Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de twee schroeven die het schermpaneel in de iPhone 11 Pro Max bevestigen, te verwijderen of te vervangen. Dit zijn de enige schroeven aan de buitenkant van de iPhone. Ze zijn ontworpen met een vijfpuntsdesign dat exclusief door Apple wordt gebruikt, wat betekent dat je een speciale P2 pentalobe schroevendraaier nodig hebt.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Ontlaad je iPhone-batterij, voordat je begint, tot onder de 25%. Een geladen lithium-ion batterij kan in brand vliegen en/of exploderen als deze per ongeluk wordt doorboord. Schakel je iPhone uit voordat je begint met het uit elkaar halen ervan.
    • Ontlaad je iPhone-batterij, voordat je begint, tot onder de 25%. Een geladen lithium-ion batterij kan in brand vliegen en/of exploderen als deze per ongeluk wordt doorboord.

    • Schakel je iPhone uit voordat je begint met het uit elkaar halen ervan.

    • Het openen van het scherm van de iPhone zal de waterdichtheid van de telefoon aantasten. Zorg er daarom voor dat je vervangende pakkingen hebt voordat je verdergaat of wees extra voorzichtig met de blootstelling aan water als je ervoor kiest de waterdichte pakkingen niet te vervangen.

  2. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
Conclusie

Één andere persoon heeft deze handleiding voltooid.

100%

Begin met vertalen ›

Jeff Suovanen

Lid sinds: 06-08-13

299.524 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

123 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 3

Afgelopen 7 dagen: 14

Afgelopen 30 dagen: 74

Altijd: 292