Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de achterbehuizing van je Fairphone 3 te verwijderen of te vervangen.

Gereedschap

Geen gereedschap opgegeven.

Onderdelen

  1. Schakel je telefoon uit voordat je begint aan de demontage. Plaats je vingernagel of een spudger in de inkeping onderaan de achterkant van je Fairphone 3 om de achterbehuizing los te maken.
    • Schakel je telefoon uit voordat je begint aan de demontage.

    • Plaats je vingernagel of een spudger in de inkeping onderaan de achterkant van je Fairphone 3 om de achterbehuizing los te maken.

    • Til de achterbehuizing op om de plastic clips los te maken.

  2. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  3. Schuif rond de rechterhoek van de behuizing om de onderste clips los te maken. Trek de behuizing omhoog om de rest van de clips los te maken en de behuizing te verwijderen. Om de behuizing terug te plaatsen, duw ze stevig op haar plaats tot je de plastic clips hoort vastklikken en de behuizing naadloos aansluit aan de telefoon.
    • Schuif rond de rechterhoek van de behuizing om de onderste clips los te maken.

    • Trek de behuizing omhoog om de rest van de clips los te maken en de behuizing te verwijderen.

    • Om de behuizing terug te plaatsen, duw ze stevig op haar plaats tot je de plastic clips hoort vastklikken en de behuizing naadloos aansluit aan de telefoon.

Conclusie

Om je toestel opnieuw in elkaar te zetten, volg deze instructies in omgekeerde volgorde.

75%

Maarten Depypere helpt ons de wereld te herstellen! Wil je bijdragen?
Begin met vertalen ›

Dominik Schnabelrauch

Lid sinds: 23-11-16

64.421 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

123 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 1

Afgelopen 7 dagen: 5

Afgelopen 30 dagen: 21

Altijd: 299