Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de linker- en rechterluidspreker van een Nintendo Switch gameconsole te verwijderen.

  1. Verwijder de vier 6.3 mm Tri-point Y00 schroeven van het achterste paneel.
    • Verwijder de vier 6.3 mm Tri-point Y00 schroeven van het achterste paneel.

  2. Verwijder de enkele 6.1 mm Phillips #000 schroef onder de kickstand.
    • Verwijder de enkele 6.1 mm Phillips #000 schroef onder de kickstand.

  3. Verwijder de twee 2.7 mm Phillips #000 schroeven aan de onderkant van het toestel.
    • Verwijder de twee 2.7 mm Phillips #000 schroeven aan de onderkant van het toestel.

  4. Verwijder de enkele 2.7 mm Phillips #000 schroef aan de bovenkant van het toestel.
    • Verwijder de enkele 2.7 mm Phillips #000 schroef aan de bovenkant van het toestel.

  5. OPEN ALLE TABBLADEN

    RAM-upgradekits voor Mac

    Koop kits

    Genoeg RAM
    voor al je tabbladen

    Koop kits
  6. Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de rechter Joy-Con rail. Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de linker Joy-Con rail.
    • Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de rechter Joy-Con rail.

    • Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de linker Joy-Con rail.

  7. Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel. Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel. Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel.
    • Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel.

  8. Verwijder de zes 3.1 mm Phillips #000 schroeven van het warmteschild.
    • Verwijder de zes 3.1 mm Phillips #000 schroeven van het warmteschild.

  9. Verwijder het warmteschild van het toestel. Een dikke, roze substantie verbindt het warmteschild en het koperen koellichaam eronder. Voor het beste resultaat, gebruik je onze handleiding betreffende temperatuurbestendige substanties om de roze substantie te verwijderen en deze, tijdens de herinstallatie, te vervangen met een geschikt, dik mengsel zoals K5 Pro. Een dikke, roze substantie verbindt het warmteschild en het koperen koellichaam eronder. Voor het beste resultaat, gebruik je onze handleiding betreffende temperatuurbestendige substanties om de roze substantie te verwijderen en deze, tijdens de herinstallatie, te vervangen met een geschikt, dik mengsel zoals K5 Pro.
    • Verwijder het warmteschild van het toestel.

    • Een dikke, roze substantie verbindt het warmteschild en het koperen koellichaam eronder. Voor het beste resultaat, gebruik je onze handleiding betreffende temperatuurbestendige substanties om de roze substantie te verwijderen en deze, tijdens de herinstallatie, te vervangen met een geschikt, dik mengsel zoals K5 Pro.

  10. Trek de rechter luidsprekeraansluiting in een rechte beweging uit het contact op het moederbord. Trek de rechter luidsprekeraansluiting in een rechte beweging uit het contact op het moederbord.
    • Trek de rechter luidsprekeraansluiting in een rechte beweging uit het contact op het moederbord.

  11. Til de luidspreker vervolgens voorzichtig aan de kabels omhoog en trek deze vervolgens in een hoek van 45 graden weg om deze te verwijderen.
    • Til de luidspreker vervolgens voorzichtig aan de kabels omhoog en trek deze vervolgens in een hoek van 45 graden weg om deze te verwijderen.

  12. Trek de linker luidsprekeraansluiting in een rechte beweging uit het contact op het moederbord. Trek de linker luidsprekeraansluiting in een rechte beweging uit het contact op het moederbord.
    • Trek de linker luidsprekeraansluiting in een rechte beweging uit het contact op het moederbord.

  13. Trek ook deze luidspreker voorzichtig omhoog aan de kabels en trek deze vervolgens in een hoek van 45 graden weg om deze te verwijderen.
    • Trek ook deze luidspreker voorzichtig omhoog aan de kabels en trek deze vervolgens in een hoek van 45 graden weg om deze te verwijderen.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Blake Klein

Lid sinds: 29-01-17

54.663 Reputatie

Will typical PC thermal paste work? I have a lot of that lying around and I don’t want extra cost (already spending the price of the speakers for the tools alone).

Nico Robin - Antwoord

Has anyone tried to change the speakers for better ones? And how would that be done?

James Guzman - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 14

Afgelopen 7 dagen: 105

Afgelopen 30 dagen: 559

Altijd: 5,645