Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Waarschuwing: Je bewerkt een vooraf vereiste handleiding. Alle wijzigingen die je hierin maakt, beïnvloeden de handleiding die deze stap bevat.

Engels
Nederlands
Stap 19
Slide one corner of a plastic card under the elevated edge of the final battery cell. Push the card farther underneath the battery cell to slice through the adhesive securing it in place. Don't try to fully separate this battery cell yet. Leave your plastic card in place to prevent it from re-adhering.
  • Slide one corner of a plastic card under the elevated edge of the final battery cell.

  • Push the card farther underneath the battery cell to slice through the adhesive securing it in place.

  • Don't try to fully separate this battery cell yet. Leave your plastic card in place to prevent it from re-adhering.

Schuif een hoek van een plastic kaart onder de opgetilde kant van de laatste batterijcel.

Duw de kaart verder onder de batterijcel om de lijm door te snijden die het nog aan de behuizing bevestigt.

Probeer de cel nog niet volledig te scheiden. Laat je plastic kaart op z'n plek zitten om te voorkomen dat de lijm zich opnieuw aan de cel gaat hechten.