Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Gebruik deze handleiding om je Apple Watch Series 4 na demontage weer te sluiten.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Verwijder de blauwe beschermfolie van de kleefstrip.
    • Verwijder de blauwe beschermfolie van de kleefstrip.

    • Om het verwijderproces gemakkelijker te maken kun je de blauwe beschermfolie er op een gegeven moment aftillen en losknippen. Vermijd wel ten koste van alles dat je de pakking zelf kapot knipt.

  2. Breng het scherm op de juiste positie en druk deze, als deze op de juiste plek is aangebracht, stevig vast op de kleefstrip. Dien, voor de beste resultaten, wat warmte toe van je iOpener, warmtepistool of föhn. Zo zorg je dat de lijm iets wordt verzacht en dat deze beter kan hechten. Nadat je het scherm op de juiste plek op de kleefstrip hebt aangebracht, zet je gedurende een aantal uren druk op de Apple Watch door er elastieken omheen te binden of door er een stapel boeken op te leggen.
    • Breng het scherm op de juiste positie en druk deze, als deze op de juiste plek is aangebracht, stevig vast op de kleefstrip.

    • Dien, voor de beste resultaten, wat warmte toe van je iOpener, warmtepistool of föhn. Zo zorg je dat de lijm iets wordt verzacht en dat deze beter kan hechten.

    • Nadat je het scherm op de juiste plek op de kleefstrip hebt aangebracht, zet je gedurende een aantal uren druk op de Apple Watch door er elastieken omheen te binden of door er een stapel boeken op te leggen.

    • Als een laatste check kun je je Apple Watch aanzetten om te checken of je Force Touch-pakking op correcte wijze werkt—veel druk op het scherm zou de watch moeten laten trillen en de druk zou op het scherm moeten worden geregistreerd.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Dominik Schnabelrauch

Lid sinds: 23-11-16

85.365 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

134 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 2

Afgelopen 7 dagen: 11

Afgelopen 30 dagen: 60

Altijd: 569