Ga door naar hoofdinhoud

Wat je nodig hebt

  1. Dell XPS 13 9300 Vervanging van de batterij, Batterij: stap 1, afbeelding 1 van 1
    • Zorg dat je je toestel uitschakelt en alle kabels loskoppelt voordat je met deze reparatie begint.

    • Zorg dat je, als je gebruik maakt van BitLocker, de herstelcode (Recovery Key) ergens hebt opgeschreven.

    • Gebruik een T5 Torx-schroevendraaier om de acht schroeven, die de onderste behuizing aan de muis- en toetsenbordmodule bevestigen, te verwijderen.

  2. Dell XPS 13 9300 Vervanging van de batterij: stap 2, afbeelding 1 van 1
    • Gebruik een spudger om de onderste behuizing in de richting van de pijlen te duwen om deze van de muis- en toetsenbordmodule te scheiden. Begin dit proces in de hoek linksonderin.

    • Houd beide zijden van de onderste behuizing vast en til deze op om deze van de laptop te scheiden.

    • De pinnen aan de onderkant van de onderste behuizing, die zorgen voor de aarding van de antenne's en het audio-bord, zijn erg kwetsbaar en fragiel. Zorg dus dat je de onderste behuizing op een schone ondergrond plaatst om te voorkomen dat je de pinnen beschadigt.

    • Koppel de batterijkabel van het systeembord met behulp van de treklip.

    • Gebruik een Phillips-schroevendraaier om de vijf schroeven die de batterij bevestigen te verwijderen.

    • Til de batterij omhoog en verwijder deze uit de laptop.

    • Houd de aan-/uitknop van de laptop gedurende 15 seconden ingedrukt om alle resterende stroom uit de laptop te laten lopen.

Conclusie

Ging je reparatie niet zoals gepland? Bezoek dan onze pagina over probleemoplossing of stel je vraag op ons Antwoordenforum voor hulp bij het oplossen van je probleem.

en nl

25%

Begin met vertalen ›

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

139 Leden

Één opmerking

ok - completed.

The only unexpected thing was upon restart. It did not boot up normally. Instead it gave a bios type warning message:

- Time of day not set - please run SETUP program

- Invalid configuration information - Please run SETUP program

So - I ran bios setup and managed to get to the place to change the time, applied the change, then it booted normally (typing from there now).

Not at all difficult, finishing in perhaps 15 minutes including the bios deal...

Tom - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 13

Afgelopen 7 dagen: 76

Afgelopen 30 dagen: 380

Altijd: 5,452