Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Gebruik deze handleiding om een gebarsten iPhone-scherm te beplakken met tape voordat je met een reparatie begint.

Gereedschap

Geen gereedschap opgegeven.

Onderdelen

  1. Als het glas van je scherm gebroken is, kun je het verder breken van het glas en lichamelijke schade tijdens de reparatie voorkomen door het glas te beplakken met tape. Leg overlappende stukken doorzichtige tape over het scherm van de iPhone totdat het volledig is beplakt. Dit zal ervoor zorgen dat de glasscherven bij elkaar blijven en dat er een structuur wordt geboden bij het eruit duwen en tillen van het scherm.
    • Als het glas van je scherm gebroken is, kun je het verder breken van het glas en lichamelijke schade tijdens de reparatie voorkomen door het glas te beplakken met tape.

    • Leg overlappende stukken doorzichtige tape over het scherm van de iPhone totdat het volledig is beplakt.

    • Dit zal ervoor zorgen dat de glasscherven bij elkaar blijven en dat er een structuur wordt geboden bij het eruit duwen en tillen van het scherm.

    • Draag tijdens de reparatie een veiligheidsbril om je ogen te beschermen tegen mogelijk vrijkomende glasscherven.

    • Als het gebroken scherm het onmogelijk maakt om een zuignap vast te laten zuigen op het scherm, kun je proberen een sterk stuk tape (zoals ducttape) dubbel te vouwen in een handvat, dit op het scherm te plakken en zo het scherm omhoog te tillen.

  2. Manta schroevendraaierset

    112 bitjes voor elke reparatie.

    Upgrade Your Toolbox

    Manta schroevendraaierset

    Upgrade Your Toolbox
Eindstreep

Één andere persoon heeft deze handleiding voltooid.

80%

Begin met vertalen ›

Jeff Suovanen

Lid sinds: 06-08-13

288.678 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

115 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 19

Afgelopen 30 dagen: 154

Altijd: 432