Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Deze handleiding helpt je bij het vervangen van een kapotte of niet goed werkende batterij in je ASUS Q302L.

  1. Zorg dat je laptop niet aan een stroombron is aangesloten en dat je laptop is uitgeschakeld.
    • Zorg dat je laptop niet aan een stroombron is aangesloten en dat je laptop is uitgeschakeld.

    • Gebruik een Phillips #0 schroevendraaier om alle tien 10 mm lange schroeven rondom de onder-/achterkant van de laptop te verwijderen.

  2. Druk een plastic openingstool onder de achterste behuizing, in de buurt van het scharnier. Wrik de achterste behuizing vervolgens rondom de gehele buitenkant omhoog om de plastic klemmen, die de achterste behuizing aan de laptop vasthouden, los te maken. Wrik de achterste behuizing vervolgens rondom de gehele buitenkant omhoog om de plastic klemmen, die de achterste behuizing aan de laptop vasthouden, los te maken.
    • Druk een plastic openingstool onder de achterste behuizing, in de buurt van het scharnier.

    • Wrik de achterste behuizing vervolgens rondom de gehele buitenkant omhoog om de plastic klemmen, die de achterste behuizing aan de laptop vasthouden, los te maken.

  3. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  4. Als alle klemmen van de achterste behuizing eenmaal los zijn gemaakt, kun je de behuizing van de laptop verwijderen.
    • Als alle klemmen van de achterste behuizing eenmaal los zijn gemaakt, kun je de behuizing van de laptop verwijderen.

  5. Gebruik een Phillips #0 schroevendraaier om alle vijf 5 mm lange schroeven, die de batterij bevestigen, te verwijderen.
    • Gebruik een Phillips #0 schroevendraaier om alle vijf 5 mm lange schroeven, die de batterij bevestigen, te verwijderen.

  6. Plaats een plastic openingstool, op voorzichtige wijze, onder de connector. Wrik enkel en alleen de connector en niet het contact zelf, aangezien je daarmee een groot risico loopt het moederbord te beschadigen. Til de connector voorzichtig omhoog en weg van het contact om deze los te koppelen.
    • Plaats een plastic openingstool, op voorzichtige wijze, onder de connector.

    • Wrik enkel en alleen de connector en niet het contact zelf, aangezien je daarmee een groot risico loopt het moederbord te beschadigen.

    • Til de connector voorzichtig omhoog en weg van het contact om deze los te koppelen.

  7. Trek de batterij, wanneer alle schroeven en aansluitingen eenmaal zijn verwijderd en losgekoppeld, weg uit de laptop. Trek de batterij, wanneer alle schroeven en aansluitingen eenmaal zijn verwijderd en losgekoppeld, weg uit de laptop.
    • Trek de batterij, wanneer alle schroeven en aansluitingen eenmaal zijn verwijderd en losgekoppeld, weg uit de laptop.

Conclusie

Één andere persoon heeft deze handleiding voltooid.

100%

Begin met vertalen ›

khalifa

Lid sinds: 02-03-17

104 Reputatie

1 Handleiding geschreven

Team

USF Tampa, Team S13-G4, Cagle Spring 2017 Lid van USF Tampa, Team S13-G4, Cagle Spring 2017

USFT-CAGLE-S17S13G4

3 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 1

Afgelopen 7 dagen: 13

Afgelopen 30 dagen: 78

Altijd: 4,111