Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Deze handleiding toont de stap voor stap verwijdering van het scherm van de Asus ROG G751JL-DS71. Haal de laptop van de oplader voordat je verdergaat met dit proces.

  1. Til de rubberen bescherming aan de onderkant van de laptop omhoog. Verwijder de 5.2 mm lange schroef met een Phillips 1 schroevendraaier.
    • Til de rubberen bescherming aan de onderkant van de laptop omhoog.

    • Verwijder de 5.2 mm lange schroef met een Phillips 1 schroevendraaier.

  2. Gebruik de nylon spudger om het middelste paneel aan de achterkant te verwijderen. Gebruik de nylon spudger om het middelste paneel aan de achterkant te verwijderen. Gebruik de nylon spudger om het middelste paneel aan de achterkant te verwijderen.
    • Gebruik de nylon spudger om het middelste paneel aan de achterkant te verwijderen.

  3. Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de 5 mm lange schroef onder het achterste paneel te verwijderen. Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de 5 mm lange schroef onder het achterste paneel te verwijderen.
    • Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de 5 mm lange schroef onder het achterste paneel te verwijderen.

  4. Trek de optische schijf, die je aan de zijkant van de laptop kunt vinden, uit de laptop. Trek de optische schijf, die je aan de zijkant van de laptop kunt vinden, uit de laptop.
    • Trek de optische schijf, die je aan de zijkant van de laptop kunt vinden, uit de laptop.

  5. Gebruik een pincet om de bovenste vier rubberen stoppers aan de onderkant van de laptop te verwijderen. Gebruik een pincet om de bovenste vier rubberen stoppers aan de onderkant van de laptop te verwijderen.
    • Gebruik een pincet om de bovenste vier rubberen stoppers aan de onderkant van de laptop te verwijderen.

  6. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  7. Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de bovenste vier 8.5 mm lange schroeven te verwijderen. Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de bovenste vier 8.5 mm lange schroeven te verwijderen.
    • Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de bovenste vier 8.5 mm lange schroeven te verwijderen.

  8. Gebruik een nylon spudger om het bovenste achterpaneel voorzichtig van de laptop los te wrikken. Wees, bij het verwijderen van het bovenste achterpaneel, voorzichtig en let erop dat je de vierpinsaansluiting eronder niet beschadigt. Koppel de vierpinsaansluitingen los en verwijder het bovenste achterpaneel van de computer.
    • Gebruik een nylon spudger om het bovenste achterpaneel voorzichtig van de laptop los te wrikken.

    • Wees, bij het verwijderen van het bovenste achterpaneel, voorzichtig en let erop dat je de vierpinsaansluiting eronder niet beschadigt.

    • Koppel de vierpinsaansluitingen los en verwijder het bovenste achterpaneel van de computer.

  9. Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de vier 6.8 mm lange schroeven onder het achterste paneel te verwijderen. Til de metalen behuizingen weg van beide kanten van de laptop. Til de metalen behuizingen weg van beide kanten van de laptop.
    • Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de vier 6.8 mm lange schroeven onder het achterste paneel te verwijderen.

    • Til de metalen behuizingen weg van beide kanten van de laptop.

  10. Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de tien 5.2 mm lange schroeven, die het hoofdpaneel op z'n plek houden, te verwijderen. Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de vier 5.2 mm lange schroeven onder het middelste paneel te verwijderen.
    • Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de tien 5.2 mm lange schroeven, die het hoofdpaneel op z'n plek houden, te verwijderen.

    • Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de vier 5.2 mm lange schroeven onder het middelste paneel te verwijderen.

  11. Gebruik een plastic openingstool om het toetsenbord uit de basis van de laptop te duwen. Til het toetsenbord voorzichtig omhoog om de vier lintkabelaansluitingen onder het toetsenbord niet te beschadigen. Til het toetsenbord voorzichtig omhoog om de vier lintkabelaansluitingen onder het toetsenbord niet te beschadigen.
    • Gebruik een plastic openingstool om het toetsenbord uit de basis van de laptop te duwen.

    • Til het toetsenbord voorzichtig omhoog om de vier lintkabelaansluitingen onder het toetsenbord niet te beschadigen.

  12. Gebruik een pincet om ieder van de vier lintkabelaansluitingen los te maken. Het toetsenbord is nu volledig losgekoppeld van de laptop en klaar om te worden verwijderd.
    • Gebruik een pincet om ieder van de vier lintkabelaansluitingen los te maken.

    • Het toetsenbord is nu volledig losgekoppeld van de laptop en klaar om te worden verwijderd.

  13. Gebruik een pincet om de pinaansluiting voorzichtig los te koppelen. Gebruik een pincet om de pinaansluiting voorzichtig los te koppelen.
    • Gebruik een pincet om de pinaansluiting voorzichtig los te koppelen.

  14. Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de laatste vier overgebleven 6.8 mm lange schroeven, die onder het achterste paneel zitten, te verwijderen. De monitor is nu volledig losgekoppeld en kan dus worden verwijderd van de laptop. De monitor is nu volledig losgekoppeld en kan dus worden verwijderd van de laptop.
    • Gebruik een Phillips 1 schroevendraaier om de laatste vier overgebleven 6.8 mm lange schroeven, die onder het achterste paneel zitten, te verwijderen.

    • De monitor is nu volledig losgekoppeld en kan dus worden verwijderd van de laptop.

Conclusie

Één andere persoon heeft deze handleiding voltooid.

100%

Begin met vertalen ›

Alex C Gonzalez

Lid sinds: 22-01-18

113 Reputatie

1 Handleiding geschreven

Team

Cal Poly, Team S16-G1, Banghart Winter 2018 Lid van Cal Poly, Team S16-G1, Banghart Winter 2018

CPSU-BANGHART-W18S16G1

4 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 6

Altijd: 249