Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de twee schroeven die het schermpaneel van de iPhone 11 vasthouden te verwijderen of te vervangen. Dit zijn de enige schroeven aan de buitenkant van de iPhone. Ze zijn ontworpen met een vijfpuntsdesign dat exclusief aan Apple toebehoort en vereisen daarom een speciale P2 pentalobe schroevendraaier om te verwijderen.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Ontlaad de batterij van je iPhone, voordat je begint, tot onder de 25%. Een opgeladen lithium-ion batterij kan in brand vliegen of exploderen als deze per ongeluk wordt doorboord. Zet je iPhone uit voordat je begint met het demonteren van de telefoon.
    • Ontlaad de batterij van je iPhone, voordat je begint, tot onder de 25%. Een opgeladen lithium-ion batterij kan in brand vliegen of exploderen als deze per ongeluk wordt doorboord.

    • Zet je iPhone uit voordat je begint met het demonteren van de telefoon.

    • Het openen van het scherm van de iPhone zal de waterdichte sluitingen aantasten. Zorg dat je vervangende sluitingen hebt voordat je verder gaat, of zorg ervoor dat je ieder contact met vloeistoffen vermijdt als je je iPhone in elkaar zet zonder vervangende waterdichte sluitingen.

  2. Nintendo Switch-kits

    A quick fix to get back in the game

    Shop Switch Kits

    Nintendo Switch-kits

    A quick fix to get back in the game

    Shop Switch Kits
Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Jeff Suovanen

Lid sinds: 06-08-13

269.706 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

107 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 3

Afgelopen 7 dagen: 15

Afgelopen 30 dagen: 71

Altijd: 86