Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de twee schroeven die het schermpaneel van de iPhone XS Max bevestigen, te verwijderen of te vervangen. Dit zijn de enige twee schroeven aan de buitenkant van de iPhone. Ze zijn ontworpen met een vijfpuntsdesign dat exclusief van Apple is en vereist dus een speciale P2 pentalobe schroevendraaier.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Ontlaad je batterij, voordat je begint, tot onder de 25%. Een geladen lithium-ion batterij kan in brand vliegen en/of exploderen als deze per ongeluk wordt doorboord. Schakel je iPhone uit voordat je begint met het uit elkaar halen van je telefoon.
    • Ontlaad je batterij, voordat je begint, tot onder de 25%. Een geladen lithium-ion batterij kan in brand vliegen en/of exploderen als deze per ongeluk wordt doorboord.

    • Schakel je iPhone uit voordat je begint met het uit elkaar halen van je telefoon.

    • Het openen van het iPhone-scherm zal de waterdichte sluiting van de telefoon aantasten. Zorg dat je vervangende sluitingen klaar hebt liggen voordat je verdergaat of zorg ervoor dat je blootstelling aan water vermijdt als je geen vervangende sluitingen installeert.

  2. OPEN ALLE TABBLADEN

    RAM-upgradekits voor Mac

    Koop kits

    Genoeg RAM
    voor al je tabbladen

    Koop kits
Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Jeff Suovanen

Lid sinds: 06-08-13

307.348 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

129 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 8

Afgelopen 7 dagen: 57

Afgelopen 30 dagen: 244

Altijd: 4,139