Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de 3.5mm hoofdtelefoon jack en het gamekaartbord in een Nintendo Switch gameconsole te vervangen.

  1. Verwijder de vier 6.3 mm Tri-point Y00 schroeven van het achterste paneel.
    • Verwijder de vier 6.3 mm Tri-point Y00 schroeven van het achterste paneel.

  2. Verwijder de enkele 6.1 mm Phillips #000 schroef onder de kickstand.
    • Verwijder de enkele 6.1 mm Phillips #000 schroef onder de kickstand.

  3. Verwijder de twee 2.7 mm Phillips #000 schroeven aan de onderkant van het toestel.
    • Verwijder de twee 2.7 mm Phillips #000 schroeven aan de onderkant van het toestel.

  4. Verwijder de enkele 2.7 mm Phillips #000 schroef aan de bovenkant van het toestel.
    • Verwijder de enkele 2.7 mm Phillips #000 schroef aan de bovenkant van het toestel.

  5. Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de rechter Joy-Con rail. Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de linker Joy-Con rail.
    • Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de rechter Joy-Con rail.

    • Verwijder de enkele 3.8 mm Phillips #000 schroef van de linker Joy-Con rail.

  6. Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel. Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel. Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel.
    • Til het achterste paneel omhoog en los van het toestel.

  7. Verwijder de enkele 3.1 mm Phillips schroef op de micro SD kaarthouder.
    • Verwijder de enkele 3.1 mm Phillips schroef op de micro SD kaarthouder.

  8. SLA DE UPGRADE OVER

    Bespaar door het te repareren met een alles-in-één kit.

    Koop iPhone-reparatiekits

    SLA DE UPGRADE OVER

    Koop iPhone-reparatiekits
  9. Til de micro SD kaarthouder op voorzichtige wijze recht omhoog, weg van de Switch, om deze zo los te koppelen en te verwijderen. Tijdens het weer in elkaar zetten van de Switch, positioneer je de micro SD kaarthouder op de juiste plek en druk je deze zachtjes in het schuim eronder totdat je de drukaansluiting vast hoort klikken en deze dus weer is aangesloten.
    • Til de micro SD kaarthouder op voorzichtige wijze recht omhoog, weg van de Switch, om deze zo los te koppelen en te verwijderen.

    • Tijdens het weer in elkaar zetten van de Switch, positioneer je de micro SD kaarthouder op de juiste plek en druk je deze zachtjes in het schuim eronder totdat je de drukaansluiting vast hoort klikken en deze dus weer is aangesloten.

  10. Verwijder de zes 3.1 mm Phillips #000 schroeven van het warmteschild.
    • Verwijder de zes 3.1 mm Phillips #000 schroeven van het warmteschild.

  11. Verwijder het warmteschild van het toestel. Een dikke, roze substantie verbindt het warmteschild en het koperen koellichaam eronder. Voor het beste resultaat, gebruik je onze handleiding betreffende temperatuurbestendige substanties om de roze substantie te verwijderen en deze, tijdens de herinstallatie, te vervangen met een geschikt, dik mengsel zoals K5 Pro. Een dikke, roze substantie verbindt het warmteschild en het koperen koellichaam eronder. Voor het beste resultaat, gebruik je onze handleiding betreffende temperatuurbestendige substanties om de roze substantie te verwijderen en deze, tijdens de herinstallatie, te vervangen met een geschikt, dik mengsel zoals K5 Pro.
    • Verwijder het warmteschild van het toestel.

    • Een dikke, roze substantie verbindt het warmteschild en het koperen koellichaam eronder. Voor het beste resultaat, gebruik je onze handleiding betreffende temperatuurbestendige substanties om de roze substantie te verwijderen en deze, tijdens de herinstallatie, te vervangen met een geschikt, dik mengsel zoals K5 Pro.

  12. Steek de punt van een spudger onder de witte aansluiting en duw deze recht omhoog om de batterij van het moederbord los te koppelen. Steek de punt van een spudger onder de witte aansluiting en duw deze recht omhoog om de batterij van het moederbord los te koppelen.
    • Steek de punt van een spudger onder de witte aansluiting en duw deze recht omhoog om de batterij van het moederbord los te koppelen.

  13. Gebruik een schone vingernagel om de klem van de ZIF-aansluiting van de gamekaartlezer open te duwen. Gebruik een schone vingernagel om de klem van de ZIF-aansluiting van de gamekaartlezer open te duwen. Gebruik een schone vingernagel om de klem van de ZIF-aansluiting van de gamekaartlezer open te duwen.
    • Gebruik een schone vingernagel om de klem van de ZIF-aansluiting van de gamekaartlezer open te duwen.

