Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding. Deze handleiding is onderdeel van een andere procedure en is niet bedoeld om los te worden gebruikt.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Draai de PS4 om, zodat deze met de onderkant/achterkant naar boven wijst.
    • Draai de PS4 om, zodat deze met de onderkant/achterkant naar boven wijst.

  2. Gebruik een pincet om de twee stickers in het midden van de achterkant van de PS4 te verwijderen. Achter de stickers zul je twee schroeven vinden die de behuizing bevestigen. Gebruik een pincet om de twee stickers in het midden van de achterkant van de PS4 te verwijderen. Achter de stickers zul je twee schroeven vinden die de behuizing bevestigen. Gebruik een pincet om de twee stickers in het midden van de achterkant van de PS4 te verwijderen. Achter de stickers zul je twee schroeven vinden die de behuizing bevestigen.
    • Gebruik een pincet om de twee stickers in het midden van de achterkant van de PS4 te verwijderen. Achter de stickers zul je twee schroeven vinden die de behuizing bevestigen.

  3. Gebruik een pincet om de plastic schroefcovers in iedere hoek op voorzichtige wijze te verwijderen. Dit zal nog twee schroeven blootleggen. Gebruik een pincet om de plastic schroefcovers in iedere hoek op voorzichtige wijze te verwijderen. Dit zal nog twee schroeven blootleggen.
    • Gebruik een pincet om de plastic schroefcovers in iedere hoek op voorzichtige wijze te verwijderen. Dit zal nog twee schroeven blootleggen.

  4. Verwijder de vier 7.2 mm lange Torx-veiligheidsschroeven aan de achterkant van de PS4. Verwijder de vier 7.2 mm lange Torx-veiligheidsschroeven aan de achterkant van de PS4.
    • Verwijder de vier 7.2 mm lange Torx-veiligheidsschroeven aan de achterkant van de PS4.

  5. Gebruik je duimen om de onderste behuizing omhoog en van de PS4 weg te tillen. De onderste behuizing wordt op z'n plek gehouden door plastic klemmen. Je zult dus aanzienlijke kracht uit moeten oefenen om de onderste behuizing los te krijgen.
    • Gebruik je duimen om de onderste behuizing omhoog en van de PS4 weg te tillen.

    • De onderste behuizing wordt op z'n plek gehouden door plastic klemmen. Je zult dus aanzienlijke kracht uit moeten oefenen om de onderste behuizing los te krijgen.

  6. Gebruik een pincet om de stroomvoorzieningskabel uit het toestel te trekken en de stroomvoorzieningsunit van het moederbord los te koppelen . Gebruik een pincet om de stroomvoorzieningskabel uit het toestel te trekken en de stroomvoorzieningsunit van het moederbord los te koppelen .
    • Gebruik een pincet om de stroomvoorzieningskabel uit het toestel te trekken en de stroomvoorzieningsunit van het moederbord los te koppelen .

Conclusie

Ging je reparatie niet zoals gepland? Check dan onze antwoordengemeenschap voor hulp bij het oplossen van je probleem.

Vergelijk je vervangende onderdeel met het originele onderdeel—het kan nodig zijn dat je sommige oude onderdelen mee over moet zetten naar je nieuwe onderdeel of dat je de folie van het nieuwe onderdeel moet verwijderen voordat je deze installeert.

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Sam Omiotek

Lid sinds: 25-02-19

22.545 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

136 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 10

Altijd: 142