Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

  1. Verwijder 4 schoeven met TX15 schroevendraaier of 3mm inbus sleutel
    • Verwijder 4 schoeven met TX15 schroevendraaier of 3mm inbus sleutel

  2. Steek brede platte schroevendraaier in sleuf onderaan armatuur, en wrik zijkant los. Let op voor lakbeschadiging ! Herhaal voor andere zijde. Steek brede platte schroevendraaier in sleuf onderaan armatuur, en wrik zijkant los. Let op voor lakbeschadiging ! Herhaal voor andere zijde. Steek brede platte schroevendraaier in sleuf onderaan armatuur, en wrik zijkant los. Let op voor lakbeschadiging ! Herhaal voor andere zijde.
    • Steek brede platte schroevendraaier in sleuf onderaan armatuur, en wrik zijkant los. Let op voor lakbeschadiging ! Herhaal voor andere zijde.

  3. Open de aansluitdoos met een TX10 schroevendraaier. (2 schroeven) Open de aansluitdoos met een TX10 schroevendraaier. (2 schroeven)
    • Open de aansluitdoos met een TX10 schroevendraaier. (2 schroeven)

  4. Bewaar de O-ring in de groef van het deksel.
    • Bewaar de O-ring in de groef van het deksel.

  5. Koppel de 2 lampdraden los uit het keramisch aansluitblok met een 3,5 mm schroevendraaier. (Nooit vervangen door kunststof aansluitblok !)
    • Koppel de 2 lampdraden los uit het keramisch aansluitblok met een 3,5 mm schroevendraaier. (Nooit vervangen door kunststof aansluitblok !)

  6. Demonteer en bewaar de doorvoerrubbertjes
    • Demonteer en bewaar de doorvoerrubbertjes

  7. Schuif de alu afdekplaatjes uit hun groeven. Schuif de alu afdekplaatjes uit hun groeven.
    • Schuif de alu afdekplaatjes uit hun groeven.

  8. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  9. Verwijder de grille
    • Verwijder de grille

  10. Verwijder de 2mm inbus schroeven uit de tussenschot, en verwijder het tussenschot. Herhaal voor andere zijde. Bij hermontage : vergeet niet de rubber doorvoertjes in de voorziene groef te plaatsen ! Verwijder de 2mm inbus schroeven uit de tussenschot, en verwijder het tussenschot. Herhaal voor andere zijde. Bij hermontage : vergeet niet de rubber doorvoertjes in de voorziene groef te plaatsen !
    • Verwijder de 2mm inbus schroeven uit de tussenschot, en verwijder het tussenschot. Herhaal voor andere zijde. Bij hermontage : vergeet niet de rubber doorvoertjes in de voorziene groef te plaatsen !

  11. Markeer met een kraspen tot waar de reflector komt. Da’s voor makkelijke hermontage straks.
    • Markeer met een kraspen tot waar de reflector komt. Da’s voor makkelijke hermontage straks.

  12. Verwijder 4 stuks 2mm inbus schroeven uit reflector
    • Verwijder 4 stuks 2mm inbus schroeven uit reflector

  13. Wrik de reflector los op alle 4 de hoeken. (Take it easy ! Al wat je nu scheef wringt moet je straks weer rechten ...)
    • Wrik de reflector los op alle 4 de hoeken. (Take it easy ! Al wat je nu scheef wringt moet je straks weer rechten ...)

  14. Trek de houderclip wat open, en breng de lamp tot net boven de clip. Herhaal aan andere zijde. Trek de houderclip wat open, en breng de lamp tot net boven de clip. Herhaal aan andere zijde.
    • Trek de houderclip wat open, en breng de lamp tot net boven de clip. Herhaal aan andere zijde.

  15. Verwijder reflector en lamp zover mogelijk. De lange draad hangt nog vast in een clip.
    • Verwijder reflector en lamp zover mogelijk. De lange draad hangt nog vast in een clip.

  16. Verwijder de rubber doorvoer van de lange draad
    • Verwijder de rubber doorvoer van de lange draad

  17. Trek de lange draad door de houderclip
    • Trek de lange draad door de houderclip

  18. Verwijder de tweede rubber doorvoer van de lange draad
    • Verwijder de tweede rubber doorvoer van de lange draad

  19. Verwijder de oude lamp uit de reflector, en verwijder beide rubber einddoppen van de lamp.
    • Verwijder de oude lamp uit de reflector, en verwijder beide rubber einddoppen van de lamp.

    • Reinig de reflector met niet-schurende middelen

    • Hermonteer in omgekeerde volgorde. Raak hierbij de lamp NIET aan met de vingers, OF reinig op het einde met aceton of remmenreiniger.

Conclusie

Om het apparaat weer te monteren, volg je deze instructies in omgekeerde volgorde.

Stefan Van pellicom

Lid sinds: 05-04-11

633 Reputatie

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 4

Altijd: 40