Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Use this guide to replace the cracked or broken screen on your iPhone 5s by swapping out the front panel.

The front panel does not include the home button, front camera assembly, earpiece speaker, or the LCD shield plate.

Video overzicht

  1. Ontlaad, voordat je verdergaat, de batterij van je iPhone tot onder de 25%. Een geladen lithium-ion batterij kan in brand vliegen en/of exploderen als je deze per ongeluk doorboort.
    • Ontlaad, voordat je verdergaat, de batterij van je iPhone tot onder de 25%. Een geladen lithium-ion batterij kan in brand vliegen en/of exploderen als je deze per ongeluk doorboort.

    • Zet je iPhone volledig uit voordat je hem uit elkaar gaat halen.

    • Verwijder de twee 3.9 mm lange pentalobe schroefjes aan beide zijden van de Lightning-aansluiting.

  2. Als het scherm van je telefoon is gebroken, gebruik dan tape om de scherven aan elkaar te plakken. Zo voorkom je extra beschadigingen en letsel. Gebruik lagen helder plakband om het scherm weer tot één geheel te maken. Dit maakt van je gebroken scherm weer een compleet geheel, dat makkelijker uit elkaar te halen is.
    • Als het scherm van je telefoon is gebroken, gebruik dan tape om de scherven aan elkaar te plakken. Zo voorkom je extra beschadigingen en letsel.

    • Gebruik lagen helder plakband om het scherm weer tot één geheel te maken.

    • Dit maakt van je gebroken scherm weer een compleet geheel, dat makkelijker uit elkaar te halen is.

    • Draag een beschermende bril om je ogen te beschermen tegen scherfjes rondvliegend glas.

  3. In de volgende stappen zul je de schermmodule uit de telefoon proberen te trekken. Deze bestaat uit een glazen scherm en een plasticen frame met metalen klemmen. Ongeacht welke tool je gebruikt, zul je de complete schermmodule uit de telefoon moeten krijgen. Als het glazen scherm los begint te komen van het plasticen frame, zoals je op de eerste foto kunt zien, schuif je een plasticen openingstool tussen het plasticen frame en de metalen telefoon om de metalen klemmen uit de behuizing te klikken.
    • In de volgende stappen zul je de schermmodule uit de telefoon proberen te trekken. Deze bestaat uit een glazen scherm en een plasticen frame met metalen klemmen.

    • Ongeacht welke tool je gebruikt, zul je de complete schermmodule uit de telefoon moeten krijgen.

    • Als het glazen scherm los begint te komen van het plasticen frame, zoals je op de eerste foto kunt zien, schuif je een plasticen openingstool tussen het plasticen frame en de metalen telefoon om de metalen klemmen uit de behuizing te klikken.

    • Als je je telefoon weer in elkaar probeert te zetten met een gescheiden schermframe, kan het handig zijn om een dunne strip lijm aan te brengen tussen het plasticen frame en het glazen scherm om er zo voor te zorgen dat de telefoon gesloten blijft.

    • De volgende twee stappen laten zien hoe je de iPhone opent met behulp van een iSlack, een geweldig gereedschap dat we iedereen die vaker dan eens een telefoon opent, van harte aanbevelen. Als je de iSlack niet gebruikt, kun je de volgende twee stappen overslaan.

    • Sluit de handgrepen van de iSlack, waardoor de zuignappen uit elkaar komen.

    • Plaats de onderkant van je telefoon in de iSlack, tegen de plasticen dieptemeter aan.

    • De bovenste zuignap zit dan net boven de thuisknop.

    • Open de handgrepen en druk de zuignappen stevig in het midden van de voor- en achterkant van je telefoon. Druk aan.

  4. Houd je telefoon stevig vast en druk op de handgrepen, zodat de zuignappen van elkaar bewegen en het scherm losmaken van de behuizing. De iSlack is zó ontworpen dat het scherm loskomt zonder van binnen onderdelen kapot te maken.
    • Houd je telefoon stevig vast en druk op de handgrepen, zodat de zuignappen van elkaar bewegen en het scherm losmaken van de behuizing.

    • De iSlack is zó ontworpen dat het scherm loskomt zonder van binnen onderdelen kapot te maken.

    • Verwijder de zuignappen van de iSlack van je telefoon.

    • Sla de volgende drie stappen over en ga verder bij stap 9.

