Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de optische schijf in een Asus ROG G751JL te verwijderen of te vervangen.

  1. Gebruik een openingstool om de kleine rubberen afscherming in de rechter bovenhoek van de RAM-ingang omhoog te duwen. Gebruik een openingstool om de kleine rubberen afscherming in de rechter bovenhoek van de RAM-ingang omhoog te duwen.
    • Gebruik een openingstool om de kleine rubberen afscherming in de rechter bovenhoek van de RAM-ingang omhoog te duwen.

  2. Verwijder de 5.3 mm lange Phillips #00 schroef die de RAM-ingang bevestigt.
    • Verwijder de 5.3 mm lange Phillips #00 schroef die de RAM-ingang bevestigt.

    • Deze schroef wordt in het gat in de deur gehouden door een sluitring en zal er niet uitkomen, zelfs niet als je deze hebt losgeschroeft.

  3. Steek de punt van een openingsplectrum in de naad bij de rechter bovenhoek van de RAM-ingang en wrik de deur lichtjes en voorzichtig omhoog. De deur wordt op z'n plek gehouden door kleine klemmen rondom de hoeken. Wrik de deur omhoog tot je de meest dichtstbijzijnde voelt losklikken.
    • Steek de punt van een openingsplectrum in de naad bij de rechter bovenhoek van de RAM-ingang en wrik de deur lichtjes en voorzichtig omhoog.

    • De deur wordt op z'n plek gehouden door kleine klemmen rondom de hoeken. Wrik de deur omhoog tot je de meest dichtstbijzijnde voelt losklikken.

  4. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  5. Steek de brede kant van een openingsplectrum in een nieuwe plek in de naad tussen de RAM-deur en de computer. Wrik de deur omhoog om de klemmen het dichtst bij je plectrum los te maken. Schuif je plectrum door de naad rondom de deur en wrik de deur af en toe omhoog totdat alle klemmen die de deur bevestigen los zijn gekomen.
    • Steek de brede kant van een openingsplectrum in een nieuwe plek in de naad tussen de RAM-deur en de computer.

    • Wrik de deur omhoog om de klemmen het dichtst bij je plectrum los te maken.

    • Schuif je plectrum door de naad rondom de deur en wrik de deur af en toe omhoog totdat alle klemmen die de deur bevestigen los zijn gekomen.

  6. Verwijder de RAM-ingang.
    • Verwijder de RAM-ingang.

  7. Verwijder de 5.2 mm lange Phillips #00 schroef die de optische schijf bevestigt.
    • Verwijder de 5.2 mm lange Phillips #00 schroef die de optische schijf bevestigt.

  8. Steek een openingstool in de opening tussen de optische schijf en de laptop. Wrik de optische schijf in een rechte beweging uit de laptop omhoog. Verwijder de optische schijf.
    • Steek een openingstool in de opening tussen de optische schijf en de laptop.

    • Wrik de optische schijf in een rechte beweging uit de laptop omhoog.

    • Verwijder de optische schijf.

Conclusie

Één andere persoon heeft deze handleiding voltooid.

100%

Begin met vertalen ›

Kyle Miller

Lid sinds: 06-10-16

619 Reputatie

Team

USF Tampa, Team 2-1, Sullivan Fall 2016 Lid van USF Tampa, Team 2-1, Sullivan Fall 2016

USFT-SULLIVAN-F16S2G1

4 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 2

Afgelopen 30 dagen: 8

Altijd: 689