Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de achterste behuizing van je Fairphone 3 te verwijderen of te vervangen.

Gereedschap

Geen gereedschap opgegeven.

Onderdelen

  1. Schakel je telefoon uit voordat je begint aan de demontage. Plaats je vingernagel of een spudger in de inkeping rechts onderin de achterkant van je Fairphone 3 om de achterste behuizing los te maken.
    • Schakel je telefoon uit voordat je begint aan de demontage.

    • Plaats je vingernagel of een spudger in de inkeping rechts onderin de achterkant van je Fairphone 3 om de achterste behuizing los te maken.

    • Til de achterste behuizing langzaam maar zeker omhoog om de plastic clips los te maken.

  2. Schuif rond de rechterhoek van de behuizing om de onderste clips los te maken. Trek de achterste behuizing omhoog om de rest van de clips los te maken en de behuizing te verwijderen. Om de achterste behuizing terug te plaatsen, duw je deze stevig op haar plaats tot je de plastic clips hoort vastklikken en de behuizing naadloos aansluit op de telefoon.
    • Schuif rond de rechterhoek van de behuizing om de onderste clips los te maken.

    • Trek de achterste behuizing omhoog om de rest van de clips los te maken en de behuizing te verwijderen.

    • Om de achterste behuizing terug te plaatsen, duw je deze stevig op haar plaats tot je de plastic clips hoort vastklikken en de behuizing naadloos aansluit op de telefoon.

Conclusie

Om je toestel opnieuw in elkaar te zetten, volg deze instructies in omgekeerde volgorde.

100%

Begin met vertalen ›

Dominik Schnabelrauch

Lid sinds: 23-11-16

83.607 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

133 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 2

Afgelopen 7 dagen: 11

Afgelopen 30 dagen: 35

Altijd: 677