  5. Als je geen iSlack hebt kun je een enkele zuignap gebruiken om het scherm uit de behuizing los te krijgen:
    • Als je geen iSlack hebt kun je een enkele zuignap gebruiken om het scherm uit de behuizing los te krijgen:

    • Plaats de zuignap net boven de thuisknop.

    • Zorg ervoor dat de zuignap volledig op het scherm zit om een luchtdichte aansluiting te krijgen.

  6. Het scherm zit vast met klemmen en er lopen verschillende platte kabels die verbinding maken met de rest van de telefoon. Je doel is om het scherm net ver genoeg los te krijgen om de kabels los te kunnen maken. Werk rustig en voorkom schade.
    • Het scherm zit vast met klemmen en er lopen verschillende platte kabels die verbinding maken met de rest van de telefoon. Je doel is om het scherm net ver genoeg los te krijgen om de kabels los te kunnen maken. Werk rustig en voorkom schade.

    • Zorg dat de zuignap stevig aan de voorste paneelmodule, net boven de thuisknop, vastzit.

    • Terwijl je de behuizing naar beneden drukt, trek je aan de zuignap om het scherm los te trekken uit de behuizing.

    • Gebruik een plastic openingstool om de behuizing langs de rand naar beneden los te drukken terwijl je blijft trekken aan de zuignap.

    • Neem je tijd en oefen een constante en flinke kracht uit. Het scherm van de 5s zit veel vaster dan op veel andere apparaten.

  7. Probeer het scherm nog niet los te trekken van de behuizing, aangezien het scherm nog verbonden is aan de achterkant van de telefoon door middel van verschillende kwetsbare lintkabels. Trek aan het kleine nopje om de zuignap los te maken van het scherm.
    • Probeer het scherm nog niet los te trekken van de behuizing, aangezien het scherm nog verbonden is aan de achterkant van de telefoon door middel van verschillende kwetsbare lintkabels.

    • Trek aan het kleine nopje om de zuignap los te maken van het scherm.

    • Verwijder de zuignap voorzichtig van het scherm.

  8. Open de telefoon nét genoeg om toegang te krijgen tot het metalen plaatje dat over de thuisknopkabel is geplaatst. Open niet te ver, want dan kun je de fragiele kabel of de aansluiting kapot trekken. Houd de kabel losjes. Als hij strak staat, ben je al te ver. Alleen de originele homeknop kan gebruik maken van de Touch ID-functie. Als je de kabel kapot trekt en een nieuwe homeknop moet installeren, heb je alleen een 'gewone' homeknop, zonder de Touch ID-functies.
    • Open de telefoon nét genoeg om toegang te krijgen tot het metalen plaatje dat over de thuisknopkabel is geplaatst.

    • Open niet te ver, want dan kun je de fragiele kabel of de aansluiting kapot trekken. Houd de kabel losjes. Als hij strak staat, ben je al te ver.

    • Alleen de originele homeknop kan gebruik maken van de Touch ID-functie. Als je de kabel kapot trekt en een nieuwe homeknop moet installeren, heb je alleen een 'gewone' homeknop, zonder de Touch ID-functies.

    • Gebruik de punt van een spudger om het plaatje los te werken en gebruik vervolgens een pincet om deze voorzichtig weg te halen.

    • De volgende twee stappen hebben betrekking op het weer in elkaar zetten van je telefoon. Sla deze over en ga verder met stap 12. Kom terug voor deze stappen bij het weer in elkaar zetten van je telefoon.

  9. Je zult, tijdens het weer in elkaar zetten van je telefoon, het plaatje over de Touch ID-kabel weer terug moeten plaatsen. De bovenkant van het plaatje moet tussen de batterij en de Touch ID-kabelaansluiting schuiven, voor het metalen lipje. De onderkant moet over de aansluiting heen vallen. Schuif de bovenkant van het plaatje van links naar rechts over de aansluiting van de Touch ID-kabel.
    • Je zult, tijdens het weer in elkaar zetten van je telefoon, het plaatje over de Touch ID-kabel weer terug moeten plaatsen. De bovenkant van het plaatje moet tussen de batterij en de Touch ID-kabelaansluiting schuiven, voor het metalen lipje. De onderkant moet over de aansluiting heen vallen.

