Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Deze handleiding toont je hoe je een beschadigde of gebarsten onderste paneel van een Asus ZenBook UX303U laptop kunt vervangen.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Verwijder de twee ronde, rubberen voeten aan de scharnierkant van de laptop.
    • Verwijder de twee ronde, rubberen voeten aan de scharnierkant van de laptop.

    The process took me about 30 minutes. If I were to have to do it again then I could probably do it in 10 minutes now that I know what is involved!

    Jon Kerridge - Antwoord

  2. Verwijder de elf 4 mm lange Phillips #00 schroeven uit het achterste paneel.
    • Verwijder de elf 4 mm lange Phillips #00 schroeven uit het achterste paneel.

    These screws on other models are Torx T5 or T6, not Phillips

    Dylan Warburg - Antwoord

  3. Wrik het achterste paneel los van de laptop met behulp van een plastic openingstool. Wrik het achterste paneel los van de laptop met behulp van een plastic openingstool.
    • Wrik het achterste paneel los van de laptop met behulp van een plastic openingstool.

    I lift more than the last photo shows. Dark rubber with plots, visible on photo are blocking the opening.

    djibe - Antwoord

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Luis Perez

Lid sinds: 14-02-18

496 Reputatie

Team

USF Tampa, Team S3-G5, Nance Spring 2018 Lid van USF Tampa, Team S3-G5, Nance Spring 2018

USFT-NANCE-S18S3G5

3 Leden

Één commentaar

Some models may utilize Phillips #00 screws, but mine (and many others based on what I’ve now read) utilize Torx T5 screws around the edges of the panel.

Nick Brennan - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 3

Afgelopen 7 dagen: 7

Afgelopen 30 dagen: 55

Altijd: 4,029