Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding voor het losmaken van de schermmodule van de iPhone 8 Plus.

  1. Gebruik de punt van een spudger of een nagel om de grote, onderste schermaansluiting los te koppelen door deze in een rechte beweging uit het contact omhoog te duwen. Om drukaansluitingen zoals deze weer aan te sluiten, positioneer je deze totdat op z'n plek lijkt te zitten en duw je één kant van de aansluiting omlaag tot deze vastklikt, om vervolgens hetzelfde te doen aan de andere kant. Druk niet op het midden, want als de aansluiting verkeerd zit, zul je de pinnen buigen en zo schade veroorzaken.
    • Gebruik de punt van een spudger of een nagel om de grote, onderste schermaansluiting los te koppelen door deze in een rechte beweging uit het contact omhoog te duwen.

  2. Koppel de tweede onderste schermkabelaansluiting los, direct achter degene die je in de vorige stap los hebt gekoppeld. Koppel de tweede onderste schermkabelaansluiting los, direct achter degene die je in de vorige stap los hebt gekoppeld.
    • Koppel de tweede onderste schermkabelaansluiting los, direct achter degene die je in de vorige stap los hebt gekoppeld.

  3. Verwijder de twee tri-point Y000 schroeven die het plaatje over de aansluiting van de sensormodule in het voorste paneel bevestigen: Eén 1.0 mm schroef
    • Verwijder de twee tri-point Y000 schroeven die het plaatje over de aansluiting van de sensormodule in het voorste paneel bevestigen:

    • Eén 1.0 mm schroef

    • Eén 1.2 mm schroef

  4. Verwijder het plaatje op de aansluiting van de sensormodule in het voorste paneel.
    • Verwijder het plaatje op de aansluiting van de sensormodule in het voorste paneel.

  5. Gebruik de punt van een spudger of een nagel om de aansluiting van de sensormodule in het voorste paneel los te koppelen van het contact. Gebruik de punt van een spudger of een nagel om de aansluiting van de sensormodule in het voorste paneel los te koppelen van het contact.
    • Gebruik de punt van een spudger of een nagel om de aansluiting van de sensormodule in het voorste paneel los te koppelen van het contact.

  6. Verwijder de schermmodule.
Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Jeff Suovanen

Lid sinds: 06-08-13

330.449 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

135 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 3

Afgelopen 7 dagen: 24

Afgelopen 30 dagen: 99

Altijd: 2,452