Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Dit is een handleiding die een snelle en gemakkelijke methode laat zien waarmee je afbeeldingen aan je vraag of opmerking toevoegt.

  1. Beweeg je muis over het pijltje met daarnaast Opties, rechtsbovenin het scherm. Als het goed is, verschijnt er een uitvouwmenu. Klik op Bewerken om naar de pagina te gaan waar je het bericht kunt bewerken. Beweeg je muis, voordat je de afbeelding aan je bericht toevoegt, naar de plaats in het bericht waar je de afbeelding wilt plaatsen. We raden je aan de afbeelding aan het einde van de vraag te plaatsen.
    • Beweeg je muis over het pijltje met daarnaast Opties, rechtsbovenin het scherm. Als het goed is, verschijnt er een uitvouwmenu.

    • Klik op Bewerken om naar de pagina te gaan waar je het bericht kunt bewerken.

    • Beweeg je muis, voordat je de afbeelding aan je bericht toevoegt, naar de plaats in het bericht waar je de afbeelding wilt plaatsen. We raden je aan de afbeelding aan het einde van de vraag te plaatsen.

    • Klik op het afbeeldingsicoontje om de Media Manager te openen.

    • Klik op Upload media en selecteer de bestanden op je computer die je wilt uploaden.

    • Als alternatief kun je de afbeeldingen ook naar de Media Manager slepen om ze te uploaden. Als je dit hebt gedaan, kun je direct door naar stap 3.

  2. In het "Voeg nieuwe media toe"-venster kun je afbeeldingen van het internet of van je lokale apparaat toevoegen.
    • In het "Voeg nieuwe media toe"-venster kun je afbeeldingen van het internet of van je lokale apparaat toevoegen.

    • Om afbeeldingen vanaf je computer toe te voegen:

    • Klik je op blader door bestanden om naar de bestanden op je computer te kijken. Je kunt de bestanden ook naar de Media Manager slepen.

    • Om afbeeldingen van het internet toe te voegen:

    • Zoek je de link van de afbeelding die je wilt uploaden. Je kunt dit vaak doen door op een afbeelding te staan met je muis, op de rechter muisknop te klikken en vervolgens te klikken op Afbeeldinsgkoppeling kopiëren.

    • Plak de link vervolgens in de balk onder de tekst "uploaden via URL".

    • Klik op Uploaden van media via URL om je afbeelding in de Media Manager te plaatsen.

  3. Als de afbeelding eenmaal in de Media Manager is geüpload klik je op de afbeelding om deze in de vraag te plaatsen. De afbeelding staat als het goed is op de plek waar je muis stond toen je de Media Manager opende.
    • Als de afbeelding eenmaal in de Media Manager is geüpload klik je op de afbeelding om deze in de vraag te plaatsen.

    • De afbeelding staat als het goed is op de plek waar je muis stond toen je de Media Manager opende.

  4. Na het toevoegen van de afbeelding scroll je naar de onderkant van de pagina en klik je op Bekijk preview. Er verschijnt automatisch een preview onderaan de pagina.
    • Na het toevoegen van de afbeelding scroll je naar de onderkant van de pagina en klik je op Bekijk preview.

    • Er verschijnt automatisch een preview onderaan de pagina.

    • Als alles er goed uitziet, klik je op Bewerking indienen. Als het nog niet naar wens is, scroll je weer terug naar boven en bewerk je de vraag tot deze wel voldoet!

Conclusie

De grootte van de afbeelding moet minimaal 800 x 600 pixels zijn, anders zul je een waarschuwing in Media Manager zien. Het ziet er wellicht lastig uit, maar is eigenlijk vrij simpel.

en nl

100%

Begin met vertalen ›

oldturkey03

Lid sinds: 29-09-10

695.987 Reputatie

Team

Global Fixers Lid van Global Fixers

Community

15 Leden

2 Opmerkingen

I can believe, but must, that iFixit has made uploading images this difficult rather than they way it used to be done! What a bunch of putzes.

mayer - Antwoord

Thanks to contributors. I was shocked when I had to look up how to do this.

Shelley - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 58

Afgelopen 7 dagen: 430

Afgelopen 30 dagen: 3,754

Altijd: 644,441