Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Volg deze handleiding om het warmteschild in een Nintendo Switch gameconsole te vervangen.

  1. Verwijder de vier 6.3 mm Tri-point Y00 schroeven van het achterste paneel.
    • Verwijder de vier 6.3 mm Tri-point Y00 schroeven van het achterste paneel.

  2. Verwijder de enkele 6.1 mm Phillips #000 schroef onder de kickstand.
    • Verwijder de enkele 6.1 mm Phillips #000 schroef onder de kickstand.

  3. Verwijder de twee 2.7 mm Phillips #000 schroeven aan de onderkant van het toestel.
    • Verwijder de twee 2.7 mm Phillips #000 schroeven aan de onderkant van het toestel.

  4. Verwijder de enkele 2.7 mm Phillips #000 schroef aan de bovenkant van het toestel.
    • Verwijder de enkele 2.7 mm Phillips #000 schroef aan de bovenkant van het toestel.

  5. Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de rechter Joy-Con rail. Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de linker Joy-Con rail.
    • Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de rechter Joy-Con rail.

    • Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de linker Joy-Con rail.

  6. Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel. Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel. Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel.
    • Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel.

  7. Verwijder de enkele 3.1 mm Phillips schroef op de micro SD kaarthouder.
    • Verwijder de enkele 3.1 mm Phillips schroef op de micro SD kaarthouder.

  8. Til de micro SD kaarthouder op voorzichtige wijze recht omhoog, weg van de Switch, om deze zo los te koppelen en te verwijderen. Tijdens het weer in elkaar zetten van de Switch, positioneer je de micro SD kaarthouder op de juiste plek en druk je deze zachtjes in het schuim eronder totdat je de drukaansluiting vast hoort klikken en deze dus weer is aangesloten.
    • Til de micro SD kaarthouder op voorzichtige wijze recht omhoog, weg van de Switch, om deze zo los te koppelen en te verwijderen.

    • Tijdens het weer in elkaar zetten van de Switch, positioneer je de micro SD kaarthouder op de juiste plek en druk je deze zachtjes in het schuim eronder totdat je de drukaansluiting vast hoort klikken en deze dus weer is aangesloten.

  9. Verwijder de zes 3.1 mm Phillips #000 schroeven van het warmteschild.
    • Verwijder de zes 3.1 mm Phillips #000 schroeven van het warmteschild.

  10. Verwijder het warmteschild van het toestel. Een dikke, roze substantie verbindt het warmteschild en het koperen koellichaam eronder. Voor het beste resultaat, gebruik je onze handleiding betreffende temperatuurbestendige substanties om de roze substantie te verwijderen en deze, tijdens de herinstallatie, te vervangen met een geschikt, dik mengsel zoals K5 Pro. Een dikke, roze substantie verbindt het warmteschild en het koperen koellichaam eronder. Voor het beste resultaat, gebruik je onze handleiding betreffende temperatuurbestendige substanties om de roze substantie te verwijderen en deze, tijdens de herinstallatie, te vervangen met een geschikt, dik mengsel zoals K5 Pro.
    • Verwijder het warmteschild van het toestel.

    • Een dikke, roze substantie verbindt het warmteschild en het koperen koellichaam eronder. Voor het beste resultaat, gebruik je onze handleiding betreffende temperatuurbestendige substanties om de roze substantie te verwijderen en deze, tijdens de herinstallatie, te vervangen met een geschikt, dik mengsel zoals K5 Pro.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Blake Klein

Lid sinds: 29-01-17

55.869 Reputatie

Hey - I think you’re missing a step, how do you remove the SD card reader?

Terra Field - Antwoord

Great catch! The guide has been updated, thanks!

Blake Klein -

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 9

Afgelopen 7 dagen: 43

Afgelopen 30 dagen: 210

Altijd: 4,146