Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Waarschuwing: Je bewerkt nu een vooraf vereiste handleiding van de handleiding die je net bekeek. Alle wijzigingen die je hierin maakt, beïnvloeden alle 19 handleidingen die deze stap bevatten.

Engels
Nederlands

Stap 1 vertalen

Stap 1
Remove the two 7.4 mm Tri-point screws securing the battery to the upper case.
  • Remove the two 7.4 mm Tri-point screws securing the battery to the upper case.

  • Note: For certain repairs (e.g. hard drive), removing the battery is not necessary but it prevents any accidental shorting of electronics on the motherboard. If you do not remove the battery, please be careful as parts of the motherboard might be electrified.

  • You do not necessarily have to follow steps 3-6 to remove the battery in order to replace the hard drive. However it is recommended to remove all power sources from electronics before working on them.

Verwijder de twee 7.4 mm lange Tri-point schroeven die de batterij aan de bovenste behuizing bevestigen.

Let op: voor sommige reparaties (eg. harde schijf) is het niet noodzakelijk de batterij te verwijderen. Toch wordt het altijd aangeraden aangezien je hiermee voorkomt dat je apparaat per ongeluk kortsluiting maakt op het moederbord. Wees, als je de batterij niet verwijdert, voorzichtig aangezien sommige delen van het moederbord geladen kunnen zijn.

Je hoeft de stappen 3-6, die laten zien hoe je de batterij verwijdert, niet per se te volgen om de harde schijf te vervangen. Echter wordt het altijd aangeraden om alle stroombronnen uit een apparaat te verwijderen voordat je met enige reparatie begint.