    • Schuif de bovenkant van het plaatje van links naar rechts over de aansluiting van de Touch ID-kabel.

  10. Gebruik, tijdens het weer in elkaar zetten van je telefoon, het platte einde van een spudger om het voorste deel van het plaatje (van de Touch ID-kabel) over de kabelaansluiting vast te klikken. Als het plaatje niet vastklikt en vervolgens op dezelfde hoogte zit, kan het zijn dat je het plaatje moet verwijderen en deze opnieuw over de kabelaansluiting moet schuiven om ervoor te zorgen dat deze beter op z'n plek valt.
    • Gebruik, tijdens het weer in elkaar zetten van je telefoon, het platte einde van een spudger om het voorste deel van het plaatje (van de Touch ID-kabel) over de kabelaansluiting vast te klikken.

    • Als het plaatje niet vastklikt en vervolgens op dezelfde hoogte zit, kan het zijn dat je het plaatje moet verwijderen en deze opnieuw over de kabelaansluiting moet schuiven om ervoor te zorgen dat deze beter op z'n plek valt.

  11. Gebruik de punt van een spudger om de thuisknopkabel los te maken van de aansluiting. Let op dat je de connector losmaakt van het contact, en niet het gehele contact loswrikt. Het contact zit op een vastgelijmde kabel die je mee kunt trekken als je niet voorzichtig bent.
    • Gebruik de punt van een spudger om de thuisknopkabel los te maken van de aansluiting.

    • Let op dat je de connector losmaakt van het contact, en niet het gehele contact loswrikt. Het contact zit op een vastgelijmde kabel die je mee kunt trekken als je niet voorzichtig bent.

  12. Als je de connector eenmaal los hebt gemaakt, klap het scherm dan voorzichtig omhoog vanaf de kant waar de thuisknop zit, waarbij je de bovenkant van de telefoon als een scharnier gebruikt. Open de telefoon totdat het scherm ongeveer een hoek van 90º beschrijft en laat deze dan tegen een object leunen zodat deze blijft staan terwijl je verder werkt aan de telefoon. Plaats eventueel een elastiek om het scherm en het object heen, zodat deze blijft staan terwijl je eraan werkt. Dit voorkomt ook dat er onnodige druk op de schermkabels komt te staan.
    • Als je de connector eenmaal los hebt gemaakt, klap het scherm dan voorzichtig omhoog vanaf de kant waar de thuisknop zit, waarbij je de bovenkant van de telefoon als een scharnier gebruikt.

    • Open de telefoon totdat het scherm ongeveer een hoek van 90º beschrijft en laat deze dan tegen een object leunen zodat deze blijft staan terwijl je verder werkt aan de telefoon.

    • Plaats eventueel een elastiek om het scherm en het object heen, zodat deze blijft staan terwijl je eraan werkt. Dit voorkomt ook dat er onnodige druk op de schermkabels komt te staan.

    • Eventueel kun je ook een niet-geopend blikje drinken gebruiken om het scherm omhoog te houden.

  13. Verwijder de twee 1.6 mm lange Phillips #000 schroeven die het metalen plaatje over de batterijaansluiting aan het logic board bevestigen.
    • Verwijder de twee 1.6 mm lange Phillips #000 schroeven die het metalen plaatje over de batterijaansluiting aan het logic board bevestigen.

  14. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  15. Verwijder het metalen plaatje over de batterijaansluiting uit de iPhone.
    • Verwijder het metalen plaatje over de batterijaansluiting uit de iPhone.

  16. Gebruik het platte einde van een spudger om de batterijaansluiting uit het contact op het logic board op voorzichtige wijze omhoog te duwen. Wees hierbij voorzichtig en zorg ervoor dat je enkel de batterijaansluiting zelf en niet het contact op het logic board omhoogwrikt. Als het het contact of het logic board zelf loswrikt, kun je deze en andere onderdelen permanent beschadigen.
    • Gebruik het platte einde van een spudger om de batterijaansluiting uit het contact op het logic board op voorzichtige wijze omhoog te duwen.

    • Wees hierbij voorzichtig en zorg ervoor dat je enkel de batterijaansluiting zelf en niet het contact op het logic board omhoogwrikt. Als het het contact of het logic board zelf loswrikt, kun je deze en andere onderdelen permanent beschadigen.

