen door.

  11. Trek aan het kleine uiteinde van de zuignap om deze van het scherm te verwijderen.
    • Trek aan het kleine uiteinde van de zuignap om deze van het scherm te verwijderen.

    • Als je een iSclack hebt gebruikt en deze nog steeds aan de telefoon zit, kun je deze er nu afhalen.

  12. Open de iPhone door het scherm van links naar rechts open te klappen, alsof je de achterkant van een boek opent. Probeer het scherm nog niet volledig los te krijgen, aangezien deze nog steeds aan het logic board van de iPhone verbonden is met een aantal kwetsbare lintkabels. Laat het scherm op een object leunen, zodat je niet te veel spanning op de kabels zet en je nog steeds aan de telefoon kunt werken.
    • Open de iPhone door het scherm van links naar rechts open te klappen, alsof je de achterkant van een boek opent.

    • Probeer het scherm nog niet volledig los te krijgen, aangezien deze nog steeds aan het logic board van de iPhone verbonden is met een aantal kwetsbare lintkabels.

    • Laat het scherm op een object leunen, zodat je niet te veel spanning op de kabels zet en je nog steeds aan de telefoon kunt werken.

    • Tijdens de hermontage breng je het scherm in positie, op één lijn met de klemmen aan de bovenkant, en druk je de bovenkant van het scherm voorzichtig in de klemmen voordat je de rest van het scherm vastklikt. Als het scherm niet goed vastklikt, controleer je de klemmen om zeker te weten dat ze niet gebogen zijn.

    • Verwijder de vijf schroeven die het paneel op de logic board-aansluiting bevestigen, met de volgende lengtes:

    • Drie 1.0 mm Y000 schroeven

    • Eén 1.3 mm Y000 schroef

    • Eén 3.7 mm Phillips schroef

  13. Verwijder het paneel.
    • Verwijder het paneel.

    • Het kan zijn dat het paneel ietwat vastzit. Til het voorzichtig, maar wel met wat kracht, omhoog om het los te maken.

    • Tijdens de hermontage is dit een goed moment om je iPhone weer aan te zetten om alle functies te testen voordat je de telefoon weer helemaal sluit. Vergeet je telefoon niet weer uit te schakelen als je verdergaat met de reparatie.

  14. Gebruik een spudger of een schone vingernagel om de batterijaansluiting uit het contact op het logic board omhoog te duwen. Zorg dat je de zwarte, siliconen afdichtingen rondom deze en andere aansluitingen niet beschadigt. Deze afdichtingen zorgen voor extra bescherming tegen water en stof.
    • Gebruik een spudger of een schone vingernagel om de batterijaansluiting uit het contact op het logic board omhoog te duwen.

    • Zorg dat je de zwarte, siliconen afdichtingen rondom deze en andere aansluitingen niet beschadigt. Deze afdichtingen zorgen voor extra bescherming tegen water en stof.

    • Zorg dat je de aansluiting wegbuigt van het logic board om zo te voorkomen dat deze tijdens de reparatie per ongeluk contact maakt met het contact en zo de telefoon mogelijk aanzet.

  15. Gebruik een spudger of een vingernagel om de aansluiting van de sensormodule in het voorste paneel omhoog te duwen en te ontkoppelen. Gebruik een spudger of een vingernagel om de aansluiting van de sensormodule in het voorste paneel omhoog te duwen en te ontkoppelen.
    • Gebruik een spudger of een vingernagel om de aansluiting van de sensormodule in het voorste paneel omhoog te duwen en te ontkoppelen.

  16. Gebruik een spudger of een vingernagel om de aansluiting van de OLED-schermkabel los te koppelen. Om drukaansluitingen zoals deze weer aan te sluiten, positioneer je deze totdat op z'n plek lijkt te zitten en duw je één kant van de aansluiting omlaag tot deze vastklikt, om vervolgens hetzelfde te doen aan de andere kant. Druk niet op het midden, want als de aansluiting verkeerd zit, zul je de pinnen buigen en zo schade veroorzaken.
    • Gebruik een spudger of een vingernagel om de aansluiting van de OLED-schermkabel los te koppelen.

