Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Engels
Nederlands

Samsung Galaxy S6 Vervanging van het scherm

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1

      Als je scherm gebarsten is, kun je het scherm beplakken met doorzichtige tape om te zorgen dat al het glas bij elkaar blijft en het jezelf makkelijker te maken deze in een geheel los te krijgen.

      Stap 2

      Steek je openingsplectrum, licht naar boven wijzende, in de zijde van de telefoon waar de batterij zich ook bevindt, tussen het frame en het scherm.

      Stap 3

      Schuif je plectrum langs de zijkant van het scherm naar beneden om de lijm door te snijden.

      Stap 4

      Schuif je plectrum langs de onderkant van de telefoon, van de hoofdtelefoonjack tot net na de oplaadpoorrt.

      Stap 5

      Steek je openingsplectrum ongeveer 12 mm (0.5 inch) onder de onderste hoek van het scherm, dichtbij de hoofdtelefoonjack.

      Stap 6

      Steek je openingsplectrum vervolgens ongeveer 12 mm (0.5 inch) in de tegenovergestelde onderste hoek van het scherm.

      Stap 7

      Schuif je plectrum langs de zijkant van de telefoon tegenover de batterij om te lijm eronder door te snijden.

      Stap 8

      Schuif je plectrum langs de bovenkant van de telefoon in de richting van de trilmotor.

      Stap 9

      Gebruik je openingsplectrum om de batterijzijde van het frame van het scherm weg te duwen.

      Stap 10

      Begeleid de flexkabel van het scherm door het gat in het frame om zo de rechterzijde van het scherm volledig van het frame te scheiden.

      Stap 11

      Het is belangrijk om, voordat je je nieuwe scherm installeert, alle oude lijmresten uit het frame te verwijderen. Zorg ook dat je checkt of alle mogelijke glasscherven uit de telefoon zijn verwijderd voordat je je nieuwe scherm installeert.