Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

Moto G6 Play Vervanging van de glazen achterkant

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Verzwak de lijm onder de glazen achterkant

      Schakel je telefoon uit voordat je begint.

      Stap 2

      Druk een zuignap op de onderkant van de glazen achterkant.

      Stap 3

      Schuif je plectrum langs de onderkant van de telefoon om de lijm, die de glazen achterkant vasthoudt, door te snijden.

      Stap 4

      Verwarm de rechterzijde van de glazen achterkant om de lijm eronder te verzwakken.

      Stap 5

      Schuif je plectrum langs de rechterzijde van de glazen achterkant om de lijm eronder door te snijden.

      Stap 6

      Verwarm de bovenkant van de glazen achterkant om de lijm eronder te verzwakken.

      Stap 7

      Schuif je plectrum langs de bovenkant van de telefoon om de lijm die de glazen achterkant aan de telefoon bevestigt door te snijden.

      Stap 8

      Verwarm de linkerzijde van de glazen achterkant om de lijm eronder te verzwakken.

      Stap 9

      Schuif je plectrum langs de linkerzijde van de telefoon om de lijm onder de glazen achterkant door te snijden.

      Stap 10

      Er bevinden zich twee kleefstrips aan beide zijden van de onderste helft van de telefoon, welke van de telefoon gescheiden moeten worden om de glazen achterkant los te maken.

      Stap 11

      Steek het platte einde van je spudger ongeveer 2 cm in de onderste helft van de rechterkant van de telefoon en schuif deze langs de rechterkant omlaag om de kleefstrip aan de rechterkant door te snijden.

      Stap 12

      Steek je spudger ongeveer 2 cm in de onderste helft van de linkerkant van de telefoon en schuif deze langs de linkerkant omlaag om de kleefstrips aan de linkerkant door te snijden.

      Stap 13 — Open de glazen achterkant

      Als het glas vast blijft zitten, herverwarm je je toestel en snijd je alle overige lijm zo vaak door als nodig is.

      Stap 14 — Het loskoppelen van de vingerafdruksensor

      Gebruik een Phillips-schroevendraaier om de twee schroeven, die de bevestigingsbeugel van de vingerafdruksensorkabel bevestigen, te verwijderen:

      Stap 15

      Gebruik een pincet om de bevestigingsbeugel van de vingerafdruksensorkabel te verwijderen.

      Stap 16

      Gebruik de punt van je spudger om de vingerafdruksensorkabel los te koppelen.

      Stap 17 — Verwijder het glazen paneel

      Verwijder de glazen achterkant.