  17. Gebruik een spudger of een vingernagel om de aansluiting van de digitizerkabel uit het contact omhoog te duwen. De inkeping waar deze aansluiting in zit, bemoeilijkt het opnieuw aansluiten van deze kabel. Neem je tijd en positioneer het met zorg, om het dan voorzichtig op z'n plek te drukken met het topje van je vinger—eerste de ene kant, dan de andere kant. Als het goed is, voel je het wanneer de aansluiting vastklikt.
    • Gebruik een spudger of een vingernagel om de aansluiting van de digitizerkabel uit het contact omhoog te duwen.

    • De inkeping waar deze aansluiting in zit, bemoeilijkt het opnieuw aansluiten van deze kabel. Neem je tijd en positioneer het met zorg, om het dan voorzichtig op z'n plek te drukken met het topje van je vinger—eerste de ene kant, dan de andere kant. Als het goed is, voel je het wanneer de aansluiting vastklikt.

    • Als er een deel van je scherm niet op aanraking reageert na de reparatie, ontkoppel je de batterij en sluit je deze aansluiting opnieuw aan. Zorg hierbij dat deze volledig op z'n plaats klikt en dat er geen stof of andere dingen in het contact zitten.

  18. De flexkabel van de sensormodule in het voorste paneel zit lichtjes vast op z'n plek. Til de kabel voorzichtig omhoog totdat deze loskomt van de lijm eronder. Til de kabel voorzichtig omhoog totdat deze loskomt van de lijm eronder.
    • De flexkabel van de sensormodule in het voorste paneel zit lichtjes vast op z'n plek.

    • Til de kabel voorzichtig omhoog totdat deze loskomt van de lijm eronder.

    Will replacing camera and sensors fix damaged face I'd

    Siddhartha Chowdhury - Antwoord

    No, FaceID will be disabled because the original sensors are paired with the logic board.

    Arthur Shi -

  19. Verwijder de schermmodule.
  20. Peuter het stuk tape dat over de verborgen schroef in rechter onderhoek van de speakerbehuizing zit los. Deze kun je vinden aan de achterkant van de schermmodule. Peuter het stuk tape dat over de verborgen schroef in rechter onderhoek van de speakerbehuizing zit los. Deze kun je vinden aan de achterkant van de schermmodule.
    • Peuter het stuk tape dat over de verborgen schroef in rechter onderhoek van de speakerbehuizing zit los. Deze kun je vinden aan de achterkant van de schermmodule.

  21. Verwijder de drie Y000 schroeven die de speaker-/sensormodule bevestigen: Eén 1.3 mm schroef
    • Verwijder de drie Y000 schroeven die de speaker-/sensormodule bevestigen:

    • Eén 1.3 mm schroef

    • Eén 1.4 mm schroef

    • Eén 1.9 mm schroef

  22. De oorstukspeaker zit lichtjes vast. Steek een spudger voorzichtig onder de bovenkant van de speakermodule om deze vervolgens rustig te naar onderen te kantelen—weg van de bovenkant van het scherm.
    • De oorstukspeaker zit lichtjes vast.

    • Steek een spudger voorzichtig onder de bovenkant van de speakermodule om deze vervolgens rustig te naar onderen te kantelen—weg van de bovenkant van het scherm.

    • De speaker blijft vastzitten met een erg dunne flexkabel. Wees voorzichtig dat je deze niet klemt of beschadigt.

  23. Gebruik een föhn of een warmtepistool of prepareer een iOpener en leg deze aan de voorkant op de bovenkant van het scherm gedurende een minuut om zo de lijm die de sensoren bevestigt te verzachten.
    • Gebruik een föhn of een warmtepistool of prepareer een iOpener en leg deze aan de voorkant op de bovenkant van het scherm gedurende een minuut om zo de lijm die de sensoren bevestigt te verzachten.

