Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

iPhone 7 Vervanging van de stroom- en volumecontrolekabel

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1

      Verwijder de volgende Phillips schroeven:

      Stap 2

      Verwijder de volgende 1.3 mm lange Phillips schroeven:

      Stap 3

      Duw, vanaf de buitenkant, de luid-/stilteknop naar binnen met de punt van een spudger.

      Stap 4

      Gebruik een pincet om de naar achteren gerichte camera te verwijderen.

      Stap 5

      Gebruik een openingsplectrum om, beginnend vanaf de kant van de aan-/uitknop, de lijm die de flexkabel van de antenne aan de achterste behuizing bevestigt los te maken.

      Stap 6

      Steek de punt van je openingsplectrum onder de flexkabel van de antenne, schuif deze richting de bovenkant van de telefoon en snijd daarbij de lijm ertussen door.

      Stap 7

      Gebruik een pincet om de flexkabel van de antenne weg te te duwen van de zijkant van de telefoon, daarbij ruimte makend voor de schroefbeugel van de achterste behuizing.

      Stap 8

      Verwijder de 2.3 mm lange standoff schroef die de beugel van de flits aan de achterste behuizing bevestigt.

      Stap 9

      Verwijder de beugel van de flits.

      Stap 10

      Gebruik de punt van een spudger om de flitsmodule op voorzichtige wijze los te krijgen.

      Stap 11

      Gebruik het mesje van de Halberd-spudger om de lijm die de microfoon aan de achterste behuizing bevestigt, los te snijden.

      Stap 12

      Vouw de aan-/uitknopmodule weg van de zijkant van de achterste behuizing.

      Stap 13

      Steek het mesje van een Halberd-spudger onder de kabel van de aan-/uitknop, aan de kant van de aan-/uitknop, om ook hier de lijm van de achterste behuizing te scheiden.

      Stap 14

      Schuif de halberd-spudger onder de kabel van de aan-/uitknop en volumeknoppen.

      Stap 15

      Schuif de halberd-spudger onder het deel van de kabel dat de volumeknoppen aanstuurt.

      Stap 16

      Verwijder de kabel van de aan-/uitknop en de volumeknoppen.