  17. Verwijder de volgende schroeven om de beschermingsplaat los te maken van de behuizing:
    • Verwijder de volgende schroeven om de beschermingsplaat los te maken van de behuizing:

    • Eén 1.7 mm lange Phillips #000 schroef

    • Eén 1.2 mm lange Phillips #000 schroef

    • Eén 1.3 mm lange Phillips #000 schroef

    • Nog één 1.7 mm lange Phillips #000 schroef

    • Deze 1.7 mm schroef wordt niet aangetrokken door een magnetische schroevendraaier. Let op dat je hem niet verliest.

    • Het is erg belangrijk om in deze stap de schroeven goed apart te houden. Als je per ongeluk een 1.7 of 1.3 mm lange schroef in het gaatje rechtsonder gebruikt, kan dat zorgen voor ernstige schade aan je moederbord. Daardoor kan je iPhone misschien niet meer opstarten.

    • Wees voorzichtig dat je de schroeven niet te hard aandraait. Als ze niet makkelijk passen terwijl je ze vastzet, zou het kunnen dat ze de verkeerde maat hebben. Forceer ze niet.

  18. Verwijder het metalen plaatje over de kabel van de voorste paneelmodule van het logic board.
    • Verwijder het metalen plaatje over de kabel van de voorste paneelmodule van het logic board.

  19. Gebruik een spudger of je nagel om de naar voren gerichte camera- en sensorkabel los te koppelen. Gebruik een spudger of je nagel om de naar voren gerichte camera- en sensorkabel los te koppelen.
    • Gebruik een spudger of je nagel om de naar voren gerichte camera- en sensorkabel los te koppelen.

  20. Zorg dat de batterij los is gekoppeld voordat je de kabel in deze stap loskoppelt of weer aansluit. Koppel de kabel van de aansluiting van het LCD-scherm los.
    • Zorg dat de batterij los is gekoppeld voordat je de kabel in deze stap loskoppelt of weer aansluit.

    • Koppel de kabel van de aansluiting van het LCD-scherm los.

    • Bij het in elkaar zetten kan de LCD-kabel losschieten van de connector. Dat kan zorgen voor een scherm met witte lijnen of een compleet zwart scherm. In dat geval maak je de kabel opnieuw goed vast en doe je een 'powercycle'. De beste manier om dat te doen is door de batterij los te maken en weer aan te sluiten.

  21. Koppel tot slot de aansluiting van de digitizerkabel los. Koppel tot slot de aansluiting van de digitizerkabel los.
    • Koppel tot slot de aansluiting van de digitizerkabel los.

  22. Verwijder de voorste paneelmodule uit de achterste behuizing.
    • Verwijder de voorste paneelmodule uit de achterste behuizing.

  23. Verwijder de twee schroeven die de luidspreker op zijn plaats houden:
    • Verwijder de twee schroeven die de luidspreker op zijn plaats houden:

    • 4,0 mm. kruiskopschroef

    • 2,3 mm. kruiskopschroef

    • Het is erg belangrijk dat de schroeven weer op de goede plek terugkomen. Anders kun je flinke schade aan je LCD krijgen.

  24. Draait de telefoon zoals op de foto, met de home knop bovenaan en de oorluidspreker onderaan. Gebruik de punt van een plastic priem om het pootje van de beugel iets opzij te duwen. Gebruik niet teveel kracht bij het wrikken: het pootje van de beugel is fragiel en vervormt makkelijk.
    • Draait de telefoon zoals op de foto, met de home knop bovenaan en de oorluidspreker onderaan.

    • Gebruik de punt van een plastic priem om het pootje van de beugel iets opzij te duwen.

    • Gebruik niet teveel kracht bij het wrikken: het pootje van de beugel is fragiel en vervormt makkelijk.

    • Gebruik een pincet om de beugel los te klikken van het scherm.

  25. Verwijder het beugeltje en leg het aan de kant.
    • Verwijder het beugeltje en leg het aan de kant.

  26. Verwijder de luidspreker met een pincet. Als je de luidspreker met je vingers verwijdert, raak de gouden contacten dan niet aan. Het vet van je vingers kan zorgen voor een slechte verbinding.
    • Verwijder de luidspreker met een pincet.

    • Als je de luidspreker met je vingers verwijdert, raak de gouden contacten dan niet aan. Het vet van je vingers kan zorgen voor een slechte verbinding.