  24. Schuif de zijkant van een openingsplectrum voorzichtig onder de flexkabel die onder de microfoon ligt. Kantel je plectrum dan rustig om de microfoon los te krijgen. Zorg ervoor dat je de flexkabel niet afklemt of beschadigt. Indien nodig kun je de punt van een spudger gebruiken om de microfoon uit de inkeping in het voorste paneel te krijgen. Als je de microfoon niet of moeilijk los krijgt, kun je wat extra warmte gebruiken om de lijm verder te verzachten.
    • Schuif de zijkant van een openingsplectrum voorzichtig onder de flexkabel die onder de microfoon ligt.

    • Kantel je plectrum dan rustig om de microfoon los te krijgen. Zorg ervoor dat je de flexkabel niet afklemt of beschadigt.

    • Indien nodig kun je de punt van een spudger gebruiken om de microfoon uit de inkeping in het voorste paneel te krijgen. Als je de microfoon niet of moeilijk los krijgt, kun je wat extra warmte gebruiken om de lijm verder te verzachten.

  25. Schuif je openingsplectrum van links naar rechts onder de flexkabel en de nabijheidssensor- en infraroodschijnwerpermodules door. Wiebel rustig met je plectrum en til deze lichtjes op om de module op deze wijze uit de inkeping in het voorste paneel te tillen. Het is erg handig om de speaker uit de inkeping te tillen en deze weg te duwen, om zo een betere toegang te hebben tot de rest van de telefoon. Wees voorzichtig dat je hier niet te hard aan de dunne flexkabel trekt.
    • Schuif je openingsplectrum van links naar rechts onder de flexkabel en de nabijheidssensor- en infraroodschijnwerpermodules door.

    • Wiebel rustig met je plectrum en til deze lichtjes op om de module op deze wijze uit de inkeping in het voorste paneel te tillen.

    • Het is erg handig om de speaker uit de inkeping te tillen en deze weg te duwen, om zo een betere toegang te hebben tot de rest van de telefoon. Wees voorzichtig dat je hier niet te hard aan de dunne flexkabel trekt.

  26. Gebruik een pincet om de omgevingslichtsensor heen en weer te wiebelen om deze zo uit z'n inkeping in het scherm te kunnen tillen. Als de sensor na een aantal seconden niet loskomt door het wiebelen, gebruik dan meer warmte en probeer het opnieuw.
    • Gebruik een pincet om de omgevingslichtsensor heen en weer te wiebelen om deze zo uit z'n inkeping in het scherm te kunnen tillen.

    • Als de sensor na een aantal seconden niet loskomt door het wiebelen, gebruik dan meer warmte en probeer het opnieuw.

    • De sensor blijft verbonden met de rest van de sensormodule door middel van een erg dunne flexkabel. Zorg dat je deze niet afklemt of beschadigt.

  27. Als het je gelukt is de gehele omgevingslichtsensor te verwijderen, zoals op de foto getoond wordt, ga je verder met de volgende stappen. Als de witte verdeelstrip is losgekomen, maar nog wel in het scherm zit, zoals je kunt zien op de tweede foto, zul je deze er voorzichtig uit moeten heffen langs de bovenkant van de telefoon met behulp van een dun mesje of een wriktool. Het opnieuw gebruiken van warmte kan deze stap vergemakkelijken. Installeer, tijdens de remontage, eerst de verdeler in het scherm, daarbij zorgend dat deze in de juiste richting wijst (de voorkant zie je op de eerste foto, en de achterkant zie je op de derde foto).
    • Als het je gelukt is de gehele omgevingslichtsensor te verwijderen, zoals op de foto getoond wordt, ga je verder met de volgende stappen.

