Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de batterij van je Lenovo Yoga 710 laptop te verwijderen en/of te vervangen.

  1. Zorg dat je toestel volledig is uitgeschakeld voordat je deze procedure start.
    • Zorg dat je toestel volledig is uitgeschakeld voordat je deze procedure start.

    • Gebruik een Torx T4 schroevendraaier om de negen 5 mm lange schroeven die de cover vasthouden los te schroeven.

    • Gebruik een Torx T4 schroevendraaier om de enkele 8 mm lange schroeven in het midden los te schroeven.

    • Zorg ervoor dat je de schroeven, bij het weer in elkaar zetten van je laptop, niet te strak aandraait aangezien je dan riskeert de plastic cover te breken.

  2. Gebruik je plastic openingstool om de cover omhoog en weg te duwen van de laptop. Begin hierbij aan een kant en ga door tot je rondom de gehele laptop bent geweest. De cover is groot en plat en is gemaakt van erg dun plastic. Zorg, aangezien het zo makkelijk breekt, dat je niet te hard duwt tijdens dit proces. De cover is groot en plat en is gemaakt van erg dun plastic. Zorg, aangezien het zo makkelijk breekt, dat je niet te hard duwt tijdens dit proces.
    • Gebruik je plastic openingstool om de cover omhoog en weg te duwen van de laptop. Begin hierbij aan een kant en ga door tot je rondom de gehele laptop bent geweest.

    • De cover is groot en plat en is gemaakt van erg dun plastic. Zorg, aangezien het zo makkelijk breekt, dat je niet te hard duwt tijdens dit proces.

  3. Gebruik een Phillips #00 schroevendraaier om de vier 3 mm lange schroeven, die de batterij op z'n plek houden, te verwijderen. Zorg dat je het schroefdraad niet beschadigt. Laat ook geen schroeven in de laptop vallen.
    • Gebruik een Phillips #00 schroevendraaier om de vier 3 mm lange schroeven, die de batterij op z'n plek houden, te verwijderen.

    • Zorg dat je het schroefdraad niet beschadigt. Laat ook geen schroeven in de laptop vallen.

  4. Gebruik je vingers of kunststof gereedschap om de batterijaansluiting uit het contact op het moederbord te schuiven. Gebruik je vingers of kunststof gereedschap om de batterijaansluiting uit het contact op het moederbord te schuiven.
    • Gebruik je vingers of kunststof gereedschap om de batterijaansluiting uit het contact op het moederbord te schuiven.

  5. Verwijder de batterij.
    • Verwijder de batterij.

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Grant Doerksen

Lid sinds: 17-04-17

918 Reputatie

Team

Cal Poly, Team S14-G5, Banghart Spring 2017 Lid van Cal Poly, Team S14-G5, Banghart Spring 2017

CPSU-BANGHART-S17S14G5

4 Leden

5 Opmerkingen

Thank you for posting this battery replacement guide! I’m not huge on computer tech stuff and because of the holidays a lot of repair shops were closed. So, I found this, the tools I needed and bought a battery off ebay and I did it myself. I saved so much time and money(i’m sure) because of these simple instructions. Although I have the 710-15IKB, everything was basically identical. Thank you !

envykiss99 - Antwoord

Thank you making this guide for a battery replacement!

envykiss99 - Antwoord

I replaced the battery, but now the computer won’t turn on! what am I doing wrong?

chrismark1 - Antwoord

I you haven’t yet, try plugging the laptop into power to see if it runs off of AC power.

Arthur Shi -

Worked great. thx

John Smith - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 7

Afgelopen 7 dagen: 48

Afgelopen 30 dagen: 233

Altijd: 14,412