  27. Deze stap vereist het losmaken van de camera aan de voorzijde en de sensor kabel, van je behuizing.
    • Deze stap vereist het losmaken van de camera aan de voorzijde en de sensor kabel, van je behuizing.

    • De camera aan de voorkant en de sensor-kabel zit met een beetje lijm vast aan de behuizing van het scherm.

    • Onze iOpener, die je opwarmt in de magnetron kan helpen om de lijm wat zachter te maken.

  28. Gebruik de punt van je pincet of een metalen openingsgereedschap om de kabel aan de kant van de gouden luidsprekercontacten voorzichtig los en omhoog te werken. Werk alleen onder de gouden aansluiting van de luidspreker. Er zitten chips en sensoren die je kunt beschadigen als je op een andere plek gaat wrikken.
    • Gebruik de punt van je pincet of een metalen openingsgereedschap om de kabel aan de kant van de gouden luidsprekercontacten voorzichtig los en omhoog te werken.

    • Werk alleen onder de gouden aansluiting van de luidspreker. Er zitten chips en sensoren die je kunt beschadigen als je op een andere plek gaat wrikken.

  29. Gebruik de punt van je plastic priem om de lichtsensor op te tillen uit het 'vakje' in je schermbehuizing. Er is een klein vierkant houdertje voor de lichtsensor dat bestaat uit metaal en plastic.  Dit houdertje is essentiëel voor het correct werken van de lichtsensor.
    • Gebruik de punt van je plastic priem om de lichtsensor op te tillen uit het 'vakje' in je schermbehuizing.

    • Er is een klein vierkant houdertje voor de lichtsensor dat bestaat uit metaal en plastic. Dit houdertje is essentiëel voor het correct werken van de lichtsensor.

    • Als je de lichtsensor vervangt, zorg dan dat het houdertje aan de achterkant van het scherm gekleefd blijft. Als het mee loskomt met de oude lichtsensor, maak het dan los van de oude lichtsensor en gebruik een heel klein beetje plaksel om het weer aan de achterkant van het scherm te bevestigen.

  30. Gebruik de platte kant van je gereedschap om het gedeelte met de camera voorzichtig los en omhoog te werken. Gebruik de platte kant van je gereedschap om het gedeelte met de camera voorzichtig los en omhoog te werken.
    • Gebruik de platte kant van je gereedschap om het gedeelte met de camera voorzichtig los en omhoog te werken.

  31. Verwijder de kabel voorzichtig van het grote LCD-schild, waardoor hij helemaal loskomt van het scherm. Let op dat je niet de kabel van het touchscreen meeneemt als je de kabel omhoog en los werkt. Let op dat je niet de kabel van het touchscreen meeneemt als je de kabel omhoog en los werkt.
    • Verwijder de kabel voorzichtig van het grote LCD-schild, waardoor hij helemaal loskomt van het scherm.

    • Let op dat je niet de kabel van het touchscreen meeneemt als je de kabel omhoog en los werkt.

  32. Verwijder de losse kruiskopschroef die de kabel van de thuisknop op zijn plaats houdt. De schroef zit aan de thuisknopkabel vast met een veertje dat contact moet kunnen maken. Kijk goed naar de foto, zodat je hem weer goed installeert: precies tussen het LCD en de schroef.
    • Verwijder de losse kruiskopschroef die de kabel van de thuisknop op zijn plaats houdt.

    • De schroef zit aan de thuisknopkabel vast met een veertje dat contact moet kunnen maken. Kijk goed naar de foto, zodat je hem weer goed installeert: precies tussen het LCD en de schroef.

    • Als je vervangende onderdeel deze schroef en dit veercontact niet bevat, zul je deze over moeten zetten van de oude naar de nieuwe kabel.

  33. Vouw de kabel van de thuisknop open, weg van de beugel die de thuisknop vasthoudt. Vouw de kabel van de thuisknop open, weg van de beugel die de thuisknop vasthoudt.
    • Vouw de kabel van de thuisknop open, weg van de beugel die de thuisknop vasthoudt.

  34. Verwijder twee 1,4 mm. kruiskopschroeven die de beugel van de thuisknop op zijn plaats houden.
    • Verwijder twee 1,4 mm. kruiskopschroeven die de beugel van de thuisknop op zijn plaats houden.