    • Als de witte verdeelstrip is losgekomen, maar nog wel in het scherm zit, zoals je kunt zien op de tweede foto, zul je deze er voorzichtig uit moeten heffen langs de bovenkant van de telefoon met behulp van een dun mesje of een wriktool. Het opnieuw gebruiken van warmte kan deze stap vergemakkelijken.

    • Installeer, tijdens de remontage, eerst de verdeler in het scherm, daarbij zorgend dat deze in de juiste richting wijst (de voorkant zie je op de eerste foto, en de achterkant zie je op de derde foto).

    • Dan zet je de omgevingslichtsensor op de verdeler. Je zult de sensor op z'n plek moeten houden tijdens het vastdraaien van de schroeven die de oorstuk- en sensormodule bevestigen. Als de schroeven eenmaal vastzitten, zal de sensor blijven zitten en functioneren.

  28. Verwijder de oorstukspeaker en voorste sensormodule. Check, tijdens de remontage, de positie van de zwarte, plastic module die de volgende onderdelen bevat: Nabijheidssensor
    • Verwijder de oorstukspeaker en voorste sensormodule.

    • Check, tijdens de remontage, de positie van de zwarte, plastic module die de volgende onderdelen bevat:

    • Nabijheidssensor

    • Infraroodlichtschijnwerper

    • De module moet zo zijn gepositioneerd dat deze onderdelen niet in de weg worden gezeten door lijm.

Conclusie

Ging je reparatie niet zoals gepland? Check dan onze

Antwoordencommunity voor hulp bij het oplossen van je probleem.

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Jeff Suovanen

Lid sinds: 06-08-13

355.343 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

138 Leden

It would be better if you provided some guidance on moving the iPhone XS Front Camera and Sensor Holder from the old display to the new one since the part you deliver does not include it. In order to remove it I ended up having to use my heat gun which warped the plastic and ultimately caused me to have to buy a replacement. Does it require adhesive? I still don’t know and it gets conveniently ignored in your guide and repair videos on YouTube. I’m quite frustrated.

Adam - Antwoord

Sorry about that! That’s no fun at all. iFixit’s replacement screens are meant to include that component; I’ll ask for someone to check and make sure it’s not left out in the future. However, it’s normally pretty easy to remove using mild heat and/or a few drops of isopropyl alcohol, with some gentle wiggling and prying. Then you carefully position it on your new screen. Adhesive is helpful, but once you screw down the earpiece speaker over the top, it should be perfectly secure regardless.

Jeff Suovanen -

My phone screen feels a little loose after reassembly. Mostly in the top left area if I push it.. is this normal?

Jennifer Palacios - Antwoord

Short answer: Yes. Long answer: If you have adhesive on it that can hold the screen down. If you don’t it’s $5 and super easy to put on. It is kind of normal for the screen to be a little warped, I have done replacements on iPhones without reapplying adhesive and when applying heat it can warp it a tiny bit. The adhesive can help with this a lot. I strongly recommend you get it to hold your screen down.

HeyJacksonY -

Thanks a lot for this great instruction!

Walter Fritz - Antwoord

Sorry for a stupid question, is the digitizer and lcd screen one unit? Long story short, the screen is not cracked but the lcd somehow got damaged.

Reggie Chacon - Antwoord

Hi Reggie,

The digitizer and OLED panel are pretty intricately attached to each other and are sold together as one unit. You may be able to replace the OLED panel without replacing the digitizer, but that would require specialty tools.

Arthur Shi -

Bello, Después que tengas un buen ojo y buen pulso.

Se ve y se siente igual que el original.

Lo mega recomiendo!

Jaime Fontanals - Antwoord

Is there one time to make a video with a ‘really smashed’ screen?

You always show good screens on any repair you do videos or photographs.

This a positive critic, not a lament.

I hope you do understand what I mean.

