Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de achterste behuizing van je Sony DualShock 4 CHU-ZCT2U PlayStation-controller vervangt.

  1. Gebruik een Phillips-schroevendraaier om de vier 6.4 mm lange schroeven uit het achterste paneel te verwijderen. Gebruik een Phillips-schroevendraaier om de vier 6.4 mm lange schroeven uit het achterste paneel te verwijderen.
    • Gebruik een Phillips-schroevendraaier om de vier 6.4 mm lange schroeven uit het achterste paneel te verwijderen.

  2. Steek een openingstool in de naad waar de voorste en de achterste behuizing samenkomen. Begin aan de buitenkant van beide handvatten. Wrik het achterste paneel op voorzichtige wijze van het voorste paneel los totdat beide panelen van elkaar loskomen.
    • Steek een openingstool in de naad waar de voorste en de achterste behuizing samenkomen. Begin aan de buitenkant van beide handvatten.

    • Wrik het achterste paneel op voorzichtige wijze van het voorste paneel los totdat beide panelen van elkaar loskomen.

  3. Gebruik je openingstool om de plastic klemmen rondom de buitenkant van de controller los te maken en de twee panelen zo van elkaar te scheiden. Gebruik je openingstool om de plastic klemmen rondom de buitenkant van de controller los te maken en de twee panelen zo van elkaar te scheiden. Gebruik je openingstool om de plastic klemmen rondom de buitenkant van de controller los te maken en de twee panelen zo van elkaar te scheiden.
    • Gebruik je openingstool om de plastic klemmen rondom de buitenkant van de controller los te maken en de twee panelen zo van elkaar te scheiden.

  4. Til het achterste paneel weg van de controller. Verwijder het achterste paneel nog niet volledig. Deze is namelijk nog steeds met de controller verbonden door middel van een lintkabel.
    • Til het achterste paneel weg van de controller.

    • Verwijder het achterste paneel nog niet volledig. Deze is namelijk nog steeds met de controller verbonden door middel van een lintkabel.

  5. Gebruik je vingers om de lintkabel op voorzichtige wijze en in een rechte beweging uit het contact op het moederbord te verwijderen. Aangezien de treklip van deze kabel te klein is om met je vingers of een pincet vast te pakken, pak je de kabel zelf vast. Indien mogelijk gebruik je alle treklipjes en trek je niet aan de kabels zelf.
    • Gebruik je vingers om de lintkabel op voorzichtige wijze en in een rechte beweging uit het contact op het moederbord te verwijderen.

    • Aangezien de treklip van deze kabel te klein is om met je vingers of een pincet vast te pakken, pak je de kabel zelf vast. Indien mogelijk gebruik je alle treklipjes en trek je niet aan de kabels zelf.

    • Pak, tijdens het weer in elkaar zetten van je toestel, de lintkabel vast aan de blauwe lip en druk de kabel recht in de aansluiting. Duw hierbij de blauwe lip in plaats van de lintkabel zelf.

Conclusie

Één andere persoon heeft deze handleiding voltooid.

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Sam Omiotek

Lid sinds: 25-02-19

30.634 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

140 Leden

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 2

Afgelopen 7 dagen: 14

Afgelopen 30 dagen: 43

Altijd: 673