Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Als de batterij van je Lenovo Ideapad Flex 4 geen lading vast kan houden of je laptop uitvalt als deze niet aan de oplader ligt, kun je deze handleiding gebruiken om je batterij te vervangen.

  1. Schakel je laptop uit voordat je begint.
    • Schakel je laptop uit voordat je begint.

  2. Verwijder de negen 6 mm lange schroeven met behulp van een T5 Torx-schroevendraaier.
    • Verwijder de negen 6 mm lange schroeven met behulp van een T5 Torx-schroevendraaier.

    • Verwijder de twee 10 mm lange schroeven met behulp van een T5 Torx-schroevendraaier.

  3. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  4. Nadat je alle schroeven hebt verwijderd, gebruik je een plastic openingstool om de zwarte cover eraf te wrikken.
    • Nadat je alle schroeven hebt verwijderd, gebruik je een plastic openingstool om de zwarte cover eraf te wrikken.

    • Verwijder de achterste cover.

  5. Koppel de batterij, met behulp van een plastic openingstool of je vingers, los door de aansluiting in de richting van de batterij te duwen. Duw of wrik niet tegen of onder het contact zelf, aangezien je daarmee riskeert het moederbord te beschadigen.
    • Koppel de batterij, met behulp van een plastic openingstool of je vingers, los door de aansluiting in de richting van de batterij te duwen.

    • Duw of wrik niet tegen of onder het contact zelf, aangezien je daarmee riskeert het moederbord te beschadigen.

  6. Verwijder de drie 4 mm lange schroeven met behulp van een T5 Torx-schroevendraaier.
    • Verwijder de drie 4 mm lange schroeven met behulp van een T5 Torx-schroevendraaier.

  7. Verwijder de batterij.
    • Verwijder de batterij.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Isaiah Vang

Lid sinds: 04-10-18

645 Reputatie

Team

UW Stout, Team S6-G6, Ogden Fall 2018 Lid van UW Stout, Team S6-G6, Ogden Fall 2018

UWSTOUT-OGDEN-F18S6G6

4 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 1

Afgelopen 30 dagen: 25

Altijd: 420