Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding voor het scheiden van het scherm van een iMac uit 2019.

  1. Til het scherm op totdat deze een bijna verticale positie beschrijft. Op dit punt zit er nog steeds een strip aan kleefmiddel langs de onderkant van het scherm die het scherm als een scharnier aan het frame vast blijft houden. Je kunt deze kleefstrip verzwakken door het scherm een aantal keer op en neer te wiebelen.
    • Til het scherm op totdat deze een bijna verticale positie beschrijft.

    • Op dit punt zit er nog steeds een strip aan kleefmiddel langs de onderkant van het scherm die het scherm als een scharnier aan het frame vast blijft houden. Je kunt deze kleefstrip verzwakken door het scherm een aantal keer op en neer te wiebelen.

  2. Indien noodzakelijk kun je een plastic kaart gebruiken om de kleefstrip die het scherm nog vast houdt los te snijden. Indien noodzakelijk kun je een plastic kaart gebruiken om de kleefstrip die het scherm nog vast houdt los te snijden.
    • Indien noodzakelijk kun je een plastic kaart gebruiken om de kleefstrip die het scherm nog vast houdt los te snijden.

  3. Til het scherm op uit het frame en verwijder deze uit de iMac. Het kan noodzakelijk zijn om het scherm slechts van een kant op te tillen om zo de resterende kleefstrip los te trekken. Zorg dat je erg voorzichtig bent met het scherm—het is groot, zwaar en bestaat voornamelijk uit glas.
    • Til het scherm op uit het frame en verwijder deze uit de iMac.

    • Het kan noodzakelijk zijn om het scherm slechts van een kant op te tillen om zo de resterende kleefstrip los te trekken.

    • Zorg dat je erg voorzichtig bent met het scherm—het is groot, zwaar en bestaat voornamelijk uit glas.

    • Nadat de kleefstrip is doorgesneden kan deze niet meer worden hergebruikt om het scherm weer te bevestigen. Gebruik daarom deze handleiding om de kleefstrips die het scherm aan de achterste behuizing bevestigen weer op de juiste plek en wijze aan te brengen.

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Adam O'Camb

Lid sinds: 11-04-15

145.629 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

138 Leden

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 1

Afgelopen 30 dagen: 5

Altijd: 94