Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Engels
Nederlands

Nintendo Switch Vervanging van het achterste paneel

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig
    Follow this guide to replace a cracked or damaged rear panel on the Nintendo Switch. [ … ] '''Note:''' This guide, and the part we sell, are compatible with the original Nintendo Switch model released in 2017, as well as the newer refreshed model released in 2019 (model numbers HAC-001 and HAC-001(-01), respectively).

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Maak de sluitklemmen van de Joy Con-controller los

      Zorg dat console en de controllers volledig zijn uitgeschakeld voordat je met deze reparatie begint.

      Stap 2 — Verwijder de Joy Con-controllers

      Blijf de controller omhoog schuiven totdat deze volledig van de console verwijderd is.

      Stap 3 — Verwijder de schroeven aan de achterkant

      Gebruik een Y00-schroevendraaier om de vier 6.3 mm lange schroeven die het achterste paneel bevestigen los te schroeven.

      Stap 4 — Verwijder de bovenste en onderste schroeven

      Gebruik een JIS 000-schroevendraaier om de volgende schroeven uit het achterste paneel te verwijderen:

      Stap 5

      Gebruik een JIS 000-schroevendraaier om de twee 3.8 mm lange middelste schroeven aan de zijkanten van het toestel (een aan beide zijden) te verwijderen.

      Stap 6

      Gebruik je vinger om de kickstand aan de achterkant van het toestel omhoog te klappen.

      Stap 7

      Gebruik een JIS 000-schroevendraaier om de 1.6 mm lange schroef in de ruimte onder de kickstand te verwijderen.

      Stap 8

      Til het achterste paneel op vanaf de onderkant van het toestel en verwijder deze.