Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de beschadigde achterste behuizing van je Galaxy A10 te vervangen of te verwijderen.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Steek een SIM-kaart uitwerptool, een SIM-uitwerpbitje of een rechtgebogen paperclip in het kleine gat in de SIM-kaarthouder aan de linkerkant van de telefoon. Druk stevig om de kaarthouder eruit te duwen.
    • Steek een SIM-kaart uitwerptool, een SIM-uitwerpbitje of een rechtgebogen paperclip in het kleine gat in de SIM-kaarthouder aan de linkerkant van de telefoon.

    • Druk stevig om de kaarthouder eruit te duwen.

  2. Verwijder de SIM-kaarthouder. Zorg dat je, bij het weer inbrengen van de kaarten, de kaarten op de juiste manier positioneert.
    • Verwijder de SIM-kaarthouder.

    • Zorg dat je, bij het weer inbrengen van de kaarten, de kaarten op de juiste manier positioneert.

  3. De achterste behuizing wordt door plastic klemmen op z'n plek gehouden. Steek een openingsplectrum tussen het scherm en de achterste behuizing aan de onderkant van de telefoon, in de buurt van de oplaadpoort.
    • De achterste behuizing wordt door plastic klemmen op z'n plek gehouden.

    • Steek een openingsplectrum tussen het scherm en de achterste behuizing aan de onderkant van de telefoon, in de buurt van de oplaadpoort.

  4. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  5. Schuif je openingsplectrum naar de linker onderhoek om de klemmen aldaar los te klikken. Schuif je openingsplectrum naar de linker onderhoek om de klemmen aldaar los te klikken. Schuif je openingsplectrum naar de linker onderhoek om de klemmen aldaar los te klikken.
    • Schuif je openingsplectrum naar de linker onderhoek om de klemmen aldaar los te klikken.

  6. Schuif je openingsplectrum langs de linkerkant van de telefoon omhoog naar de linker bovenhoek, om ook daar de klemmen los te maken. Schuif je openingsplectrum langs de linkerkant van de telefoon omhoog naar de linker bovenhoek, om ook daar de klemmen los te maken. Schuif je openingsplectrum langs de linkerkant van de telefoon omhoog naar de linker bovenhoek, om ook daar de klemmen los te maken.
    • Schuif je openingsplectrum langs de linkerkant van de telefoon omhoog naar de linker bovenhoek, om ook daar de klemmen los te maken.

  7. Schuif je openingsplectrum verder van de linker bovenhoek naar de rechter bovenhoek om de klemmen daar los te maken. Schuif je openingsplectrum verder van de linker bovenhoek naar de rechter bovenhoek om de klemmen daar los te maken. Schuif je openingsplectrum verder van de linker bovenhoek naar de rechter bovenhoek om de klemmen daar los te maken.
    • Schuif je openingsplectrum verder van de linker bovenhoek naar de rechter bovenhoek om de klemmen daar los te maken.

  8. Schuif je openingsplectrum vervolgens van de rechter bovenhoek naar de rechter onderhoek om de laatste vastzittende klemmen los te maken. Schuif je openingsplectrum vervolgens van de rechter bovenhoek naar de rechter onderhoek om de laatste vastzittende klemmen los te maken. Schuif je openingsplectrum vervolgens van de rechter bovenhoek naar de rechter onderhoek om de laatste vastzittende klemmen los te maken.
    • Schuif je openingsplectrum vervolgens van de rechter bovenhoek naar de rechter onderhoek om de laatste vastzittende klemmen los te maken.

  9. Verwijder de achterste behuizing. Verwijder de achterste behuizing.
    • Verwijder de achterste behuizing.

Conclusie

Om je toestel in elkaar te zetten, volg je deze instructies in omgekeerde volgorde.

Ging je reparatie niet zoals gepland? Bezoek onze pagina over probleemoplossing of stel je vraag in onze antwoordenommunity voor hulp bij het oplossen van je probleem.

100%

Begin met vertalen ›

Adriana Zwink

Lid sinds: 18-12-19

3.257 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

126 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 2

Afgelopen 7 dagen: 27

Afgelopen 30 dagen: 174

Altijd: 241