Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Gebruik deze handleiding om een gebarsten iPhone X-series scherm te beplakken met doorzichtige tape zodat deze gerepareerd kan worden.

Gereedschap

Geen gereedschap opgegeven.

Onderdelen

  1. Wanneer je iPhone-scherm gebarsten is, kun je verdere schade beperken en lichamelijke schade voorkomen door je scherm af te plakken voorafgaand aan de reparatie. Plak je iPhone-scherm af met overlappende lagen tape totdat het volledige oppervlak is afgedekt. De tape houdt de losse scherven bij elkaar en biedt een betrouwbare structuur bij het wrikken en omhoogtillen van het scherm.
    • Wanneer je iPhone-scherm gebarsten is, kun je verdere schade beperken en lichamelijke schade voorkomen door je scherm af te plakken voorafgaand aan de reparatie.

    • Plak je iPhone-scherm af met overlappende lagen tape totdat het volledige oppervlak is afgedekt.

    • De tape houdt de losse scherven bij elkaar en biedt een betrouwbare structuur bij het wrikken en omhoogtillen van het scherm.

    • Draag tijdens de reparatie een veiligheidsbril om je ogen te beschermen tegen mogelijk loskomende glasscherven.

    • Als het gebroken glas het plaatsen van een zuignap bemoeilijkt, kun je proberen een steviger stuk tape (zoals ducttape) in een van de zuignappen te vouwen om zo het scherm omhoog te tillen.

Conclusie

Om je toestel weer in elkaar te zetten, volg je de instructies in omgekeerde volgorde.

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Jeff Suovanen

Lid sinds: 06-08-13

376.946 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

145 Leden

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 3

Afgelopen 7 dagen: 24

Afgelopen 30 dagen: 107

Altijd: 1,658