Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Engels
Nederlands

Openingsprocedure

Handleidingsbenodigdheden

iPhone 7 Plus Vervanging van de pentalobe schroeven

Het verwarmen van de iOpener

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1

      Het verwarmen van de onderkant van de iPhone helpt de lijm, die het scherm op z'n plek houdt, te verzachten, wat het makkelijker maakt om de telefoon te openen.

      Stap 2

      Druk een zuignap op de onderste helft van het voorste paneel, net boven de thuisknop.

      Stap 3

      Trek de zuignap omhoog met een stevige, constante kracht om zo een kleine opening tussen het voorste paneel en de achterste behuizing te creƫren.

      Stap 4

      Steek het platte einde van de spudger aan de onderkant van de iPhone tussen het voorste paneel en de achterste behuizing .

      Stap 5

      Verwijder de spudger uit de linkerkant van de telefoon en steek het platte eind in de rechter onderhoek.

      Stap 6

      Trek aan de zuignap om het scherm omhoog te tillen en de iPhone te openen.

      Stap 7

      Trek aan het lipje op de zuignap om deze van het voorste paneel te verwijderen.

      Stap 8

      Schuif een openingsplectrum onder het scherm en langs de bovenkant van de telefoon om de laatste lijm door te snijden.

      Stap 9

      Trek de schermmodule lichtjes weg van de bovenkant van de telefoon om deze los te krijgen uit de plastic klemmen die de module aan de achterste behuizing bevestigen.