Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Engels
Nederlands

MacBook Pro 15" Retina-scherm mid 2012 Vervanging van de logic board module

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1

      Gebruik het platte einde van een spudger om de hoofdtelefoon jackaansluiting uit het contact op het logic board omhoog te duwen.

      Stap 2

      Gebruik het platte einde van een spudger om de linker speakeraansluiting uit het contact op het logic board omhoog te duwen.

      Stap 3

      Peuter de tape die over de lintkabelaansluiting van het toetsenbord zit weg.

      Stap 4

      Gebruik het platte einde van een spudger om de bevestigingsklem op het ZIF-contact, waar de lintkabel van het toetsenbord is aangesloten, omhoog te klappen.

      Stap 5

      Gebruik het platte einde van een spudger om de lintkabelaansluiting van het trackpad uit het contact op het logic board omhoog te duwen.

      Stap 6

      Gebruik het platte einde van een spudger om de backlightaansluiting van het toetsenbord uit het contact op het logic board omhoog te duwen.

      Stap 7

      Gebruik de punt van een spudger of je nagel om de sluitklep op het ZIF-contact van de lintkabel van de microfoon omhoog te klappen.

      Stap 8

      Gebruik de punt van een spudger om het slot van de schermdatakabel omhoog te duwen en deze richting de kant van de computer te duwen waar de DC-In zich bevindt.

      Stap 9

      Gebruik het platte einde van een spudger om de rubberen schroefkap die op de verhoogde schroefkop, dichtbij de MafSafe 2-aansluiting, zit eraf te duwen.

      Stap 10

      Verwijder de volgende zes schroeven die het logic board aan de bovenste behuizing bevestigen:

      Stap 11

      Draai het logic board richting de bovenkant van de MacBook Pro, tillend vanaf de kant die zich het dichtst bij de batterij bevindt.

      Stap 12

      Verwijder de logic board module uit je MacBook Pro.