Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Vervang een kapotte of niet langer goed functionerende batterij met behulp van deze handleiding.

  1. Als je aan je toestel werkt terwijl deze nog aanstaat, loop je het risico een elektrische schok te krijgen. Zorg daarom dat je toestel is uitgeschakeld en niet aan de oplader ligt.
    • Als je aan je toestel werkt terwijl deze nog aanstaat, loop je het risico een elektrische schok te krijgen. Zorg daarom dat je toestel is uitgeschakeld en niet aan de oplader ligt.

    • Schuif de grendel naar rechts, weg van het vergrendelsymbool.

    • Schuif de plastic plaat weg van de vergrendeling om deze te kunnen verwijderen.

  2. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  3. Als de plaat eenmaal is verwijderd, kun je de batterij en de twee vergrendelingen die het op z'n plek houden, goed zien.
    • Als de plaat eenmaal is verwijderd, kun je de batterij en de twee vergrendelingen die het op z'n plek houden, goed zien.

    • De twee vergrendelingen moeten naar achteren worden getrokken, waarbij een van de vergendelingen een veer bevat, wat betekent dat je deze naar achteren moet blijven houden om de batterij te kunnen verwijderen.

  4. De batterij kan nu gemakkelijk uit de computer worden getild en worden verwijderd.
    • De batterij kan nu gemakkelijk uit de computer worden getild en worden verwijderd.

Conclusie

Om je toestel weer in elkaar te zetten, volg je deze stappen in omgekeerde volgorde.

100%

Begin met vertalen ›

Ashley Williams

Lid sinds: 27-08-15

2.071 Reputatie

Team

USF Tampa, Team 5-3, Blackwell Fall 2015 Lid van USF Tampa, Team 5-3, Blackwell Fall 2015

USFT-BLACKWELL-F15S5G3

4 Leden

Één commentaar

Where do I buy another battery and how long does it last on the laptop? 4hr or more?

Vikshay Vuthavadoo - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 19

Afgelopen 7 dagen: 153

Afgelopen 30 dagen: 779

Altijd: 51,377