Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Gebruik deze handleiding om een niet langer goed functionerende batterij te vervangen. Neem, als je batterij gezwollen is, de juiste voorzorgsmaatregelen.

Video overzicht

  1. Verwijder de volgende tien schroeven:
    • Verwijder de volgende tien schroeven:

    • Drie 14.4 mm lange Phillips #00 schroeven

    • Vier 3.5 mm lange geschouderde Phillips #00 schroeven

    • Bij het weer terugplaatsen van de kleine schroeven zorg je dat je ze haaks op de lichte ronding van de behuizing plaatst (aangezien ze niet recht naar beneden draaien).

  2. Gebruik je vingers om de onderste behuizing,  van de body van de MacBook, in de buurt van de ventilatieopening, weg te wrikken. Verwijder de onderste behuizing.
    • Gebruik je vingers om de onderste behuizing, van de body van de MacBook, in de buurt van de ventilatieopening, weg te wrikken.

    • Verwijder de onderste behuizing.

  3. Gebruik de voor- of achterkant van een spudger om de batterijaansluiting uit het contact op het moederbord omhoog te wrikken. Het is handig om de aansluiting aan beide kanten omhoog te wrikken zodat deze als het ware vanzelf uit het contact "loopt". Wees wel voorzichtig bij de hoeken van de aansluitigen, aangezien deze makkelijk kunnen breken.
    • Gebruik de voor- of achterkant van een spudger om de batterijaansluiting uit het contact op het moederbord omhoog te wrikken.

    • Het is handig om de aansluiting aan beide kanten omhoog te wrikken zodat deze als het ware vanzelf uit het contact "loopt". Wees wel voorzichtig bij de hoeken van de aansluitigen, aangezien deze makkelijk kunnen breken.

  4. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  5. Buig de kabel van de batterij weg van het contact op het logic board zodat het niet per ongeluk contact kan maken met het contact terwijl je aan het werk bent.
    • Buig de kabel van de batterij weg van het contact op het logic board zodat het niet per ongeluk contact kan maken met het contact terwijl je aan het werk bent.

  6. Verwijder de volgende schroeven:
    • Verwijder de volgende schroeven:

    • Eén 5.6 mm lange Tri-point schroef

    • Eén 13 mm Tri-point schroef

  7. Peuter het waarschuwingslabel voorzichtig van de bovenste behuizing tussen de batterij en de optische schijf.
    • Peuter het waarschuwingslabel voorzichtig van de bovenste behuizing tussen de batterij en de optische schijf.

    • Verwijder het label niet van de batterij.

  8. Gebruik de reeds geïnstalleerde treklip onder de batterij om de batterij uit de bovenste behuizing te verwijderen.
    • Gebruik de reeds geïnstalleerde treklip onder de batterij om de batterij uit de bovenste behuizing te verwijderen.

    • Als je een nieuwe batterij aan het installeren bent, zul je deze moeten kaliberen na installatie:

    • Laad je batterij op tot 100% en laat deze dan nog minstens twee uur doorladen. Gebruik je toestel vervolgens totdat deze uitvalt vanwege een lege batterij. Wacht minstens 5 uur en laad je laptop tot slot nog een keer, ononderbroken, op tot 100%.

    • Als je ongewoon gedrag ziet of je ervaart problemen na het installeren van je nieuwe batterij, kan het zijn dat je de SMC van je MacBook moet resetten.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Is this the same with the Late 2011 model?

JonJon - Antwoord

LOL!!! The close-up shots are not of the same woman's hands. The close-up shots have hands with bright yellow fingernail polish. What, they couldn't afford the same woman for close-up shots?!

Stacey Brown - Antwoord

LMAO! That's hilarious.

Dave McDowell -

Be careful with the four little "shouldered" screws on the bottom of the case towards the touchpad. They go back in at a slight angle. If you can't get the screws flush with the case, try tilting them a bit before screwing them in.

tim - Antwoord

That was extremely helpful!

LeFixur -

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 69

Afgelopen 7 dagen: 498

Afgelopen 30 dagen: 2,387

Altijd: 505,532