JoeBlog - Antwoord

Hi, I have one problem and I really hope to find somebody with answers. I need to replace an iPhone XS screen but…. My original screen doesnt have these metallic parts you use to clip it to the rest of the phone. The screen I have ordered had them and also was a tiny bit too long for my phone. This is all so very weird because I can't find any other types of screen online. Seems almost like my phone is a problem. Have you ever encountered such problem? You can reach me by email roza.francois@gmail.com

Roza et François X. - Antwoord

Hi. i also have the problem like fracois. Could you help me please?! You can reach me by email under dcs.privat@gmail.com

Greetings,

Daniel

dcsprivat -

Where are you guys ordering parts from? Try taking pictures of both your phone and the old/new screens and post your question in our Answers forum—you’re more likely to get help there.

Jeff Suovanen -

Hi Jeff. Thank you for your request.

1. I ordered the part on ifixit.

2. As soon as possible i will post both photos. I hope you can me help me soon, because i am struggeling with no having a mobil device at the moment.

Greetings,

Daniel

dcsprivat - Antwoord

Thanks for the replacement and instructions, since I replaced the screen of my previous iPhone 6 and iPhone 4 and several more for friends, it just took me around 10 minutes.

Luckily I bought the complete set with the tools, I did not know they used Y000 screws and would not have had a screwdriver for it if there wasn’t one included.

Dominik - Antwoord

Hello, thank you for the guide and kit, everything was great but there was a problem: the space where the square part with the Proximity sensor and Flood illuminator go, originally on the original Iphone screen had a square little mirror like part (like in your tut pictures), in your Oled replacement screen set it is round and much bigger. Is this a problem?

I ask this cause now the auto-brightness is finnicky, the Iphone dims hard like (brightness auto drops), i don’t think i damaged the ambient light sensor , i was extremely slow and methodical, removed the glue carefully from the two near parts before, didn’t strain the cable, the ambient light sensor came out easily enough, slowly but steadily. Also i think if it would be broken, it would not work and dim the brightness. Could it be related to the fact that the sensor is not glued down like it was before? The screws were carefully put back in the exact order and no glue fell into/onto the sensors. Thank you

frankenstar - Antwoord

Hello.  After replacing the display every many while I use it it turns black screen, then I have to lock and unlock it and it lights up again.  Could you advise me something?  Or is the display faulty?  With the original it does not.  Thanks.

luchesa Martinez - Antwoord

Is it impossible to install a new screen and make it flush with the sides? Using an iFixit replacement unit. No matter how well I align and how much I press, it’s raised… which is really annoying

Chris - Antwoord

The install went ok - 2 things should be mentioned….1. does the blue film on the replacement screen need to be removed Yes or No, 2. IF the touch sensor is not working mention trying a hard restart 1st it would have saved me a ton of time and frustration… I assembled, reinstalled the old screen since it was working before, since it didn’t work either, disassembled, and reassembled the replacement part several times to troubleshoot why it wasn’t working. Those screws are sooo small its a wonder I didn’t lose any. None the less, after a hard restart, the touch sensor is working great and the phone is operating as designed. I was going to replace the back glass & ordered the part but there’s no way I am going into that after doing this- its not my phone. I put packing tape over the glass and put it back into the cover. A few hours of time is way cheaper than purchasing a new phone :)

teejayoh - Antwoord

Thanks for the suggestion about the hard restart! If the blue film is lightly adhered to the replacement screen, it is a liner and should be removed.

Arthur Shi -

Super fantastic, company Ifixit <3 we love you, well I do at least, find it so sweet that I ordered a new screen, and I receive a small candy with the packet. Thanks, many times o7 great instruction!

Mads Yde - Antwoord

The two screen connection modules with pins closest to the bottom are impossible to connect. They keep popping out making it impossible to put the cover on. Any tips?

The Entrepreneur Boi - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 257

Afgelopen 7 dagen: 1,819

Afgelopen 30 dagen: 7,558

Altijd: 214,225