Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Het bereiken van de RAM in deze computer is vrij gemakkelijk en vereist een minimale hoeveelheid aan demontage.

  1. Verwijder de volgende tien schroeven die de onderste behuizing aan de bovenste behuizing bevestigen:

    • Zeven 3 mm lange Phillips schroeven.

    • Drie 13.5 mm lange Phillips schroeven.

  2. Til de onderste behuizing, met beide handen, omhoog vanaf ongeveer de ventilatieopening om deze zodoende vrij te maken uit de twee klemmen die de behuizing aan de bovenste behuizing bevestigen.
    • Til de onderste behuizing, met beide handen, omhoog vanaf ongeveer de ventilatieopening om deze zodoende vrij te maken uit de twee klemmen die de behuizing aan de bovenste behuizing bevestigen.

    • Verwijder de onderste behuizing en leg deze weg.

  3. Maak de lipjes aan beide zijden van de chip los door deze tegelijkertijd naar buiten, weg van de RAM, te drukken. Deze lipjes klemmen de chip vast. Als je deze losmaakt, hoor je dus een klikgeluid.
    • Maak de lipjes aan beide zijden van de chip los door deze tegelijkertijd naar buiten, weg van de RAM, te drukken.

    • Deze lipjes klemmen de chip vast. Als je deze losmaakt, hoor je dus een klikgeluid.

    • Nadat de RAM omhoog is gekomen, kun je deze direct uit het contact omhoogtillen.

    • Herhaal deze procedure als er een tweede RAM-chip aanwezig is.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 2

Afgelopen 7 dagen: 27

Afgelopen 30 dagen: 78

Altijd: 39,195