Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Als het touchscreen van je Apple Watch kapot is of niet meer op je aanraking reageert, is het lastig je Apple Watch met de uitschakelschuif uit te schakelen. Gebruik daarom deze handleiding om je Apple Watch met behulp van de knop aan de zijkant en de digitale kroon alsnog uit te schakelen. Na het uitschakelen van je Apple Watch kun je beginnen met reparaties.

  1. Let op! Deze handeling werkt niet als de Apple Watch aan een oplader is aangesloten. Haal de Apple Watch van de oplader af. Hou de digitale kroon (de grotere knop aan de zijkant) en de knop aan de zijkant tegelijkertijd ingedrukt.
    • Let op! Deze handeling werkt niet als de Apple Watch aan een oplader is aangesloten. Haal de Apple Watch van de oplader af.

    • Hou de digitale kroon (de grotere knop aan de zijkant) en de knop aan de zijkant tegelijkertijd ingedrukt.

    • Hou beide knoppen ingedrukt terwijl de Apple Watch zich opnieuw opstart.

  2. Wanneer het Apple-logo op het scherm verschijnt, laat je de digitale kroon los terwijl je de andere knop aan de zijkant ingedrukt houdt. Als het Apple-logo van het scherm verdwijnt laat je ook de knop aan de zijkant los. Als het Apple-logo van het scherm verdwijnt laat je ook de knop aan de zijkant los.
    • Wanneer het Apple-logo op het scherm verschijnt, laat je de digitale kroon los terwijl je de andere knop aan de zijkant ingedrukt houdt.

    • Als het Apple-logo van het scherm verdwijnt laat je ook de knop aan de zijkant los.

  3. De Apple Watch is nu uitgeschakeld.
    • De Apple Watch is nu uitgeschakeld.

Conclusie

Dat is alles! Nu je Apple Watch uitgeschakeld is, kun je op veilige wijze beginnen met je reparaties.

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Jeff Suovanen

Lid sinds: 06-08-13

349.214 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

136 Leden

Hi Jeff, is this supposed to work with series 3 watches. All I see is the time and a red lightning bolt which then disappears and then reappears

Ed Rutmayer - Antwoord

Readers,

If a red lightning bolt is on screen, it needs charged. When charging, it’ll turn green. Note: if watch is drained, it may be a bit before it’s green. If watch is blank or has an Apple Magnetic Charger and red bolt, leave it on for 30m. It should be green by then. If not, and using a Non-Apple “knock off” Charger, try an Apple Magnetic Watch Charger, Apple USB Adapter, and a working wall outlet (NOT a laptop or power bank). If it won't charge or reads “accessory isn't supported”, check for plastic films on either side of magnetic charge pad, and remove it. Clean the back of the watch and unplug and disconnect everything for about 10s. Then plug in and try to charge it. Both are magnetic and “stick” together. You should see the green bolt after some charge time. If not, then force restart (Jeff’s step 1) until Apple logo, then let go. No logo? Try another Apple Charger, Apple Adapter, and/or wall outlet. It’s $159 for a screen fix on a $200 watch. If all of this fails, better to just buy a new one.

Alice -

bonjour

comment s

Nacache - Antwoord

comment savoir si la batterie est defectueuse mon apple watch serie nike +affiche la pomme et celle-ci diparait serait la batterie ou la mise a jour je ne peux la synchroniser avec mon iphone vu qu’elle ne demare plus merci a vous de me rensseigner

Nacache - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 45

Afgelopen 7 dagen: 326

Afgelopen 30 dagen: 1,253

Altijd: 20,916