  14. Gebruik de punt van een spudger om de lintkabel van de gamekaartlezer voorzichtig uit het contact te schuiven. Gebruik de punt van een spudger om de lintkabel van de gamekaartlezer voorzichtig uit het contact te schuiven. Gebruik de punt van een spudger om de lintkabel van de gamekaartlezer voorzichtig uit het contact te schuiven.
    • Gebruik de punt van een spudger om de lintkabel van de gamekaartlezer voorzichtig uit het contact te schuiven.

  15. Gebruik een Phillips-schroevendraaier om de twee 3.1 mm schroeven van het paneel boven de hoofdtelefoon jack te verwijderen. Gebruik een Phillips-schroevendraaier om de twee 3.1 mm schroeven van het paneel boven de hoofdtelefoon jack te verwijderen.
    • Gebruik een Phillips-schroevendraaier om de twee 3.1 mm schroeven van het paneel boven de hoofdtelefoon jack te verwijderen.

  16. Verwijder het paneel boven de hoofdtelefoon jack.
    • Verwijder het paneel boven de hoofdtelefoon jack.

  17. Gebruik een Phillips-schroevendraaier om de enkele 3.1 mm schroef van de hoofdtelefoon jack en het gamekaartbord te verwijderen. Gebruik een Phillips-schroevendraaier om de enkele 3.1 mm schroef van de hoofdtelefoon jack en het gamekaartbord te verwijderen.
    • Gebruik een Phillips-schroevendraaier om de enkele 3.1 mm schroef van de hoofdtelefoon jack en het gamekaartbord te verwijderen.

  18. Gebruik de punt van een spudger om de aansluiting van de hoofdtelefoon jack recht omhoog te duwen en deze zo te ontkoppelen. De aansluiting zit deels verstopt achter de koperen warmteafvoer. Zorg ervoor dat de aansluiting wel volledig wordt losgekoppeld.
    • Gebruik de punt van een spudger om de aansluiting van de hoofdtelefoon jack recht omhoog te duwen en deze zo te ontkoppelen.

    • De aansluiting zit deels verstopt achter de koperen warmteafvoer. Zorg ervoor dat de aansluiting wel volledig wordt losgekoppeld.

  19. Om de aansluiting van de hoofdtelefoon jack goed te positioneren tijdens het hermonteren, trek je het volledige gamekaartbord een stukje naar de bovenkant van de Switch, zodat de aansluiting van de hoofdtelefoon jack precies op een lijn komt met het contact. Gebruik je spudger om de aansluiting naar beneden te duwen totdat deze op z'n plaats klikt. Duw aan de gehele bovenkant van de aansluiting, inclusief het gebied onder de warmteafvoerpijp, om zeker te weten dat de connector op de juiste plek zit.
    • Om de aansluiting van de hoofdtelefoon jack goed te positioneren tijdens het hermonteren, trek je het volledige gamekaartbord een stukje naar de bovenkant van de Switch, zodat de aansluiting van de hoofdtelefoon jack precies op een lijn komt met het contact.

    • Gebruik je spudger om de aansluiting naar beneden te duwen totdat deze op z'n plaats klikt.

    • Duw aan de gehele bovenkant van de aansluiting, inclusief het gebied onder de warmteafvoerpijp, om zeker te weten dat de connector op de juiste plek zit.

  20. Til het bord van de gamekaartlezer omhoog, beginnende met de hoofdtelefoon jack. Schuif het bord van de gamekaartlezer weg van de koperen warmteafvoerpijp en verwijder het bord. Schuif het bord van de gamekaartlezer weg van de koperen warmteafvoerpijp en verwijder het bord.
    • Til het bord van de gamekaartlezer omhoog, beginnende met de hoofdtelefoon jack.

    • Schuif het bord van de gamekaartlezer weg van de koperen warmteafvoerpijp en verwijder het bord.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Blake Klein

Lid sinds: 29-01-17

55.102 Reputatie

The SD card slot removal wasn’t in the guide, but otherwise spot on. Thanks!

Justin Lowmaster - Antwoord

Good catch! It’s updated now :)

Blake Klein -

It worked, thanks

Angie Rayos - Antwoord

After changing the board out, I don’t have touch on the screen, put the original PCB back in the console and i have touch again, so its not that I did any damage to the flexes or ZIF connector. Any one have any ideas?

Griffin - Antwoord

Hey man, did you ever figure this out? I have the exact same issue. My touchscreen is no longer working.

Uncle Jessy -

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 78

Afgelopen 7 dagen: 408

Afgelopen 30 dagen: 1,760

Altijd: 27,883