  35. Verwijder het beugeltje uit de schermbehuizing.
    • Verwijder het beugeltje uit de schermbehuizing.

  36. Gebruik de punt van een plastic priem om de kabel los te werken van de behuizing. De kabel van de thuisknop zit zachtjes vastgelijmd.
    • Gebruik de punt van een plastic priem om de kabel los te werken van de behuizing.

    • De kabel van de thuisknop zit zachtjes vastgelijmd.

    • Werk je plastic priem zachtjes onder de kabel, zodat je de kabel los kan maken van de behuizing.

    • Verwijder de thuisknop nog niet: deze zit nog vast aan de behuizing.

  37. Waar nodig: verwijder de plakband over de thuisknop aan de voorkant van de gebroken behuizing. Druk voorzichtig op de thuisknop om hem aan de linkerbovenkant los te maken van het scherm. De knop zit vast met een soort heel dunne rubberen sticker.
    • Waar nodig: verwijder de plakband over de thuisknop aan de voorkant van de gebroken behuizing.

    • Druk voorzichtig op de thuisknop om hem aan de linkerbovenkant los te maken van het scherm. De knop zit vast met een soort heel dunne rubberen sticker.

    • Druk niet de hele thuisknop los, maar alleen een hoekje zodat je de rest met de priem kan loswerken.

    • Het membraan is erg dun. Als je het gevoel hebt dat je het gaat scheuren, verwarm het geheel dan eerst om de lijm zachter te maken.

  38. Werk de thuisknop verder vrij met een plastic priem. Werk de thuisknop verder vrij met een plastic priem.
    • Werk de thuisknop verder vrij met een plastic priem.

  39. Verwijder de thuisknop uit de schermbehuizing.
    • Verwijder de thuisknop uit de schermbehuizing.

  40. Verwijder de 2,7 mm. kruiskopschroef aan de achterkant van de schermbehuizing.
    • Verwijder de 2,7 mm. kruiskopschroef aan de achterkant van de schermbehuizing.

  41. Verwijder twee kruiskopschroeven aan elke kant van het scherm (vier in totaal). Het is slim om de schroeven eerst allemaal een stukje los te draaien voordat je ze helemaal verwijdert.
    • Verwijder twee kruiskopschroeven aan elke kant van het scherm (vier in totaal).

    • Het is slim om de schroeven eerst allemaal een stukje los te draaien voordat je ze helemaal verwijdert.

  42. Verwijder de metalen plaat van de schermbehuizing. Plaats de beschermingsplaat, de homeknop, de camera/sensor-kabel en de luidspreker terug op je nieuwe LCD.
    • Verwijder de metalen plaat van de schermbehuizing.

    • Plaats de beschermingsplaat, de homeknop, de camera/sensor-kabel en de luidspreker terug op je nieuwe LCD.

Conclusie

To reassemble your device, follow these instructions in reverse order.

100%

Jasper Fleischhauer helpt ons de wereld te herstellen! Wil je bijdragen?
Begin met vertalen ›

Sam Goldheart

Lid sinds: 18-10-12

414.147 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

126 Leden

FYI Vibrate motor

Just did one of these last night, worked perfectly except that the vibrate motor stopped working, took it back apart and realized that the little prong on the ear speaker cover sometimes gets bent a little with removal. I just pushed it back in and the vibrate motor then had enough room to work again. Make sure that you push it back in all the way first time unless you want to do more work than you have to! These phones have no space to spare!

Adrianne - Antwoord

For some reason after doing this the home button seems to have sunk and requires a much much harder press for it to work. I think it's the adhesive? Any ideas?

Andrew G - Antwoord

If the rubber gasket is not seated correctly, it may have wrinkle in it, thus hindering is action.

Fausto Lebron -

During reassembly be very, VERY careful when pressing the display assembly into the rear frame. Many displays are damaged because the phone was dropped and the rear frame hit a hard surface. The rear frame may be slightly bent or out of shape. When pressing the new display in place it might not fit easily and applying even light pressure can BREAK the new display assembly (I know from experience). Supper lame to get literally to the very last step and crack the new display. %&*#!!!

kevindfrye - Antwoord

just happened to me i also got reboot logo stuck

arley alaniz -

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 96

Afgelopen 7 dagen: 589

Afgelopen 30 dagen: 2,995

Altijd: 982,876