Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Gebruik deze handleiding om het koellichaam van een Nintendo Switch gameconsole te vervangen.

Het herinstalleren van het koellichaam vereist dat je de warmtewerende lijm verwijdert en vervangt.

  1. Verwijder de vier 6.3 mm Tri-point Y00 schroeven van het achterste paneel.
    • Verwijder de vier 6.3 mm Tri-point Y00 schroeven van het achterste paneel.

  2. Verwijder de enkele 6.1 mm Phillips #000 schroef onder de kickstand.
    • Verwijder de enkele 6.1 mm Phillips #000 schroef onder de kickstand.

  3. Verwijder de twee 2.7 mm Phillips #000 schroeven aan de onderkant van het toestel.
    • Verwijder de twee 2.7 mm Phillips #000 schroeven aan de onderkant van het toestel.

  4. Verwijder de enkele 2.7 mm Phillips #000 schroef aan de bovenkant van het toestel.
    • Verwijder de enkele 2.7 mm Phillips #000 schroef aan de bovenkant van het toestel.

  5. Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de rechter Joy-Con rail. Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de linker Joy-Con rail.
    • Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de rechter Joy-Con rail.

    • Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de linker Joy-Con rail.

  6. OPEN ALLE TABBLADEN

    RAM-upgradekits voor Mac

    Koop kits

    Genoeg RAM
    voor al je tabbladen

    Koop kits
  7. Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel. Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel. Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel.
    • Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel.

  8. Verwijder de enkele 3.1 mm Phillips schroef op de micro SD kaarthouder.
    • Verwijder de enkele 3.1 mm Phillips schroef op de micro SD kaarthouder.

  9. Til de micro SD kaarthouder op voorzichtige wijze recht omhoog, weg van de Switch, om deze zo los te koppelen en te verwijderen. Tijdens het weer in elkaar zetten van de Switch, positioneer je de micro SD kaarthouder op de juiste plek en druk je deze zachtjes in het schuim eronder totdat je de drukaansluiting vast hoort klikken en deze dus weer is aangesloten.
    • Til de micro SD kaarthouder op voorzichtige wijze recht omhoog, weg van de Switch, om deze zo los te koppelen en te verwijderen.

    • Tijdens het weer in elkaar zetten van de Switch, positioneer je de micro SD kaarthouder op de juiste plek en druk je deze zachtjes in het schuim eronder totdat je de drukaansluiting vast hoort klikken en deze dus weer is aangesloten.

  10. Verwijder de zes 3.1 mm Phillips #000 schroeven van het warmteschild.
    • Verwijder de zes 3.1 mm Phillips #000 schroeven van het warmteschild.

  11. Verwijder het warmteschild van het toestel. Een dikke, roze substantie verbindt het warmteschild en het koperen koellichaam eronder. Voor het beste resultaat, gebruik je onze handleiding betreffende temperatuurbestendige substanties om de roze substantie te verwijderen en deze, tijdens de herinstallatie, te vervangen met een geschikt, dik mengsel zoals K5 Pro. Een dikke, roze substantie verbindt het warmteschild en het koperen koellichaam eronder. Voor het beste resultaat, gebruik je onze handleiding betreffende temperatuurbestendige substanties om de roze substantie te verwijderen en deze, tijdens de herinstallatie, te vervangen met een geschikt, dik mengsel zoals K5 Pro.
    • Verwijder het warmteschild van het toestel.

    • Een dikke, roze substantie verbindt het warmteschild en het koperen koellichaam eronder. Voor het beste resultaat, gebruik je onze handleiding betreffende temperatuurbestendige substanties om de roze substantie te verwijderen en deze, tijdens de herinstallatie, te vervangen met een geschikt, dik mengsel zoals K5 Pro.

  12. Steek de punt van een spudger onder de witte aansluiting en duw deze recht omhoog om de batterij van het moederbord los te koppelen. Steek de punt van een spudger onder de witte aansluiting en duw deze recht omhoog om de batterij van het moederbord los te koppelen.
    • Steek de punt van een spudger onder de witte aansluiting en duw deze recht omhoog om de batterij van het moederbord los te koppelen.

  13. Verwijder de drie 3.1 mm Phillips #000 schroeven van het koellichaam.
    • Verwijder de drie 3.1 mm Phillips #000 schroeven van het koellichaam.

  14. Trek het koellichaam ongeveer 45 graden omhoog en draai deze naar rechts om te kunnen verwijderen. Volg, voordat je de gameconsole weer in elkaar zet, de handleiding betreffende warmtewerende lijm. Maak, met behulp van (>90%) isopropyl alcohol of Artic Silver ArctiClean, de onderkant van het koellichaam schoon door alle warmtewerende lijm te verwijderen.
    • Trek het koellichaam ongeveer 45 graden omhoog en draai deze naar rechts om te kunnen verwijderen.

    • Volg, voordat je de gameconsole weer in elkaar zet, de handleiding betreffende warmtewerende lijm.

    • Maak, met behulp van (>90%) isopropyl alcohol of Artic Silver ArctiClean, de onderkant van het koellichaam schoon door alle warmtewerende lijm te verwijderen.

    • Verwijder en vervang de warmtewerende lijm op de cover van de processor.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Blake Klein

Lid sinds: 29-01-17

54.663 Reputatie

You're missing the part about the SD card reader I believe. Great teardown though. Also, maybe demonstrate thermal paste spread.

Justin Moll - Antwoord

Good catch! I’ve updated the guide to include the SD card reader.

Blake Klein -

I couldn’t even get past the first step because my screws were in so tight I made them threadbare trying to get them out. I did use the iFixit toolkit so I was using the right head but taking the screws out is not as easy as demonstrated lol

Nate Topical - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 17

Afgelopen 7 dagen: 150

Afgelopen 30 dagen: 732

Altijd: 10,005