Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

iPhone 8 Openingsprocedure

Handleidingsbenodigdheden

iPhone 8 Vervanging van de pentalobe schroeven

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Verwarm het scherm

      Het verwarmen van de onderkant van de iPhone helpt de lijm, die het scherm op z'n plek houdt, te verzachten, wat het makkelijker maakt om de telefoon te openen.

      Stap 2 — Haal het scherm los

      Druk een zuignap op de onderste helft van het voorste paneel, net boven de thuisknop.

      Stap 3

      Trek de zuignap omhoog met een stevige, constante kracht om zo een kleine opening tussen het voorste paneel en de achterste behuizing te creëren.

      Stap 4

      Schuif je openingsplectrum langs de linkerkant van de telefoon omhoog, beginnend bij de onderkant en in de richting van de volumeknoppen en de stilteknop, en snijd onderweg alle lijm door die het scherm op z'n plek houdt.

      Stap 5

      Steek je openingsplectrum opnieuw in de rechter onderhoek van de iPhone en schuif deze nu langs de rechterzijkant omhoog. Snijd ook hier alle lijm door die je onderweg tegenkomt.

      Stap 6

      Trek met beleid aan de zuignap om zo de onderkant van het scherm op te tillen.

      Stap 7

      Steek een openingsplectrum onder het scherm en schuif deze langs de linker onderhoek en linkerzijde omhoog om de laatste lijm door te snijden.

      Stap 8

      Schuif de schermmodule een beetje omlaag (weg van de bovenkant van de telefoon) om deze los te krijgen uit de klemmen die het scherm aan de achterste behuizing bevestigen.

      Stap 9

      Open de iPhone door het scherm van de linkerkant naar rechts te kantelen, alsof je de achterste kaft van een boek opent.