Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Als je Dell XPS 15 9550 laptop niet meer aan gaat als deze niet is aangesloten of wanneer de batterij niet meer geladen kan worden of blijven, kan het zijn dat je je batterij moet vervangen.

  1. Zet de laptop op z'n kop neer.
    • Zet de laptop op z'n kop neer.

    • Zorg dat de laptop uitgeschakeld is.

    • Verwijder, met behulp van een T5 Torx-schroevendraaier, de tien 3 mm lange schroeven aan de buitenkant van de achterkant van de laptop.

  2. Open het klepje van het informatiepaneel (in het midden van de achterkant). Gebruik, terwijl je het klepje openhoudt, een Phillips #00 schroevendraaier om de twee 10 mm lange schroeven te verwijderen.
    • Open het klepje van het informatiepaneel (in het midden van de achterkant).

    • Gebruik, terwijl je het klepje openhoudt, een Phillips #00 schroevendraaier om de twee 10 mm lange schroeven te verwijderen.

  3. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  4. Til de twee hoeken van het achterste paneel, bij het scharnier aan de bovenkant, op voorzichtige wijze op, zodat het gehele achterste paneel loskomt. Gebruik geen geforceerde kracht op het paneel. Als het niet gemakkelijk loskomt, probeer je een plastic spudger te gebruiken om het paneel vrij te maken op de plek waar deze blijft hangen. Gebruik geen geforceerde kracht op het paneel. Als het niet gemakkelijk loskomt, probeer je een plastic spudger te gebruiken om het paneel vrij te maken op de plek waar deze blijft hangen.
    • Til de twee hoeken van het achterste paneel, bij het scharnier aan de bovenkant, op voorzichtige wijze op, zodat het gehele achterste paneel loskomt.

    • Gebruik geen geforceerde kracht op het paneel. Als het niet gemakkelijk loskomt, probeer je een plastic spudger te gebruiken om het paneel vrij te maken op de plek waar deze blijft hangen.

  5. Verwijder, met behulp van een Phillips #00 schroevendraaier, de zeven 3 mm lange schroeven aan de buitenkant van de batterij. Iedere schroef is gelabeld met "M2X4" en een pijl die naar de schroef wijst.
    • Verwijder, met behulp van een Phillips #00 schroevendraaier, de zeven 3 mm lange schroeven aan de buitenkant van de batterij.

    • Iedere schroef is gelabeld met "M2X4" en een pijl die naar de schroef wijst.

  6. Til de achterkant van de batterij voorzichtig omhoog.
    • Til de achterkant van de batterij voorzichtig omhoog.

  7. Pak de zwarte connector stevig en aan beide zijden vast. Trek de connector vervolgens op voorzichtige wijze in de richting van de batterij en koppel de aansluiting van de batterij zo los van de laptop. Trek de connector vervolgens op voorzichtige wijze in de richting van de batterij en koppel de aansluiting van de batterij zo los van de laptop.
    • Pak de zwarte connector stevig en aan beide zijden vast.

    • Trek de connector vervolgens op voorzichtige wijze in de richting van de batterij en koppel de aansluiting van de batterij zo los van de laptop.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Brandon Schmidt

Lid sinds: 04-10-18

1.119 Reputatie

Team

UW Stout, Team S6-G1, Ogden Fall 2018 Lid van UW Stout, Team S6-G1, Ogden Fall 2018

UWSTOUT-OGDEN-F18S6G1

4 Leden

Één commentaar

… Mais avec un prix imbattable, la batterie made in RPC arrive avec un connecteur très très épais !

Finalement il m’a fallu me résigner à forcer très durement l’intromission avec deux paires de pinces !!!

Barbare mais efficace ! C’est le contraire de out ce que j’ai enseigné pendant des années : “le connecteur approprié doit toujours s’insérer en douceur” Ben là … NON !

Jp Chainais - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 39

Afgelopen 7 dagen: 202

Afgelopen 30 dagen: 961

Altijd: 16,874