Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Gebruik deze handleiding om een gebarsten of kapot scherm van je Galaxy Watch te vervangen.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Verwijder de vier Tri-point #00 schroeven (4.2 mm lengte) aan de achterkant van de horloge.
    • Verwijder de vier Tri-point #00 schroeven (4.2 mm lengte) aan de achterkant van de horloge.

  2. Gebruik een openingstool om tussen de achterste behuizing en de metalen behuizing van de horloge te komen. Wrik de plastic achterste behuizing op voorzichtige wijze open.
    • Gebruik een openingstool om tussen de achterste behuizing en de metalen behuizing van de horloge te komen.

    • Wrik de plastic achterste behuizing op voorzichtige wijze open.

    • Verwijder de achterste behuizing echter nog niet. Er is een flexkabel die nog steeds met de kernmodule in de horloge verbonden is.

  3. Leg de horloge neer en til de achterste behuizing omhoog om de sensoraansluiting op het moederbord te kunnen bereiken. Leg de horloge neer en til de achterste behuizing omhoog om de sensoraansluiting op het moederbord te kunnen bereiken.
    • Leg de horloge neer en til de achterste behuizing omhoog om de sensoraansluiting op het moederbord te kunnen bereiken.

  4. Gebruik een spudger om de flexkabel van de sensor, op het moederbord, los te koppelen. Gebruik een spudger om de flexkabel van de sensor, op het moederbord, los te koppelen.
    • Gebruik een spudger om de flexkabel van de sensor, op het moederbord, los te koppelen.

  5. Verwijder de achterste behuizing. Zorg dat je, bij het weer sluiten van je toestel, de rubberen pakking weer onbeschadigd terug plaatst of dat je deze vervangt door een nieuwe pakking. Zorg dat je, bij het weer sluiten van je toestel, de rubberen pakking weer onbeschadigd terug plaatst of dat je deze vervangt door een nieuwe pakking.
    • Verwijder de achterste behuizing.

    • Zorg dat je, bij het weer sluiten van je toestel, de rubberen pakking weer onbeschadigd terug plaatst of dat je deze vervangt door een nieuwe pakking.

  6. Gebruik een spudger om de flexkabel van het scherm van het moederbord los te koppelen. Gebruik een spudger om de flexkabel van het scherm van het moederbord los te koppelen.
    • Gebruik een spudger om de flexkabel van het scherm van het moederbord los te koppelen.

  7. Til de kernmodule uit de behuizing. Het plastic frame van de kernmodule past precies in de behuizing.
    • Til de kernmodule uit de behuizing.

    • Het plastic frame van de kernmodule past precies in de behuizing.

    • Begeleid de flexkabel van het scherm op voorzichtige wijze door het gat in het plastic frame van de kernmodule.

  8. Plak, indien nodig, wat lagen tape over het scherm om te voorkomen dat je je blesseert met loskomende glasscherven.
    • Plak, indien nodig, wat lagen tape over het scherm om te voorkomen dat je je blesseert met loskomende glasscherven.

  9. Gebruik je vinger of duim om het scherm met een constante kracht naar beneden te druk en deze los te duwen van de lijm die het vasthoudt. Het kan ook helpen om het scherm te verwarmen met een föhn of een iOpener.
    • Gebruik je vinger of duim om het scherm met een constante kracht naar beneden te druk en deze los te duwen van de lijm die het vasthoudt.

    • Het kan ook helpen om het scherm te verwarmen met een föhn of een iOpener.

    • Verwijder het scherm.

Conclusie

Ging je reparatie niet zoals gepland? Bezoek onze pagina over

probleemoplossing of stel je vraag op ons antwoordenforum voor hulp bij het oplossen van je probleem.

en nl

71%

Begin met vertalen ›

Tobias Isakeit

Lid sinds: 31-03-14

98.671 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

142 Leden

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 42

Afgelopen 7 dagen: 345

Afgelopen 30 dagen: 1,577

Altijd: 19,342