Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Deze handleiding toont je hoe je een oude of kapotte batterij van een Acer Aspire E5-573G vervangt.

  1. Zorg dat je toestel is uitgeschakeld voordat je met deze procedure begint.
    • Zorg dat je toestel is uitgeschakeld voordat je met deze procedure begint.

    • Schroef de 5 mm lange Phillips schroeven, die de schijf op z'n plek houden, los.

  2. Trek de cd-schijf uit de laptop.
    • Trek de cd-schijf uit de laptop.

  3. Schroef de zeventien 5 mm lange Phillips schroeven los uit de onderkant van de laptop.
    • Schroef de zeventien 5 mm lange Phillips schroeven los uit de onderkant van de laptop.

  4. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  5. Schroef de drie 2.5 mm lange Phillips schroeven bij het gebied waar de optische schijf zich bevindt, los.
    • Schroef de drie 2.5 mm lange Phillips schroeven bij het gebied waar de optische schijf zich bevindt, los.

  6. Steek een plectrum tussen het onderste paneel en de laptop en schuif deze langs de rand van de laptop om het paneel uit de klemmen, die het aan de laptop bevestigen, los te maken.
    • Steek een plectrum tussen het onderste paneel en de laptop en schuif deze langs de rand van de laptop om het paneel uit de klemmen, die het aan de laptop bevestigen, los te maken.

  7. Til de linkerkant van het onderste paneel omhoog, maar verwijder het paneel niet volledig, aangezien deze nog steeds aan de laptop is verbonden met de speakerkabel.
    • Til de linkerkant van het onderste paneel omhoog, maar verwijder het paneel niet volledig, aangezien deze nog steeds aan de laptop is verbonden met de speakerkabel.

    • Trek de speakeraansluiting richting de ventilator om deze los te koppelen van het contact op het moederbord.

  8. Trek de batterijaansluiting richting de batterij zelf om deze los te koppelen van het contact op het moederbord.
    • Trek de batterijaansluiting richting de batterij zelf om deze los te koppelen van het contact op het moederbord.

    • Verwijder de batterij.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Alex Bahm

Lid sinds: 18-01-18

1.789 Reputatie

Team

Cal Poly, Team S12-G5, Banghart Winter 2018 Lid van Cal Poly, Team S12-G5, Banghart Winter 2018

CPSU-BANGHART-W18S12G5

2 Leden

Één commentaar

Where can i buy a battery replacement for my aspire e5-573g-59c3?

mfortich98 - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 25

Afgelopen 7 dagen: 124

Afgelopen 30 dagen: 457

Altijd: 8,198