Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Waarschuwing: Je bewerkt een vooraf vereiste handleiding. Alle wijzigingen die je hierin maakt, beïnvloeden de handleiding die deze stap bevat.

Stap 14
Whoa, now—looks like the button cable got a little more complicated since last time. The power button bracket now has some kind of contact cable doohickey, instead of a simple clip, potentially for grounding. With that, we're down to the rear case—time to wrap this teardown up!
  • Whoa, now—looks like the button cable got a little more complicated since last time.

  • The power button bracket now has some kind of contact cable doohickey, instead of a simple clip, potentially for grounding.

  • With that, we're down to the rear case—time to wrap this teardown up!

Et maintenant, surprise ! Il semblerait que la nappe du bouton d'alimentation soit devenue encore plus complexe depuis la dernière fois.

Le support du bouton d'alimentation est maintenant équipé d'une sorte de câble de contact et plus d'une simple attache. Peut-être pour la mise à la terre.

Et nous voilà arrivés au boîtier arrière - il est temps d'en finir avec cette vue éclatée !