Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding

  1. Gebruik het platte einde van je spudger om de lintkabel van de batterij van het moederbord los te koppelen. Gebruik het platte einde van je spudger om de lintkabel van de batterij van het moederbord los te koppelen.
    • Gebruik het platte einde van je spudger om de lintkabel van de batterij van het moederbord los te koppelen.

  2. Koppel de lintkabel van de thuisknop ook van het moederbord los. Koppel de lintkabel van de thuisknop ook van het moederbord los.
    • Koppel de lintkabel van de thuisknop ook van het moederbord los.

  3. Gebruik de punt van een spudger om de twee interconnectkabels van de antenne van het moederbord los te koppelen. Gebruik de punt van een spudger om de twee interconnectkabels van de antenne van het moederbord los te koppelen. Gebruik de punt van een spudger om de twee interconnectkabels van de antenne van het moederbord los te koppelen.
    • Gebruik de punt van een spudger om de twee interconnectkabels van de antenne van het moederbord los te koppelen.

  4. Gebruik het platte einde van je spudger om de lintkabel van het scherm van het moederbord los te koppelen. Gebruik het platte einde van je spudger om de lintkabel van het scherm van het moederbord los te koppelen.
    • Gebruik het platte einde van je spudger om de lintkabel van het scherm van het moederbord los te koppelen.

  5. Koppel de lintkabel van de oorstukspeaker los van het moederbord. Koppel de lintkabel van de oorstukspeaker los van het moederbord.
    • Koppel de lintkabel van de oorstukspeaker los van het moederbord.

  6. Het moederbord is een ESD-gevoelig onderdeel waar je met zorg mee om moet gaan. iFixit raadt je aan een anti-statische armband te gebruiken bij het werken met onderdelen die ESD-gevoelig zijn om schade te voorkomen. Pak het moederbord aan de bovenkant van het toestel aan beide zijkanten vast.
    • Het moederbord is een ESD-gevoelig onderdeel waar je met zorg mee om moet gaan. iFixit raadt je aan een anti-statische armband te gebruiken bij het werken met onderdelen die ESD-gevoelig zijn om schade te voorkomen.

    • Pak het moederbord aan de bovenkant van het toestel aan beide zijkanten vast.

    • Til het moederbord nog niet volledig uit het toestel in deze stap; de lintkabel aan de onderkant moet eerst nog worden losgekoppeld.

    • Til het moederbord omhoog en weg van het scherm en zorg hierbij dat je niet te veel spanning op de lintkabel van het dochterbord zet.

  7. Koppel de lintkabel van het dochterbord los van de onderkant van het moederbord. Koppel de lintkabel van het dochterbord los van de onderkant van het moederbord.
    • Koppel de lintkabel van het dochterbord los van de onderkant van het moederbord.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Sam Goldheart

Lid sinds: 18-10-12

422.984 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

129 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 1

Afgelopen 30 dagen: 4

Altijd: 155