Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Dit is een vooraf vereiste handleiding die ongepubliceerd moet blijven.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Verwijder de twee Phillips schroeven die de beugel van de harde schijf aan de bovenste behuizing bevestigen. Deze schroeven zitten vast en horen bij de beugel van de harde schijf.
    • Verwijder de twee Phillips schroeven die de beugel van de harde schijf aan de bovenste behuizing bevestigen.

    • Deze schroeven zitten vast en horen bij de beugel van de harde schijf.

    • Til de bevestigingsbeugel uit de bovenste behuizing.

  2. Til de harde schijf op door deze vast te pakken bij de treklip en uit het chassis te trekken. Let hierbij wel op dat je de kabel die de harde schijf nog aan de laptop verbindt niet beschadigt.
    • Til de harde schijf op door deze vast te pakken bij de treklip en uit het chassis te trekken. Let hierbij wel op dat je de kabel die de harde schijf nog aan de laptop verbindt niet beschadigt.

  3. Verwijder de kabel van de harde schijf door de harde schijf in een rechte beweging weg te trekken van de connector. Houd de aansluiting hierbij in bedwang. Als je de harde schijf via de connecotr lostrekt, kan het zijn dat je te ver trekt en de kabel van de harde schijf kapot scheurt. Verwijder de kabel van de harde schijf door de harde schijf in een rechte beweging weg te trekken van de connector. Houd de aansluiting hierbij in bedwang. Als je de harde schijf via de connecotr lostrekt, kan het zijn dat je te ver trekt en de kabel van de harde schijf kapot scheurt.
    • Verwijder de kabel van de harde schijf door de harde schijf in een rechte beweging weg te trekken van de connector. Houd de aansluiting hierbij in bedwang. Als je de harde schijf via de connecotr lostrekt, kan het zijn dat je te ver trekt en de kabel van de harde schijf kapot scheurt.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 1

Afgelopen 30 dagen: 4

Altijd: 573