Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Volg deze handleiding om de micro SD kaarthouder in een Nintendo Switch gameconsole te vervangen.

WAARSCHUWING: de batterij hoeft niet te worden losgekoppeld voor deze reparatie dus wees extra voorzichtig met metalen gereedschap rondom het moederbord.

  1. Verwijder de vier 6.3 mm Tri-point Y00 schroeven van het achterste paneel.
    • Verwijder de vier 6.3 mm Tri-point Y00 schroeven van het achterste paneel.

  2. Verwijder de enkele 6.1 mm Phillips #000 schroef onder de kickstand.
    • Verwijder de enkele 6.1 mm Phillips #000 schroef onder de kickstand.

  3. Verwijder de twee 2.7 mm Phillips #000 schroeven aan de onderkant van het toestel.
    • Verwijder de twee 2.7 mm Phillips #000 schroeven aan de onderkant van het toestel.

  4. LCD iPhone-scherm fixkits

    De goedkope optie, ondersteund door onze levenslange garantie.

    Koop kits

    LCD iPhone-scherm fixkits

    Bespaar op reparatiekosten, niet op kwaliteit.

    Koop kits
  5. Verwijder de enkele 2.7 mm Phillips #000 schroef aan de bovenkant van het toestel.
    • Verwijder de enkele 2.7 mm Phillips #000 schroef aan de bovenkant van het toestel.

  6. Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de rechter Joy-Con rail. Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de linker Joy-Con rail.
    • Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de rechter Joy-Con rail.

    • Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de linker Joy-Con rail.

  7. Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel. Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel. Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel.
    • Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel.

  8. Verwijder de enkele 3.1 mm Phillips schroef op de micro SD kaarthouder.
    • Verwijder de enkele 3.1 mm Phillips schroef op de micro SD kaarthouder.

  9. Til de micro SD kaarthouder op voorzichtige wijze recht omhoog, weg van de Switch, om deze zo los te koppelen en te verwijderen. Tijdens het weer in elkaar zetten van de Switch, positioneer je de micro SD kaarthouder op de juiste plek en druk je deze zachtjes in het schuim eronder totdat je de drukaansluiting vast hoort klikken en deze dus weer is aangesloten.
    • Til de micro SD kaarthouder op voorzichtige wijze recht omhoog, weg van de Switch, om deze zo los te koppelen en te verwijderen.

    • Tijdens het weer in elkaar zetten van de Switch, positioneer je de micro SD kaarthouder op de juiste plek en druk je deze zachtjes in het schuim eronder totdat je de drukaansluiting vast hoort klikken en deze dus weer is aangesloten.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Blake Klein

Lid sinds: 29-01-17

50.248 Reputatie

My SD reader never worked.

Used this guide to find that it was never seated correctly. Reseated and now works perfectly. THANK YOU!

Finx O'Mally - Antwoord

My console won’t boot if I have an SD card inserted after reseating it. What should I do?

Ewan MacInnis - Antwoord

it will fixed for microSD not read issue?

doctor_g7 - Antwoord

Easy guide, fixed my problem. Changed the SD card reader cause I was abusing of it by putting SD in and out constantly.

Nicola Bonardi - Antwoord

Great guide! My 11-year-old son was able to fix his Switch himself with no difficulty.

Matt - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 116

Afgelopen 7 dagen: 705

Afgelopen 30 dagen: 2,495

Altijd: 18,274